Doe eens.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
zal ik dan wat tekeningetjes showen die ik vandaag en gisteren gemaakt heb voor school?
Ja leuk Zwabberquote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
zal ik dan wat tekeningetjes showen die ik vandaag en gisteren gemaakt heb voor school?
Nou, ik moest lopenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Helemaal zeiknat geregend van het station fietsend naar huis.
Duracell-poppetje?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draai hem net op zo'n online iets. Staat die goed. Sla ik hem op, is die weer gedraaid. Weird.
Fuck, ik wil ook realistisch kunnen tekenenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet niet of ik die telefoon al had laten zien
Wat gaaf!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
netjesquote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draai hem net op zo'n online iets. Staat die goed. Sla ik hem op, is die weer gedraaid. Weird.
Awesome Zwabber!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Industrieel Product Ontwerpenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Awesome Zwabber!
Welke opleiding doe je?
En wat houdt dat precies in?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Industrieel Product Ontwerpen
Interessantquote:Op woensdag 15 september 2010 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maak je hele nieuwe concepten of krijg je concepten toegereikt waarbij jij het ontwerp maakt?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zal ik ook geïnteresseerd doen en een vraag stellen?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alles wat geproduceerd wordt ontwerpen, van laptops tot de carrosserie van een auto tot een flessenopenerquote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En wat houdt dat precies in?
Erik.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik ook geïnteresseerd doen en een vraag stellen?
is dit de vraag?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik ook geïnteresseerd doen en een vraag stellen?
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je zal het maar moeten doen met de snuggie die ik voor je getekend heb![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ziet er uit als peent en plakband
quote:Op donderdag 16 september 2010 07:19 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, idd met peent. En daarna in JASC Animation Shop gegooid
mijn vrouw ookquote:
Doet me er aan denken dat wij vroeger op school een echte bel hadden.quote:
Mogge Bennyquote:Op donderdag 16 september 2010 09:19 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen D.
Tevens... mogguh
Mogguhquote:Op donderdag 16 september 2010 09:24 schreef crv het volgende:
[..]
Mogge Benny![]()
Beetje de nacht doorgekomen ?
quote:
Haayyyyyyyyquote:[..]
eejjjjjjjj
Dankjewelquote:Op donderdag 16 september 2010 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Benny! sterkte de komende tijd...
Ken het gevoel. Het is niet gek. Je broertje is niet de enige die rust heeft gevondenquote:Op donderdag 16 september 2010 09:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel...
Het is gek want ik heb eigenlijk vannacht een stuk beter geslapen, dan de beetjes van de afgelopen paar dagen.
30 seconden... das toch veel te weinig?quote:Op donderdag 16 september 2010 09:37 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag is het weer zover, naar school. Nu is het toch wel duidelijk wat de opdracht is eindelijk. De bedoeling is om een filmpje van 30 seconden te maken voor het Nationaal Historisch Museum wat gebouwd zal gaan worden in Arnhem. Ik heb als thema Karel de Grote gekozen en 'de opnames' (
) beginnen volgende week ofzo.
Dat dacht ik ook maar 30 seconde is best lang hoor, ik doe Communicatie en Multimedia Design. Uiteraard wordt het filmpje hier geplaatst wanneer het af isquote:Op donderdag 16 september 2010 09:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
30 seconden... das toch veel te weinig?
Wat doe je voor opleiding dan?
Dat gaat automatischquote:Op donderdag 16 september 2010 09:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Haayyyyyyyy
(tel je nou elke keer die j's of kopieer je het ergens vandaan?)
Morgequote:
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
Ik kan er niet tegen dat als iemand een bepaalde UI al een hele tijd heeft, dat iemand anders die gaat overnemen
SuperGeelKuiken heeft hetzelfde plaatje als Greys en gister kwam ik ook al iemand tegen die bijna dezelfde had als Pisces
Oh dat klinkt interessantquote:Op donderdag 16 september 2010 09:37 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag is het weer zover, naar school. Nu is het toch wel duidelijk wat de opdracht is eindelijk. De bedoeling is om een filmpje van 30 seconden te maken voor het Nationaal Historisch Museum wat gebouwd zal gaan worden in Arnhem. Ik heb als thema Karel de Grote gekozen en 'de opnames' (
) beginnen volgende week ofzo.
Ik wilde bijna vragen wat jij in dat topic deed tot ik naar de username keekquote:Op donderdag 16 september 2010 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaIk weet van allebei welke je bedoelt denk ik
![]()
En "fijn" dat je wat uurtjes hebt kunnen slapen Benny
Dat had ik met die van Greys in een H&M topicquote:Op donderdag 16 september 2010 09:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen wat jij in dat topic deed tot ik naar de username keek
Hey hallotjesquote:
Automatisch? Maar hoe dan...?quote:Op donderdag 16 september 2010 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch
eerst de e's, dan 'tiktik tiktik tiktik tiktik'
Leuk...quote:Op donderdag 16 september 2010 09:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar 30 seconde is best lang hoor, ik doe Communicatie en Multimedia Design. Uiteraard wordt het filmpje hier geplaatst wanneer het af is
Dat klopt, dit semester is meer gericht op het filmen, gebruik maken van een greenscreen en videobewerking. Lijkt me erg vet.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt interessantGrafische opleiding?
Was het niet een topic waar ik zou kunnen komen?quote:Op donderdag 16 september 2010 09:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen wat jij in dat topic deed
Nee niet bij de hand, zal eens kijken wanneer ik thuis ben.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk...
Heb je ook een voorbeeld van wat anders dat je hebt gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |