Ik MOET gelukkig niet meerquote:
Ojee welke had je?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Sarabi het volgende:
Slaap lekker iedereen die naar bed gaat
Mijn shampoo is uit het assortimentdan maar iets anders van hetzelfde merk proberen
*proest*quote:Op woensdag 15 september 2010 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af? Want dit kan zo niet langer
Haha, ja!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*proest*
Ben jij ook zo bang dat het dan ineens tegenvalt![]()
LOLquote:Op woensdag 15 september 2010 22:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ja!
Maar dan is dit gedoe misschien wel over meteen
Ik ook op dinsdagen!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LOL
Nou zeg het maar.. ik ben op maandagen en dinsdagen iig vrij![]()
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. blij hondje.. hij heeft de sloffen af kunnen geven en er een koekje voor gekregen..![]()
haha, t zijn net kleine kinderen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. blij hondje.. hij heeft de sloffen af kunnen geven en er een koekje voor gekregen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al iets meer rust in mn pan, en ik hoop op op een goede definitieve uitslag volgende week
Als dat ook goed is kan (en wil) ik ook echt weer knallen. Stom hoe onzekerheid je kan verslappen."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:53 schreef Zokunen het volgende:
Aangezien ik hier een tijd terug gepost had over 2 knobbeltjes, zal ik hier toch maar ff een update neergooien.Fijn, Z! Uitslag is vast dik in orde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al iets meer rust in mn pan, en ik hoop op op een goede definitieve uitslag volgende week
Als dat ook goed is kan (en wil) ik ook echt weer knallen. Stom hoe onzekerheid je kan verslappen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:53 schreef Zokunen het volgende:
Aangezien ik hier een tijd terug gepost had over 2 knobbeltjes, zal ik hier toch maar ff een update neergooien.Goed zo Zokunen!! Zekere voor het onzekere.. Mag ik vragen waar je die knobbeltjes hebt??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al iets meer rust in mn pan, en ik hoop op op een goede definitieve uitslag volgende week
Als dat ook goed is kan (en wil) ik ook echt weer knallen. Stom hoe onzekerheid je kan verslappen.
Heb er zelf ook een en ben er ook mee naar de echoscopist geweest toen ik 18 was. En nog een second opinion eventueel voor biopsie bij een chirurg. Echoscopist vond niets en deed zelfs alsof het enorme onzin was dat ik was gekomendus toen voor mijn eigen gemoedsrust naar die chirurg maar die wilde niets doen omdat hij zeker was dat het slechts een vetbultje was en wilde niet in zo'n jong lijf prikken
lieve man was dat..
![]()
Om de arts aangepast te quoten: Net onder de rechter ribbenboog en (dit stukkie kom ik niet uit, dus vertaal ik maar in Nederlands) m'n borstbeen. Geschatte diameter was 2-3 cm, maar voorlopig advies (indien lipoom) om het (als het dat is) te laten zitten. En dat vind ik ook tof, geen onnodig gesnij in mij.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed zo Zokunen!! Zekere voor het onzekere.. Mag ik vragen waar je die knobbeltjes hebt??
Heb er zelf ook een en ben er ook mee naar de echoscopist geweest toen ik 18 was. En nog een second opinion eventueel voor biopsie bij een chirurg. Echoscopist vond niets en deed zelfs alsof het enorme onzin was dat ik was gekomendus toen voor mijn eigen gemoedsrust naar die chirurg maar die wilde niets doen omdat hij zeker was dat het slechts een vetbultje was en wilde niet in zo'n jong lijf prikken
lieve man was dat..
Ah dat is ook wel een gebruikelijke plek voor 'bultjes' idd.. Die van mij zit echt in mijn borst.. dus dat die echoman daar zo lullig over deed snap ik nog steeds niet..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Om de arts aangepast te quoten: Net onder de rechter ribbenboog en (dit stukkie kom ik niet uit, dus vertaal ik maar in Nederlands) m'n borstbeen. Geschatte diameter was 2-3 cm, maar voorlopig advies (indien lipoom) om het (als het dat is) te laten zitten. En dat vind ik ook tof, geen onnodig gesnij in mij.
Ik heb gefaald, en gegoogled (create angst), de complete torso is een geliefd gebied voor Limponen.Er is zelfs een ziekte waarbij je gespammed wordt door die dingen. Ik geef toe, zelfs als man was ik bang voor borstkanker, maar bijna iedereen schijnt een limpoon (of meerdere) te hebben.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah dat is ook wel een gebruikelijke plek voor 'bultjes' idd.. Die van mij zit echt in mijn borst.. dus dat die echoman daar zo lullig over deed snap ik nog steeds niet..Had zo maar wel borstkanker kunnen zijn, dat voel je niet aan de buitenkant he..
Ik ben bijna altijd "vrolijk", maar toen ik na het bezoek aan de huisarts ~5km door de regen naar huis moest fietsen was ik echt blij.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef MissHobje het volgende:
Slaap lekker voor de slaapkoppies
enne Zokunen.. das best schrikken zeg
Mja soms maken mensen een gek sprongetje, zul je heus niet op afgerekend worden mag ik hopenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd "vrolijk", maar toen ik na het bezoek aan de huisarts ~5km door de regen naar huis moest fietsen was ik echt blij.
Ik moet nog veel fixxen (Heb door de angst irl wat gelogen, dat moet ik nu zien op te lossen)
Dat gezegde over leugens ... snel... en de waarheid klopt dus wel, maar mensen niet bang willen maken en daarom liegen (geen pijn voor 3e partij tot ik iets weet), geeft me nog veel te doen :S M'n ma heb ik na het huisarts bezoek ingelicht, m'n pa weet nog niets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |