abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86478913
Und so weiter!
pi_86478942
Gaan we verder kauwen op het gras :? We zijn toch zeker geen koeien :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_86479000
Moeh!
pi_86479113
Ik moet morgen heul vroehoeg, maar ik kan de auto mee deze week, dus dat maakt het iets draaglijker :P
pi_86479174
Waar is Dudetje eigenlijk? Tijdje niet gezien hier.
pi_86479186
Oh das wel handig Lielie :Y
pi_86479226
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh das wel handig Lielie :Y
:Y Zus mag nog niet autorijden van de verzekering, en anders staat ie daar maar :)
pi_86479241
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
Ik moet morgen heul vroehoeg,
Ik MOET gelukkig niet meer :D Lang leve het verschuiven van afspraken *O* Morgen wel vroeg beginnen :9 En dan morgenavond afspraak in A'dam.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 15 september 2010 @ 22:18:53 #9
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86479260
Volgens mij vind dat gras dat helemaal niet erg ;) loopt wel weer weg :P enne zolang de temp goed is, gaat het groeien als... juist gras.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_86479426
Slaap lekker iedereen die naar bed gaat :W

Mijn shampoo is uit het assortiment -O- dan maar iets anders van hetzelfde merk proberen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 september 2010 @ 22:24:46 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86479567
:W

Zinvolle bestuursvergadering gehad :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_86479572
Oh irritant is dat he Sarabi..
pi_86479605
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh irritant is dat he Sarabi..
:X

:P
pi_86479619
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:25 schreef LieLie het volgende:

[..]

:X

:P
_O-
pi_86479711
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

_O-
Wanneer spreken we af? Want dit kan zo niet langer :D
  woensdag 15 september 2010 @ 22:28:42 #16
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86479729
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Sarabi het volgende:
Slaap lekker iedereen die naar bed gaat :W

Mijn shampoo is uit het assortiment -O- dan maar iets anders van hetzelfde merk proberen
Ojee welke had je?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_86479756
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wanneer spreken we af? Want dit kan zo niet langer :D
*proest*

Ben jij ook zo bang dat het dan ineens tegenvalt :P

;)
pi_86479791
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

*proest*

Ben jij ook zo bang dat het dan ineens tegenvalt :P

;)
Haha, ja!

Maar dan is dit gedoe misschien wel over meteen :P
pi_86479869
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

Haha, ja!

Maar dan is dit gedoe misschien wel over meteen :P
LOL

Nou zeg het maar.. ik ben op maandagen en dinsdagen iig vrij ;) ;)
pi_86479881
Maar, Sarabi, irritant is dat hè! :P
Ik had het toen ook met reinigingsspul voor m'n gezicht. Het enige spul dat echt fijn was, was ineens niet meer te krijgen -O-
  woensdag 15 september 2010 @ 22:31:53 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86479885
LieLie is een kast-INFJ *)
Confidence through competence
pi_86479931
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

LOL

Nou zeg het maar.. ik ben op maandagen en dinsdagen iig vrij ;) ;)
Ik ook op dinsdagen!
pi_86479959
Ja ik vind het best irritant :( ben zuinig op mijn lange haar en ben bang dat het opeens helemaal mis gaat dan
Maar goed ik had Laminates van Sebastian en heb nu iets anders gekozen van Sebastian dus zal vast wel goed komen :)
pi_86479984
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
LieLie is een kast-INFJ *)
Wahahahaha dat zou een boel verklaren _O- _O-
pi_86480022
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:32 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik ook op dinsdagen!
Oh cool! gaan we doen!! ^O^
  woensdag 15 september 2010 @ 22:35:55 #26
3878 Vork
Manisch creatief
pi_86480098
Ik ben er verdomme nog niet uit, maar ik hou het voorlopig maar bij ISTP. Een van de twee kansen die ik nu heb naar aanleiding van het sollicitatiegesprek van vanmiddag is absoluut een functie voor ISTPers.
pi_86480155
en we kauwen goed :Y
pi_86480169
Zet hier boven iemand ineens de kraan open.. :')
pi_86480410
hier 30 minuten geleden.
pi_86480693
hier regent het al sinds een uur of zes ;)
pi_86480766
Zo.. blij hondje.. hij heeft de sloffen af kunnen geven en er een koekje voor gekregen.. :s) :')
pi_86480859
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. blij hondje.. hij heeft de sloffen af kunnen geven en er een koekje voor gekregen.. :s) :')
O+
pi_86480910
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
haha, t zijn net kleine kinderen.
pi_86480922
Aangezien ik hier een tijd terug gepost had over 2 knobbeltjes, zal ik hier toch maar ff een update neergooien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al iets meer rust in mn pan, en ik hoop op op een goede definitieve uitslag volgende week :P
Als dat ook goed is kan (en wil) ik ook echt weer knallen. Stom hoe onzekerheid je kan verslappen.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_86481026
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:53 schreef Zokunen het volgende:
Aangezien ik hier een tijd terug gepost had over 2 knobbeltjes, zal ik hier toch maar ff een update neergooien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al iets meer rust in mn pan, en ik hoop op op een goede definitieve uitslag volgende week :P
Als dat ook goed is kan (en wil) ik ook echt weer knallen. Stom hoe onzekerheid je kan verslappen.
Fijn, Z! Uitslag is vast dik in orde!
pi_86481102
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:53 schreef Zokunen het volgende:
SPOILER
Goed zo Zokunen!! Zekere voor het onzekere.. Mag ik vragen waar je die knobbeltjes hebt??
Heb er zelf ook een en ben er ook mee naar de echoscopist geweest toen ik 18 was. En nog een second opinion eventueel voor biopsie bij een chirurg. Echoscopist vond niets en deed zelfs alsof het enorme onzin was dat ik was gekomen :{ dus toen voor mijn eigen gemoedsrust naar die chirurg maar die wilde niets doen omdat hij zeker was dat het slechts een vetbultje was en wilde niet in zo'n jong lijf prikken O+ lieve man was dat.. O+
pi_86481155
Beter zekerheid dan dat het aan je blijft vreten
pi_86481228
ik ga proberen te slapen ! :W :*
pi_86481274
Ah goed idee Lielie..

Pff was een pittige aflevering van Silent WItness..
pi_86481276
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Goed zo Zokunen!! Zekere voor het onzekere.. Mag ik vragen waar je die knobbeltjes hebt??
Heb er zelf ook een en ben er ook mee naar de echoscopist geweest toen ik 18 was. En nog een second opinion eventueel voor biopsie bij een chirurg. Echoscopist vond niets en deed zelfs alsof het enorme onzin was dat ik was gekomen :{ dus toen voor mijn eigen gemoedsrust naar die chirurg maar die wilde niets doen omdat hij zeker was dat het slechts een vetbultje was en wilde niet in zo'n jong lijf prikken O+ lieve man was dat.. O+
Om de arts aangepast te quoten: Net onder de rechter ribbenboog en (dit stukkie kom ik niet uit, dus vertaal ik maar in Nederlands) m'n borstbeen. Geschatte diameter was 2-3 cm, maar voorlopig advies (indien lipoom) om het (als het dat is) te laten zitten. En dat vind ik ook tof, geen onnodig gesnij in mij.
pi_86481342
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:02 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Om de arts aangepast te quoten: Net onder de rechter ribbenboog en (dit stukkie kom ik niet uit, dus vertaal ik maar in Nederlands) m'n borstbeen. Geschatte diameter was 2-3 cm, maar voorlopig advies (indien lipoom) om het (als het dat is) te laten zitten. En dat vind ik ook tof, geen onnodig gesnij in mij.
Ah dat is ook wel een gebruikelijke plek voor 'bultjes' idd.. Die van mij zit echt in mijn borst.. dus dat die echoman daar zo lullig over deed snap ik nog steeds niet.. :{ Had zo maar wel borstkanker kunnen zijn, dat voel je niet aan de buitenkant he..
pi_86481375
Ohja.. slapen :W
pi_86481563
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah dat is ook wel een gebruikelijke plek voor 'bultjes' idd.. Die van mij zit echt in mijn borst.. dus dat die echoman daar zo lullig over deed snap ik nog steeds niet.. :{ Had zo maar wel borstkanker kunnen zijn, dat voel je niet aan de buitenkant he..
Ik heb gefaald, en gegoogled (create angst), de complete torso is een geliefd gebied voor Limponen.Er is zelfs een ziekte waarbij je gespammed wordt door die dingen. Ik geef toe, zelfs als man was ik bang voor borstkanker, maar bijna iedereen schijnt een limpoon (of meerdere) te hebben.
pi_86481594
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja.. slapen :W
trusten
  woensdag 15 september 2010 @ 23:27:37 #45
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86482296
Slaap lekker voor de slaapkoppies ;)

enne Zokunen.. das best schrikken zeg :{
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_86482622
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef MissHobje het volgende:
Slaap lekker voor de slaapkoppies ;)

enne Zokunen.. das best schrikken zeg :{
Ik ben bijna altijd "vrolijk", maar toen ik na het bezoek aan de huisarts ~5km door de regen naar huis moest fietsen was ik echt blij.
Ik moet nog veel fixxen (Heb door de angst irl wat gelogen, dat moet ik nu zien op te lossen)
Dat gezegde over leugens ... snel... en de waarheid klopt dus wel, maar mensen niet bang willen maken en daarom liegen (geen pijn voor 3e partij tot ik iets weet), geeft me nog veel te doen :S M'n ma heb ik na het huisarts bezoek ingelicht, m'n pa weet nog niets...
  woensdag 15 september 2010 @ 23:49:51 #47
55709 Stereotomy
pi_86483056
Goedzo, Zokunen. :) Uitzoeken wat het is is goed.

[ Bericht 11% gewijzigd door Stereotomy op 15-09-2010 23:57:04 ]
  woensdag 15 september 2010 @ 23:52:24 #48
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86483123
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:36 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Ik ben bijna altijd "vrolijk", maar toen ik na het bezoek aan de huisarts ~5km door de regen naar huis moest fietsen was ik echt blij.
Ik moet nog veel fixxen (Heb door de angst irl wat gelogen, dat moet ik nu zien op te lossen)
Dat gezegde over leugens ... snel... en de waarheid klopt dus wel, maar mensen niet bang willen maken en daarom liegen (geen pijn voor 3e partij tot ik iets weet), geeft me nog veel te doen :S M'n ma heb ik na het huisarts bezoek ingelicht, m'n pa weet nog niets...
Mja soms maken mensen een gek sprongetje, zul je heus niet op afgerekend worden mag ik hopen ;)
Morgen meteen aan de bel trekken dus.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 15 september 2010 @ 23:56:47 #49
55709 Stereotomy
pi_86483241
Ben weer thuis. In principe een HELE goede dag gehad.

Ahem. Lief dagboek,

Eerst kamer/appartement bezichtigd. Was een dispuutsmeisje type, jeweetwel, knap/spontaan/vlotte babbel dus ik kreeg het er warm van. Kamer was mooi, midden tussen de winkels in het centrum, en voor 380 incl. zeker fair. Op een gegeven moment zei ze dus dat ik het wel zou horen de komende dagen (ik was de eerste die kwam kijken, ze had wel een paar meerdere reacties gehad) maar ik zei dat ik de kamer zag zitten en haar een betrouwbaar persoon vond, en dat we wat mij betreft gewoon alles vandaag konden regelen. :) Ik weet niet hoe ze dat vond maar ze zou vandaag nog aan me laten weten of het zou doorgaan, maar ze heeft niet meer teruggeSMSed :')

Wel heeft ze rond half negen de advertentie verwijderd op Kamernet, dus IEMAND heeft hem vandaag gekregen, weet alleen nog niet wie. _O- Op zich is de verwijdering wel een goed teken, het verhoogt de kans dat ik het geworden ben.

Maargoed. Daarna naar uni en ziekenhuis. Pluspuntje: ik krijg 250 EUR *O* stagevergoeding pm. Had ik niet op gerekend, en nu weet ik zeker 100% dat ik het financieel tot mijn afstuderen ga redden en dat ik in al die jaren geen cent van m'n ouders hoefde te vragen. Toch best trots op, want het waren lange jaren van houtjes / stokjes bijten.

Ander pluspuntje: van al mijn studiegenoten was er nog één haar PhD aan het doen, die heb ik verrast met een bezoek en ze was superblij me te zien. En ik haar ook. 4 fokking jaar hadden we elkaar niet meer gezien. We hebben samen bij haar thuis gegeten en bijgepraat over onze levens. Wat me opviel is dat ik misschien nog positiever over mezelf was (ik positief :')) dan zij, maar het schijnt vaker voor te komen dat PhD studenten denken dat hun werk niks voorstelde, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.

Vervolgens doorgegaan naar de introductieborrel van de dansvereniging, Salsa gedanst, heerlijk. :') Vooral als je het wel kan en al die :9~ psychologiestudentes :9~ nog niet zo. :P Leuk Schots meisje tegengekomen, deed me een beetje aan Memo denken maar dan met Schots accent, ik hoop dat ik die nog vaker tegenkom.

En nu dus thuis. En wat aan me knaagt is dat ik niks meer van de kamer gehoord heb. Maar ik kan er nu niks meer aan doen. :)

Even wat eten en dan slapen.
  donderdag 16 september 2010 @ 00:05:28 #50
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_86483531
Steer wat een hoop belevenissen vandaag :o! en wat leuk van die dames :P
Ik hoop van harte dat die kamer voor jou is, zou super tof zijn zeg! en ook lekker van die vergoeding, toch lekker voor je gevoel ook.
In welke plaats is die kamer eigenlijk?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')