SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op donderdag 16 september 2010 12:58 schreef caroline88 het volgende:
Muck, sterkte met je hart en er niet te veel over piekeren. Heel goed assertief gehandeld tegen je huisarts!
![]()
Mooie slofjes trouwens, patroontje? Ik ga veel slofjes verslijten in mijn nieuwe huisje...
Welkomquote:Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
Na heel lang eigelijk gewoon te lui te zijn om een account aan te maken, toch maar gedaan.
Sinds december vorig jaar haak ik, op een dshoesje na, knuffels.
En hier komen af en toe zulke mooie dingen voorbij!
Het verbaast mij dat zo veel mensen met katoen haken, zelf vind ik dit echt niet fijn.
Ik werk vooral met zeeman/wibra wol, gaat het beste.
Alleen Bravo van schachenmeyer nomotta werkt nog fijner, maar helaas niet zo veel kleuren in het wolwinkeltje bij mij in de stad, dus mocht iemand een winkeltje weten waar ze dat wel verkopen, laat t me weten.
Weet je het zeker? Heb er nogal veelquote:Op donderdag 16 september 2010 13:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Enne we willen wel foto's zien natuurlijk
Das op kronenburg toch? Die in steenstraat is weg?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:12 schreef Muck het volgende:
Ik vind het wel een goed idee hoot
Bij de Wibra in Zeist hebben ze amper wol, terwijl die in Arnhem een gigantische voorraad heeft. Het wisselt nogal eens per Wibra dus!
Kloptquote:Op donderdag 16 september 2010 16:24 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Das op kronenburg toch? Die in steenstraat is weg?
Oh, dat zou mooi zijn als die weer terug komt, want die is een stuk meer in de buurt dan Kronenburg. Toch maar eens die kant op, ik heb totaal geen wibra wol vooralsnogquote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Of die op de Steenstraat wegblijft weet ik trouwens niet, volgens mij verbouwen ze alleen
Ah, dat stemt hoopvol! Ik ga volgende week eens kijken bij wat andere Wibra's.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:11 schreef NijntjesUk het volgende:
HootHoot, in het centrum van de stad waar ik woon (weet je wel, toch?) hebben ze bij Wibra wel groen. Kweet niet of jij t onder grasgroen schaart, maar ik wel, haha.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef StefanieV het volgende:
It's monkeytime!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn oren en mond staan scheef maar dat is expres gedaan! Het is een aap voor mijn broer en hij mocht wel grappig gemaakt zijn hihi En ja er zitten wat foutjes in maar die krijg ik niet goed weg momenteel..
En het is een echte aap hoor! Hij is daarnet uit de boom gesprongen(en niet op de foto's letten, het is met mijn gsm genomen, kon niet wachten tot morgen om foto's te nemen ;-) )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |