abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86494868
Muck, sterkte met je hart en er niet te veel over piekeren. Heel goed assertief gehandeld tegen je huisarts!
^O^
Mooie slofjes trouwens, patroontje? Ik ga veel slofjes verslijten in mijn nieuwe huisje...

TD leuke haaknaalden, je mapje ziet er gelijk nog mooier uit :)

Ynske, sterkte met je enkel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86494925
Na heel lang eigelijk gewoon te lui te zijn om een account aan te maken, toch maar gedaan.
Sinds december vorig jaar haak ik, op een dshoesje na, knuffels.

En hier komen af en toe zulke mooie dingen voorbij!

Het verbaast mij dat zo veel mensen met katoen haken, zelf vind ik dit echt niet fijn.
Ik werk vooral met zeeman/wibra wol, gaat het beste.
Alleen Bravo van schachenmeyer nomotta werkt nog fijner, maar helaas niet zo veel kleuren in het wolwinkeltje bij mij in de stad, dus mocht iemand een winkeltje weten waar ze dat wel verkopen, laat t me weten.
  donderdag 16 september 2010 @ 13:01:30 #28
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_86494954
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:58 schreef caroline88 het volgende:
Muck, sterkte met je hart en er niet te veel over piekeren. Heel goed assertief gehandeld tegen je huisarts!
^O^
Mooie slofjes trouwens, patroontje? Ik ga veel slofjes verslijten in mijn nieuwe huisje...

Dank je :*

En het patroon staat http://members.aol.com/elegantcrochet2/slipper.html]hier. Ze zijn echt heel makkelijk te maken. Ik heb ze met een dubbele draad gehaakt voor wat meer warmte :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 16 september 2010 @ 13:02:45 #29
112545 Muck
pi_86494992
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
Na heel lang eigelijk gewoon te lui te zijn om een account aan te maken, toch maar gedaan.
Sinds december vorig jaar haak ik, op een dshoesje na, knuffels.

En hier komen af en toe zulke mooie dingen voorbij!

Het verbaast mij dat zo veel mensen met katoen haken, zelf vind ik dit echt niet fijn.
Ik werk vooral met zeeman/wibra wol, gaat het beste.
Alleen Bravo van schachenmeyer nomotta werkt nog fijner, maar helaas niet zo veel kleuren in het wolwinkeltje bij mij in de stad, dus mocht iemand een winkeltje weten waar ze dat wel verkopen, laat t me weten.
Welkom *O*

Ik haak ook meestal met zeeman of wibrawol. Lekker goedkoop en het haakt heel fijn. De wol van de Action vind ik ook mooi en fijn, maar daar zitten wel vaak knoopjes in helaas.
Enne we willen wel foto's zien natuurlijk :9
pi_86495171
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:02 schreef Muck het volgende:

[..]

Enne we willen wel foto's zien natuurlijk :9
Weet je het zeker? Heb er nogal veel O-)

Overzichtje van een tijdje geleden, al staan hier geloof ik meer dingen die mn moeder gemaakt heeft op.

Mn laatste, en leukere staan nog nergens dus die komen nog.
pi_86495196
Als er nieuwe kleuren zijn moet ik zaterdag er ff langs want heb nu 6 kleuren maar wil meer voor deken op de bank.
Welke kleuren heeft de wibra, want ik zoek iig nog groen in diverse tinten en nog royal blauw of gewoon blauw.

Whoop welkom en wat een leuke dingen!!!

Spiegelei die potlooddingen zijn gaaf O+

Ik heb een oplossing voor de sjaal, ik ga hem uithalen, maar niet in 1x, ik begin bij het eind met de nieuwe sjaal met een grotere naald, bevalt het niet kan ik hem weer maken zoals hij was.
  donderdag 16 september 2010 @ 13:11:50 #32
112545 Muck
pi_86495281
Wat een leuke dingen heb je gemaakt whoopdidoo _O_
Grappig ook dat ze verschillende formaten hebben, ziet er gezellig uit zo!

Mooi blauw hebben ze zeker weten Anitra en groen volgens mij ook wel, van dat limoengroen zeg maar. Wat voor kleuren ze verder hebben durf ik je zo niet te zeggen...
  donderdag 16 september 2010 @ 13:22:04 #33
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_86495586
Hmm, niet echt veel nieuw garen hier bij Zeeman. Wel wat van die kleinere bolletje. Oa oranje. Daar ben ik nog naar op zoek. Maar dat is dunner garen dan dat ik al heb. Dat past dan weer niet goed bij elkaar. Jammer.

Toen ik naar de Zeeman liep, ze zijn het centrum hier enorm aan het verbouwen, liep ik langs een nieuwe Wibra en Action. :o Wibra had wel mooie dik garen voor naald 10/11. Ik kon alleen niet goed 2 bij elkaar passende kleuren vinden. Dus toch maar laten liggen. Ondanks de 25% openingskorting :P

Welkom Whoopdidoo! Leuke verzameling heb je al!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_86500513
hmm...ik heb geen creditcard...jammer...maar die zijn idd wel het leukst !!
pi_86501596
Hier is het bij de Zeeman nog steeds dramatisch gesteld met de garens... alleen wit en babyblauw eigenlijk. En wat van die harige bolletjes en mixkleuren.
Bij de Wibra hebben ze nu zowaar een nieuwe collectie kleuren, 8 verschillende! o.a. heel mooi petrolblauw en hardroze. Alleen grasgroen en geel mis ik nog bij beide winkels.
Zou het zin hebben als ik eens bij een andere Wibra (Rotterdam/Utrecht/Den Haag bv?) ging kijken, of raden jullie dat af?
  donderdag 16 september 2010 @ 16:12:52 #36
112545 Muck
pi_86501785
Ik vind het wel een goed idee hoot :Y
Bij de Wibra in Zeist hebben ze amper wol, terwijl die in Arnhem een gigantische voorraad heeft. Het wisselt nogal eens per Wibra dus!
pi_86502201
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:12 schreef Muck het volgende:
Ik vind het wel een goed idee hoot :Y
Bij de Wibra in Zeist hebben ze amper wol, terwijl die in Arnhem een gigantische voorraad heeft. Het wisselt nogal eens per Wibra dus!
Das op kronenburg toch? Die in steenstraat is weg?
  donderdag 16 september 2010 @ 17:50:41 #38
112545 Muck
pi_86505522
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:24 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Das op kronenburg toch? Die in steenstraat is weg?
Klopt :Y
Of die op de Steenstraat wegblijft weet ik trouwens niet, volgens mij verbouwen ze alleen :)
pi_86505685
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef Muck het volgende:

[..]

Klopt :Y
Of die op de Steenstraat wegblijft weet ik trouwens niet, volgens mij verbouwen ze alleen :)
Oh, dat zou mooi zijn als die weer terug komt, want die is een stuk meer in de buurt dan Kronenburg. Toch maar eens die kant op, ik heb totaal geen wibra wol vooralsnog :D
  donderdag 16 september 2010 @ 18:11:20 #40
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_86506162
HootHoot, in het centrum van de stad waar ik woon (weet je wel, toch?) hebben ze bij Wibra wel groen. Kweet niet of jij t onder grasgroen schaart, maar ik wel, haha.
Ik ben met een papegaai bezig (of had ik dat al gezegd?), maar dat is me een werk.. Moet aan 1 vleugel nog 1 veer haken en dan afwerken. Daarna nog zn staart en pootjes. En eigenlijk moet ie woensdag af zijn :{

Die potlooddingetjes zijn trouwens geweldig!!
En die sjaal van Mmmascha, wow.. Ik zie altijd 'te veel' leuke dingen hahaha..
pi_86506310
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:11 schreef NijntjesUk het volgende:
HootHoot, in het centrum van de stad waar ik woon (weet je wel, toch?) hebben ze bij Wibra wel groen. Kweet niet of jij t onder grasgroen schaart, maar ik wel, haha.
Ah, dat stemt hoopvol! Ik ga volgende week eens kijken bij wat andere Wibra's.
En ik ben benieuwd naar je papegaai!
  donderdag 16 september 2010 @ 18:55:04 #42
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_86507403
Overigens zit er hier vlakbij (mja, das natuurlijk ook relatief), ook een wolwinkeltje. Met o.a. phildar en katia. Als je t adres wilt, stuur maar een pm..
  donderdag 16 september 2010 @ 19:01:26 #43
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86507603
welkom whoopidoo! leuke knuffels!!

krijgen jullie trouwens ook kramp in je pink van de draad vasthouden/aantrekken?
of ben ik echt heel krampachtig bezig?:P *moet even andere beweging maken dan haken, dus ik moet wel iets posten ;))
pi_86510584
It's monkeytime!!!

Zijn oren en mond staan scheef maar dat is expres gedaan! Het is een aap voor mijn broer en hij mocht wel grappig gemaakt zijn hihi En ja er zitten wat foutjes in maar die krijg ik niet goed weg momenteel..

En het is een echte aap hoor! Hij is daarnet uit de boom gesprongen :D (en niet op de foto's letten, het is met mijn gsm genomen, kon niet wachten tot morgen om foto's te nemen ;-) )
pi_86511731
Geniaal! Wat een leuk aapie :D O+
pi_86512727
Dank je Lyssa!

Ik heb een probleem! Iemand had hier eens een tas gehaakt met een flap vooraan die schuin liep. Via pm had ik de uitleg gekregen. Nu heb ik alle pm's van mij gewist en nooit aan die uitleg gedacht. Wie was het en wil je nog eens je uitleg sturen, sorry!
  donderdag 16 september 2010 @ 21:09:01 #47
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_86512896
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef StefanieV het volgende:
It's monkeytime!!!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zijn oren en mond staan scheef maar dat is expres gedaan! Het is een aap voor mijn broer en hij mocht wel grappig gemaakt zijn hihi En ja er zitten wat foutjes in maar die krijg ik niet goed weg momenteel..

En het is een echte aap hoor! Hij is daarnet uit de boom gesprongen :D (en niet op de foto's letten, het is met mijn gsm genomen, kon niet wachten tot morgen om foto's te nemen ;-) )
:D hahaha, echt superleuk _O_
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 16 september 2010 @ 22:14:43 #48
112545 Muck
pi_86516479
Hij is echt leuk geworden Stefanie :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Muck op 16-09-2010 22:49:18 ]
  donderdag 16 september 2010 @ 22:43:20 #49
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86517874
Je aap is stoer Stefanie! :D:D lekker gek ook:D
pi_86520187
Ik zie vanalles in die foto's, maar een aap?
Heb vandaag op mijn werk, terwijl de cliënten GTST aan het kijken waren mijn 2e peppyscarf afgemaakt. Hopelijk zondag gelegenheid om met iets nieuws te beginnen. Oh ja, en mijn Lucybag moet ook nog in elkaar gezet worden natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')