Na de hint van Faith Evans, kwartje valt. Mesmerized remix door Freemasons.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Bol_Wan het volgende:
als friekin het ook zegt geloof ik het wel![]()
Wie hier?
[ afbeelding ]
pcies jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Na de hint van Faith Evans, kwartje valt. Mesmerized remix door Freemasons.
Het laatstequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:41 schreef Grobbel het volgende:
Was dat The Artful Dodger met Re-rewind? Of ben ik nu in de war met een andere dj?
Bam. Grobbel +1quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:43 schreef Grobbel het volgende:
Ah wacht - Phats & Small - Turn Around?
quote:Their biggest selling record came in August 2000 when Truesteppers collaborated with Dane Bowers andon Out of Your Mind. There was a huge wave of publicity for this single and
involved her husband for the mass in-store record signings. There was a massive chart battle with Spiller and Sophie Ellis-Bextor, whose summer dance track Groovejet (If This Ain't Love) was released in the same week. Truesteppers were leading in midweek, but Spiller had overtaken them by Saturday. Spiller was announced as #1 on the Sunday, with Truesteppers at #2.
Ja, die is wel bijgebleven. Andere zegt me helemaal niks.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:48 schreef ranja het volgende:
Groovejet
nee dat was geen gok, ben alleen in retrospect blij voor Spiller en Sophie.
Eens.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:49 schreef friekin_ het volgende:
Slechte plaat. En ik weet het ook nog.![]()
Victoria Beckham; Out of your mind. De bagger.
Gelijk een vervolgvraag. Dane Bowers was van de fabuleuze groep Another Level, bekend van o.a.quote:
Maar wel een mooie in de categorie 'dat is een cover, echt? En wow, dat is wel erg schaamteloos noot voor noot gekopieerd, tot aan de zangstijl toe.'quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gelijk een vervolgvraag. Dane Bowers was van de fabuleuze groep Another Level, bekend van o.a.
De batsplaat bij uitstek.
Exact hetzelfde als het origineel met iets modernere opname-mogelijkheden eerder.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Another Level. Ook zo'n gevalltje beter dan het origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |