quote:
Nee, een paar hechtingen graagquote:
Dit is basiskennis!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:06 schreef Kleurdoos het volgende:
dat is wel een echte mannenquote hoor
ik heb dus geen flauw idee
Kijk meisje, deze dame weet het ook.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:08 schreef Loodje het volgende:
Classic : all quiet on the western front:)
Kleurdoos +1quote:
weer loodje gelegdquote:Op donderdag 16 september 2010 12:10 schreef Bronson het volgende:
Zeg Loodje, nu wel wakker blijven he.
Zal ik haar een pm sturen?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
weer loodje gelegd
ze zou 2 strafpunten moeten krijgen
Nauwelijks bij te houden he?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat een haast hier de laatste tijd
Ik heb haar een pm gestuurd. Zal ik even een nieuwe vraag stellen?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:30 schreef The_Substitute het volgende:
En het ging zo lekker...
Met het tempo bedoel ik![]()
Dat halen we kruipend nog, als we terug gaan in de gebruikelijke stand.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nauwelijks bij te houden he?![]()
Zou leuk zijn als we het tiende topic halen!
Ik zie de helft van de vragen pas als ze al beantwoord zijn, dat ben ik al een hele tijd niet meer gewendquote:Op donderdag 16 september 2010 12:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nauwelijks bij te houden he?![]()
Zou leuk zijn als we het tiende topic halen!
Je zult werken voor je puntenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zie de helft van de vragen pas als ze al beantwoord zijn, dat ben ik al een hele tijd niet meer gewend
The_Substitute+1quote:Op donderdag 16 september 2010 12:47 schreef The_Substitute het volgende:
milla jovovich
ali larter
wentworth miller
SamuelofSEK + 1quote:
Exact. Geweldige film.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:47 schreef Gillingham het volgende:
Een van Flitspaal's favoriete films.
Gillingham +1quote:Op donderdag 16 september 2010 13:52 schreef Gillingham het volgende:
A Man Escapes
Pickpocket
L'Argent
Au Hasard Balthazar
Best ernstig!quote:Op donderdag 16 september 2010 13:54 schreef Gillingham het volgende:
The electrical equipment on the set was so badly grounded that crew members were frequently shocked.
"dangerous" om te maken of te tonen?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:54 schreef Gillingham het volgende:
Trivia van welke fim?
The electrical equipment on the set was so badly grounded that crew members were frequently shocked.
Was originally banned in Australia.
Premiere voted this movie as one of "The 25 Most Dangerous Movies".
Vraag ik me ook een beetje af. Ik denk niet om te maken...quote:Op donderdag 16 september 2010 14:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
"dangerous" om te maken of te tonen?
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
lol asap die bestaat nog niet eens 30 jaar
Neen.quote:
Edoch.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan me ook niet veel voorstellen bij een gebande mgm film
De film die ik zoek is bijna twee keer zo oud.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
the rocky horror picture show?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |