Ahem: http://www.imdb.com/title/tt0838231/ Ze heeft er zelfs een Australische Oscar voor gekregenquote:Op donderdag 16 september 2010 01:35 schreef lamers het volgende:
Sorry internet lag er voor de verandering weer eens uit. Geen Australische film nee. Ze speelt nu de hoofdrol in de dramaserie Penoza.
Naam of 3 titels voor het punt
Hij wordt duidelijk een dagje ouderquote:Op donderdag 16 september 2010 09:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze staat twee keer in de lijst.
1 van beiden.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
die eerste
colin firth?
colin farell?
Keri Russel?quote:
Flitspaal gaf aan dat het 1 van de 2 moest zijn.quote:
Die is recenter dan Cassandra's Dream iddquote:Op donderdag 16 september 2010 09:52 schreef Sequencial het volgende:
Doctor Parnassus is het volgens mij ook niet, is ie van nóg later?
Niet zo geweldadig meisje.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
gaan we flitspaal stenigen voor zijn veel te moeilijke vraag
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:29 schreef Bronson het volgende:
KR -> Kelly Reilly -> Sherlock Holmes --> correct
Klopt.quote:
Nee, is niet echt bekend. Hij zit ook in Clash of the Titans en Last Chance Harvey, maar 't zijn volgens mij allemaal kleine rollen.quote:
Dit is 'm!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Jamie sives is van get him to the greek
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:44 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik weet ook welke film je moet hebben denk ik, t fijne is alleen dat ik niet op d titel kan komen en hem niet heb gezien
Christopher Lee speelt er ook in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |