Men mag jou klaarblijkelijk niet aanspreken op iets wat jij post? Omdat je dan vrij fel in de verdediging schiet..quote:Op donderdag 16 september 2010 08:03 schreef Kleurdoos het volgende:
als julia roberts een receprioniste zou zijn, dan zou je haar zeker ook niet herkennen?, of georgina verbaan, of katja scuurman of whatever. Als je iemands gezicht kent, dan herken je m, klaar uit.
Volgens mij zoek je gewoon iets om te zeiken.
nee hoor, omdat jij de enige bent die constant aan het zeiken isquote:Op donderdag 16 september 2010 08:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Men mag jouw klaarblijkelijk niet aanspreken op iets wat jij post? Omdat je dan vrij fel in de verdediging schiet..![]()
Ik zoek niks om te zeiken, ik zie posts waarop ik kan reageren.![]()
En dat zal ik ook blijven doen.
Allemaal in het belang van het goede verloop van FMT
Als jij dat al zeiken noemt, dan heb ik echt medelijden met je.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee hoor, omdat jij de enige bent die constant aan het zeiken isStel je voor dat iemand iets weet wat jij hebt gemist.. vooral als de film blijkbaar zo goed kent. Chapeau!
Is toch super?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:09 schreef Kleurdoos het volgende:
en nu geef je me worshippies voor een simpele vraag. NEE DAT IS MOOI
Mogge. Doe maar wel plastic bekertjes want de sfeer is om te snijden hierquote:Op donderdag 16 september 2010 08:15 schreef Bronson het volgende:
Zo, goedemorgen. Bakje koffie iemand?
Alsof t alleen om deze vraag ging.. je zoekt toch steeds iets om je mening over te geven of niet soms?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij dat al zeiken noemt, dan heb ik echt medelijden met je.
En als je de OP aan het begin van je carriere gewoon goed had doorgelezen, dan had ik je minstens al een handjevol niet hoeven te benaderen. En als je de topics terug leest, dan zie je dat iedereen, van de vaste mensen / oude garde, mijn posts ook beaamt.
Valt nog mee dat je geen "Hunk" (boy at the beach) of "Less Than Zero" (partygoer) postte....
Jij hebt al teveel koffie op. Mén wat ben je scherp op deze vroege ochtend.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:17 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Mogge. Doe maar wel plastic bekertjes want de sfeer is om te snijden hier
Antwoorden mag je niet editten, normale posts welquote:Op donderdag 16 september 2010 08:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Voortaan zal ik t offtopic in t 'speciale' topic gooien, aangezien editten niet mag
keira knightleyquote:Op donderdag 16 september 2010 08:19 schreef Sequencial het volgende:
De nieuwe opgave met drie vragen:
[ afbeelding ]
- Welke film?
- Aan welke actrice laat hij dit zien?
- Noem nog 6 andere acteurs/actrices uit deze film
Correct, nog 4 andere acteurs voor het punt!quote:Op donderdag 16 september 2010 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
keira knightley
liam neeson
colin firth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |