abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86742891
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Jaja, de VVD probeert ook steeds Wilders de wind uit de zeilen te nemen. Lukt niet echt, hè?
Je kan ook keihard falen in je imitatie natuurlijk. AOW leeftijd op 65 houden of naar 67? Scheelt nogal wat en daar geven Henk en Ingrid blijkbaar om.
pi_86755211
Ik hoop dat de Groenen zich niet laten overhalen tot meeregeren met / steunen van de Alliantie. Dat zou het linkse blok ongeloofwaardig maken en het bij de volgende verkiezingen wellicht nóg meer zetels kosten.
pi_86756860
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ik hoop dat de Groenen zich niet laten overhalen tot meeregeren met / steunen van de Alliantie. Dat zou het linkse blok ongeloofwaardig maken en het bij de volgende verkiezingen wellicht nóg meer zetels kosten.
Wat zou jij dan het liefste zien gebeuren nu?
pi_86757048
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:46 schreef LuxAeterna het volgende:

[..]

Wat zou jij dan het liefste zien gebeuren nu?
Dagens Nyheter acht het het waarschijnlijkst dat er een minderheidskabinet komt. (Misschien andere kranten ook wel, maar die lees ik niet.) Dat lijkt mij ook de meest logische uitkomst.
pi_86797805
quote:
Sweden Democrat calls for opponents to be 'shot'
Local Sweden Democrat candidate Marie-Louise Enderleit has called for the execution of the party's opponents by firing squad.

Bron
Leuk volk, die SD'ers :{
pi_87289200
En er is een regering in Zweden! Met zeven nieuwe ministers.
Het is een minderheidsregering van Alliansen zonder enige vorm van gedoogsteun. Veel vraagstukken zullen dus aan het parlement overgelaten worden, aangezien de regering geen meerderheid heeft.

http://www.thelocal.se/29438/20101005/
pi_87289645
Uitstekend nieuws dat de Groenen zich niet hebben laten losweken uit hun alliantie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')