Je kan ook keihard falen in je imitatie natuurlijk. AOW leeftijd op 65 houden of naar 67? Scheelt nogal wat en daar geven Henk en Ingrid blijkbaar om.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Jaja, de VVD probeert ook steeds Wilders de wind uit de zeilen te nemen. Lukt niet echt, hè?
Wat zou jij dan het liefste zien gebeuren nu?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ik hoop dat de Groenen zich niet laten overhalen tot meeregeren met / steunen van de Alliantie. Dat zou het linkse blok ongeloofwaardig maken en het bij de volgende verkiezingen wellicht nóg meer zetels kosten.
Dagens Nyheter acht het het waarschijnlijkst dat er een minderheidskabinet komt. (Misschien andere kranten ook wel, maar die lees ik niet.) Dat lijkt mij ook de meest logische uitkomst.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:46 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Wat zou jij dan het liefste zien gebeuren nu?
Leuk volk, die SD'ersquote:Sweden Democrat calls for opponents to be 'shot'
Local Sweden Democrat candidate Marie-Louise Enderleit has called for the execution of the party's opponents by firing squad.
Bron
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |