Is er zoveel overlast van allochtonen in jouw district?quote:Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
In mijn district hebben 79 mensen op SD gestemd, 5,6 procent.
Ik denk zelfs dat ik de enige ben....quote:Op zondag 19 september 2010 22:33 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Is er zoveel overlast van allochtonen in jouw district?
Dat zie je in Nederland toch ook. De angst voor dat er overlast gaat komen zet mensen er toe aan Wilders te gaan stemmen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:33 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Is er zoveel overlast van allochtonen in jouw district?
Die knuppel doet precies hetzelfde wat de SD ook doetquote:Op zondag 19 september 2010 23:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vänsterparti leider Ohly weigert overigens nu met leider SD Åkesson in dezelfde ruimte te verblijven, lastig als je nu wordt geacht een tv debat in te gaan
Behoorlijk onsportief (Hij schiet er sowieso niks mee op: het verandert niets aan de uitslag). Het klinkt mij heel onwerkelijk in de oren: ik zou me echt niet kunnen voorstellen dat zoiets in Nederland zou kunnen gebeuren (als Nederlander blijf je toch een 'Nederlandse kijk' hebben op dingen).quote:Op zondag 19 september 2010 23:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vänsterparti leider Ohly weigert overigens nu met leider SD Åkesson in dezelfde ruimte te verblijven, lastig als je nu wordt geacht een tv debat in te gaan
Want racisten sluiten mensen buiten. En dat is precies wat hij nu doet, door niet gewoon in debat te gaan...quote:Op zondag 19 september 2010 23:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ohly zegt dat hij niks met rascisten te maken wil hebben.
De milieupartij heeft aangegeven eventueel te switchen naar Alliansen.quote:Op zondag 19 september 2010 23:37 schreef LuxAeterna het volgende:
Wat gaat er gebeuren als A geen meerderheid haalt?
1: SD komt bij A
2: Een partij van R gaat naar A
3: Een partij van A gaat naar R
4: Nieuwe verkiezingen
5: Minderheidskabinet van A met gedoogsteun van SD
Eigenlijk lijkt optie 4 me nog de minst onwaarschijnlijke...
Als R en A allebei zo'n hekel hebben aan SD lijkt het me voor allebei een goed idee dat er een partij overstapt... Lesser of two evils, zeg maar.quote:Op zondag 19 september 2010 23:41 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
De milieupartij heeft aangegeven eventueel te switchen naar Alliansen.
Als ze echt zo'n hekel heeft aan SD kan ze beter initiatief nemen en met MP gaan praten.quote:Op maandag 20 september 2010 00:15 schreef tomatenrood het volgende:
Ja, en erg veel initiatief van S (de grootste partij) hoeven we niet te verwachten:
"De sociaal-democratische leider Mona Sahlin gaf aan de verkiezingen te hebben verloren. Volgens haar is het aan de rechtse partijen om te komen tot een meerderheid."
Ik weet nu al dat dat voorstel 329 stemmen voor en 20 tegen zal krijgen.quote:Op maandag 20 september 2010 00:18 schreef tomatenrood het volgende:
Ik heb iig een tip voor de komende regering: de kiesdrempel voor de volgende verkiezingen verhogen naar 8% ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |