is dat alles? ga nog maar even zoeken voor je geslaagd bent!quote:
Lol.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog leuke is dat je soms 3 keer ezelfde fokker ziet staan. die is of dement of kan geen genoeg van je krijgen
jaja, ik weet dat ik ongeloof lekker benquote:Op donderdag 16 september 2010 15:23 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lol.
Hee! Ik ga eens even kijken hoe 3rdRock erbij staat vandaag!
![]()
![]()
Volgens mij heb ik jou ooit gezien op een achterklap.nl meetingquote:Op donderdag 16 september 2010 15:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, ik weet dat ik ongeloof lekker bendat is eigenlijk niet te vergeten.....
Ik denk dat je een foutje hebt gemaaktquote:Op donderdag 16 september 2010 15:18 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nou, ik heb je ogen geleend hoor
Als je een berichtenwisseling op het FoBo gaat doen wordt je elke keer automatisch doorverwezen naar dat FoBo en kom je er dus weer bij te staan als bezoeker.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:23 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lol.
![]()
![]()
pfoe, dat zou ik eigenlijk niet meer weten....volgens mij niet, maar t zou kunnen jaquote:Op donderdag 16 september 2010 15:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou ooit gezien op een achterklap.nl meeting.
sorry, mag ik het goed maken?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt
ik weet het bijna wel zeker hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfoe, dat zou ik eigenlijk niet meer weten....volgens mij niet, maar t zou kunnen ja
An eye for an eye.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
sorry, mag ik het goed maken?
Yep. Reactie nummer 1:quote:Op donderdag 16 september 2010 15:09 schreef Natalie78 het volgende:
Nieuwe trend op RP? Al twee personen vandaag die me zowat dwingen tot replyen uit nieuwsgierigheid. Hoewel hetgeen waar ze dan zo mee aan zullen komen vast weer een afgezaagd iets zal zijn.![]()
Heb naar aanleiding van je profiel en foto een vraagje....
en
Ik wil je nog wat vragen maar heb geen zin om dat via dit kanaal te doen.
houd je van hobbies?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Yep. Reactie nummer 1:
wat vind je van uitdagingen?
![]()
Een veel betere manier om dat te vragen is "wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?" Eerst denken zequote:Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Yep. Reactie nummer 1:
![]()
Grunn meet tochquote:Op donderdag 16 september 2010 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet het bijna wel zeker hoor.
Of wat dacht je van de invullijstjes.... met als laatste vraag altijd dezelfdequote:Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Yep. Reactie nummer 1:
![]()
Vooral anonieme fokker heeft daar een handje vanquote:Op donderdag 16 september 2010 15:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog leuke is dat je soms 3 keer ezelfde fokker ziet staan. die is of dement of kan geen genoeg van je krijgen
Hoe werkt dat eigenlijk?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral anonieme fokker heeft daar een handje van
Daar zit toch geen vrouw op te wachten, Neelix. Dat soort kunstmatige en ingestudeerde zinnetjes uit een boekje of van een internetforum : zo ontzettend nep.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Een veel betere manier om dat te vragen is "wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?" Eerst denken zeDaarna heb je gegarandeerd de aandacht
heb je alzheimer dat je 3 keer hetzelfde post. maar ik ben idd op 1 (of2??) grunnmeets geweest....zijn toen volgens mij naar t stripmuseum geweestquote:
hou jij van lekker eten?quote:
aren't we a bit grumpy?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je alzheimer dat je 3 keer hetzelfde post. maar ik ben idd op 1 (of2??) grunnmeets geweest....zijn toen volgens mij naar t stripmuseum geweest
oh, kunnen we alleemaal ff duimen voor Brunette82 plz? heeft een sollicitatie.
Kan je instellen bij opties.quote:
komt u deze zaterdag dan maar even langs in Utrechtquote:Op donderdag 16 september 2010 15:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hou jij van lekker eten?
NEE, VAN VIES ONDERGEKOTST VOER!
nee, ik vergat de smileys. ik ben niet grumpy te krijgen sinds een paar dagenquote:
Hoe wil je dat overbrengen op Paiq?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar zit toch geen vrouw op te wachten, Neelix. Dat soort kunstmatige en ingestudeerde zinnetjes uit een boekje of van een internetforum : zo ontzettend nep.
Een terloops grapje, een geïnteresseerde en positieve toon en houding : werkt dat niet?
Hilarisch.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hou jij van lekker eten?
NEE, VAN VIES ONDERGEKOTST VOER!
Hoe was je dat van plan?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
sorry, mag ik het goed maken?
gejat van Theo Maassen natuurlijk. Theo is heldquote:
Vrouwen kunnen daar niet genoeg van krijgen. Dus jij bent hypocriet.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
een beetje bij ons komen zeuren om aandacht, terwijl je dat hier al krijgt
Lijstje valt eigenlijk een beetje tegen... Het wordt sowieso veel leuker als je een aantal namen vaker voorbij ziet komen op zo'n lijst. Dan kunnen wij beginnen met een verkiezing 'Fok! Dating-topic Player(ster) of the Year'quote:Op donderdag 16 september 2010 15:20 schreef Maanvis het volgende:
3rdRock - Brunette82
Silenus - Spirit82
Civilian - Natalie78
knipquote:Op donderdag 16 september 2010 16:11 schreef Cue_ het volgende:
En spirit en Silenus.. is dat alweer afgelopen?
Hahaha, dat was die gast die tijdens die meet binnen kwam lopen schatquote:Op donderdag 16 september 2010 16:11 schreef Cue_ het volgende:
En spirit en Silenus.. is dat alweer afgelopen?
Jeeeee wat subtiel en helemaaaaaaaal niet doorzichtig!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:05 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
nou, misschien kan ik je op een drankje trakteren?
Het blijkt wel dat als je als vrouw een getal achter je nickname hebt, je inene onweerstaanbaar datemateriaal bentquote:Op donderdag 16 september 2010 16:07 schreef Arnax het volgende:
[..]
Lijstje valt eigenlijk een beetje tegen... Het wordt sowieso veel leuker als je een aantal namen vaker voorbij ziet komen op zo'n lijst. Dan kunnen wij beginnen met een verkiezing 'Fok! Dating-topic Player(ster) of the Year'
Jee, wat egoïstisch zeg!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahaha, dat was die gast die tijdens die meet binnen kwam lopen schatDat is nooit meer dan 1 date geworden omdat meneer persé zijn droomvrouw terug wilde
Dooschquote:Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef Natalie78 het volgende:
Hey en hoe werkt dat nou met een nieuw deel openen?
Helaas niet als je als man een naam hebt die met cijfer begintquote:Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat als je als vrouw een getal achter je nickname hebt, je inene onweerstaanbaar datemateriaal bent
ja, idd, dat zie ik nu ook ineens....leukquote:Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat als je als vrouw een getal achter je nickname hebt, je inene onweerstaanbaar datemateriaal bent
Ik denk dat ik m'n naam maar verander in Maanvis22quote:Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je in het juiste subforum staat (in dit geval R&P) staat er ergens rechtsboven een kn op met 'nieuw topic'. En dan wijst het zichzelfquote:Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef Natalie78 het volgende:
Hey en hoe werkt dat nou met een nieuw deel openen?
Jij bent een vrouw?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n naam maar verander in Maanvis22.
Misschien werkt het voor mannen ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |