Ik vond OKC juist erg kansloos.. Dus die heb ik weer opgezegd.. RP eigenlijk ook helemaal niet fanatiek meer. Dus ja daten staat ff in de ijskast. (Al ga ik vanavond een filmpje kijken met een jongen die ik ken van RP, maar da's meer een vriendschap geworden).quote:Op donderdag 16 september 2010 10:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik zit alleen nog op OKC.
RP is me toch iets te kansloos
Weet hij dat ook?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik vond OKC juist erg kansloos.. Dus die heb ik weer opgezegd.. RP eigenlijk ook helemaal niet fanatiek meer. Dus ja daten staat ff in de ijskast. (Al ga ik vanavond een filmpje kijken met een jongen die ik ken van RP, maar da's meer een vriendschap geworden).
Nee!! Ik bedoel meer dat, zodra ik iets zeg wat echt helemaal niet grappig is, hij een half uur in een deuk ligt om vervolgens acuut te stoppen met lachen en weer serieus verder te praten... Das toch maf? Ik hoop dat hij gewoon zenuwachtig is...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn date knippert niet met haar ogen. Ik ga haar vanavond dumpen
Ieeh.. dat is irritant!! hopelijk stopt hij er snel mee!quote:Op donderdag 16 september 2010 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee!! Ik bedoel meer dat, zodra ik iets zeg wat echt helemaal niet grappig is, hij een half uur in een deuk ligt om vervolgens acuut te stoppen met lachen en weer serieus verder te praten... Das toch maf? Ik hoop dat hij gewoon zenuwachtig is...
Mag ik vragen waarom jij OKC erg kansloos vond? ik vind de mensen daar juist veel interessanter dan op menig andere site.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik vond OKC juist erg kansloos.. Dus die heb ik weer opgezegd.. RP eigenlijk ook helemaal niet fanatiek meer. Dus ja daten staat ff in de ijskast. (Al ga ik vanavond een filmpje kijken met een jongen die ik ken van RP, maar da's meer een vriendschap geworden).
Oh god...quote:Op donderdag 16 september 2010 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee!! Ik bedoel meer dat, zodra ik iets zeg wat echt helemaal niet grappig is, hij een half uur in een deuk ligt om vervolgens acuut te stoppen met lachen en weer serieus verder te praten... Das toch maf? Ik hoop dat hij gewoon zenuwachtig is...
PRECIES! Dat ie met zn ogen knippert kan ik nog net hanterenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh god...ik hoop voor je dat het nervositeit(?) is. Anders heb je een kerel aan de haak geslagen die zich anders voor doet (beter over wil komen bijvoorbeeld) dan dat hij is.
Maar daar kom je dan snel genoeg achter, wel irritant ja.
Hij is natuurlijk wel op de rebound - dat is altijd wat onwennig hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 13:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
PRECIES! Dat ie met zn ogen knippert kan ik nog net hanteren![]()
Maar ik zie hem vanavond weer, dus hopelijk gaat het dan beter. Ik gok gewoon op zenuwen want kan me niet herinneren dat ie laatst ook zo was... (maar toen was ik dronken)
Oh god, ik realiseer me ineens dat ik hem vanavond voor het eerst nuchter ga zien![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel op de rebound - dat is altijd wat onwennig hoor
En is het ook de eerste keer dat hij nuchter is en jou ziet?
ik kom ook niet veel meer op okcupid.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:28 schreef Drakire het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij OKC erg kansloos vond? ik vind de mensen daar juist veel interessanter dan op menig andere site.
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik zie hem vanavond weer, dus hopelijk gaat het dan beter. Ik gok gewoon op zenuwen want kan me niet herinneren dat ie laatst ook zo was... (maar toen was ik dronken)
Oh god, ik realiseer me ineens dat ik hem vanavond voor het eerst nuchter ga zien![]()
Oh jawel, dat is zeker heel belangrijk daar. Politiek is niet belangrijk, maar wie je als president kiest wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kom ook niet veel meer op okcupid.
het is teveel toegespitst op amerikanen. de vragen die je verplicht moet beantwoorden gaan over zaken als de presidenstverkiezingen daar. Wat geef ik daarom? En bovendien, zelfs voor een amerikaan zou dat toch niet relevant zijn in een relatie?
Bij mij maakt het een enorm verschil of ik guys who like girls of guys who are straight only aanklik. Of zoiets in ieder geval. Heel andere mannen ineens.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:24 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oh jawel, dat is zeker heel belangrijk daar. Politiek is niet belangrijk, maar wie je als president kiest wel.
Maar het aanbod op OkCupid is inderdaad wat statisch lijkt het, ik heb niet het idee dat er nou zo heel veel matches zijn voor mij en er komen er ook niet echt veel bij. Af en toe een mailtje met "nieuwe" matches, maar die staan echt al een flinke tijd op de site...
Jaquote:
90% buitenlanders, duitsers, australiers, amerikanen, mensen uit Dubaiquote:Op donderdag 16 september 2010 13:28 schreef Drakire het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij OKC erg kansloos vond? ik vind de mensen daar juist veel interessanter dan op menig andere site.
Er komen wel ineens veel meer mensen uit de richting van Dubai tevoorschijn op OkC, viel mij ook al op! Enne wat is er mis met nerds? Die zijn niet per definitie onsexy hoor!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
JaHij is degene die er niks in zag. En we zijn wel eerder wezen lunchen e.d.
[..]
90% buitenlanders, duitsers, australiers, amerikanen, mensen uit Dubaien de 10% die overblijft zijn bovenal nerds
![]()
Kwam echt niks zinnigs uit, alleen maar blabla "Goh kom je ook uit nederland". Was er wel snel klaar mee. En die vragenlijsten gaan ook nergens over wat mij betreft.
Deze zeker wel... brr...quote:Op donderdag 16 september 2010 14:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Er komen wel ineens veel meer mensen uit de richting van Dubai tevoorschijn op OkC, viel mij ook al op! Enne wat is er mis met nerds? Die zijn niet per definitie onsexy hoor!
Ah zo, dat begrijp ik wel ja ik kom ook eigenlijk nooit op andere datingsites maar meer op profielensites echter het volk dat daartussen zit is vaak gewoon zo dom T__Tquote:Op donderdag 16 september 2010 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kom ook niet veel meer op okcupid.
het is teveel toegespitst op amerikanen. de vragen die je verplicht moet beantwoorden gaan over zaken als de presidenstverkiezingen daar. Wat geef ik daarom? En bovendien, zelfs voor een amerikaan zou dat toch niet relevant zijn in een relatie?
Succes!quote:Op donderdag 16 september 2010 13:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ai, volgens mij val ik min of meer ook in deze categoriequote:Op donderdag 16 september 2010 14:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
JaHij is degene die er niks in zag. En we zijn wel eerder wezen lunchen e.d.
[..]
90% buitenlanders, duitsers, australiers, amerikanen, mensen uit Dubaien de 10% die overblijft zijn bovenal nerds
![]()
Kwam echt niks zinnigs uit, alleen maar blabla "Goh kom je ook uit nederland". Was er wel snel klaar mee. En die vragenlijsten gaan ook nergens over wat mij betreft.
Ik zeg: Doen!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:37 schreef Natalie78 het volgende:
Gha! Trouwens schiet me in ene te binnen, herinneren jullie mijn Engelsman nog? Hij kwam ineens weer online. Ik dacht dat hij me geblocked had, maar hij was gewoon verdwenen van OkC. Nieuw account ineens. Met...excuses! Dat hij fucked up was op dat moment, sorry, bla en of ik iets wil drinken no strings attached. Had ik niet verwacht!
Nah. Ben niet meer zo onder de indruk van dat heerlijke Take That accent.quote:
Ja, en in de ongemakkelijke stilte die steeds viel, werd ie ineens weer serieusquote:Op donderdag 16 september 2010 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zag het trouwens helemaal voor me hoe die spastisch gaat lachen om alles en jij een beetje onwennig mee lacht en dan de andere kant opkijkt
Famous last words...quote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nah hoewel iets drinken natuurlijk kan. Maar meer niet.
Ghehe nou nee hoor. I don't bloody think so!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Altijd als ik zoiets zeg, beland ik met iemand in bed
Je valt echt in slaap tijdens een wat minder spannende en interessante date?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, en in de ongemakkelijke stilte die steeds viel, werd ie ineens weer serieus![]()
Nou goed... Als het niks is, val ik gewoon weer in slaapDat zal Sil misschien wel herkennen... ik begin er zo langzamerhand een gewoonte van te maken
No strings attached. Best netjes van hem. Dus niet eens verplicht neuken na het drinkenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:37 schreef Natalie78 het volgende:
Gha! Trouwens schiet me in ene te binnen, herinneren jullie mijn Engelsman nog? Hij kwam ineens weer online. Ik dacht dat hij me geblocked had, maar hij was gewoon verdwenen van OkC. Nieuw account ineens. Met...excuses! Dat hij fucked up was op dat moment, sorry, bla en of ik iets wil drinken no strings attached. Had ik niet verwacht!
Wat een overeenkomst hebben wij!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Altijd als ik zoiets zeg, beland ik met iemand in bed
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef macondo het volgende:
[..]
No strings attached. Best netjes van hem. Dus niet eens verplicht neuken na het drinken![]()
(laat'm lekker ergens anders fucked up zijn)
Ik denk dat het met zijn potentiele chickie niet helemaal liep zoals hij wou.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef macondo het volgende:
[..]
No strings attached. Best netjes van hem. Dus niet eens verplicht neuken na het drinken![]()
(laat'm lekker ergens anders fucked up zijn)
Ik val écht in slaap jaquote:Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je valt echt in slaap tijdens een wat minder spannende en interessante date?![]()
Ik wilde even checken of jij net zo woest aantrekkelijk bent als ik, maar ik vind je foto eng door wat je met je ogen hebt gedaan. Maar je mag de mijne wel even lenen hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Wat een overeenkomst hebben wij!
Joh, ik houd een gitaar vast, is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wilde even checken of jij net zo woest aantrekkelijk bent als ik, maar ik vind je foto eng door wat je met je ogen hebt gedaan. Maar je mag de mijne wel even lenen hoor
en je weet zeker dat je niet met jhezelf zit te paiqen?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:10 schreef Maanvis het volgende:
Natalie, nog enge dromen gehad?.
Heb nu contact met een meiske op PaiQ dat op bijna alle icebreakers zo goed als het zelfde antwoord geeft, en waar ik al 4 Do's heb laten vallen (en 1 don't!).. de perfecte match of een nachtmerrie? Stay tuned.
Haha zou wat zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je weet zeker dat je niet met jhezelf zit te paiqen?
ga lekker zelf alle topics doorspitten :p of maak een beginnetjequote:Op donderdag 16 september 2010 14:16 schreef Natalie78 het volgende:
Hoe zit het met de lijst? Wie date nu wie?
ik heb geen motorquote:Op donderdag 16 september 2010 15:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je weet zeker dat je niet met jhezelf zit te paiqen?
1 gitaar in de hand, maakt nog geen aantrekkelijke manquote:Op donderdag 16 september 2010 15:07 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Joh, ik houd een gitaar vast, is dat niet genoeg?
Nou, ik heb je ogen geleend hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
1 gitaar in de hand, maakt nog geen aantrekkelijke man
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga lekker zelf alle topics doorspitten :p of maak een beginnetje
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:18 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nou, ik heb je ogen geleend hoor
Dat hebben ze vast uit een boekje. En mensen die een boekje nodig hebben op een datingsite, daar moet je met een grote boog omheen lopen.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:09 schreef Natalie78 het volgende:
Nieuwe trend op RP? Al twee personen vandaag die me zowat dwingen tot replyen uit nieuwsgierigheid. Hoewel hetgeen waar ze dan zo mee aan zullen komen vast weer een afgezaagd iets zal zijn.![]()
Heb naar aanleiding van je profiel en foto een vraagje....
en
Ik wil je nog wat vragen maar heb geen zin om dat via dit kanaal te doen.
nog leuke is dat je soms 3 keer ezelfde fokker ziet staan. die is of dement of kan geen genoeg van je krijgenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:14 schreef Turbomuis het volgende:
Wel lachen om te zien dat als er een FoBo wordt aangehaald in dit topic, het lijstje vFoBovoyeurs daar opeens vol bekende hier-namen staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |