Hehe jullie hebben een date maar je hebt hem nog nooit gezien? Hoe herkennen jullie elkaar dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
Zaterdag duurt nog zo lang... voorproefje?
Haha, jij loopt al op de zaken vooruitquote:Op woensdag 15 september 2010 21:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hehe jullie hebben een date maar je hebt hem nog nooit gezien? Hoe herkennen jullie elkaar dan?
Ja, dat is inderdaad een voorproefje.... hahaha.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef Arnax het volgende:
[..]
Haha, jij loopt al op de zaken vooruit
Voor een voorproefje, zie het FoBo![]()
It's smokin'! Tsja niet echt heel duidelijk he?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef Arnax het volgende:
[..]
Haha, jij loopt al op de zaken vooruit
Voor een voorproefje, zie het FoBo![]()
Ik weet nog van niks! Dus....quote:Op woensdag 15 september 2010 21:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hehe jullie hebben een date maar je hebt hem nog nooit gezien? Hoe herkennen jullie elkaar dan?
Wanneer?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef brunette82 het volgende:
Maar Arnax, wil je niet ook daten met mij dan?
en met mij *wink wink*quote:
Kun je nagaan hoeveel lurkers er nog zijn in dit topicquote:Op woensdag 15 september 2010 21:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wow... Arnax's poezen zijn populair
quote:
Zaterdag is al gereserveerd voor LDP (en de vrijdag ook als ze komt... )quote:Op woensdag 15 september 2010 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kon er 3 per week hebben toch?
Vrijdag? Ik heb wat gemist denk ik. Maar ik mis wel meer kwam ik vandaag achter. Maar je vrijdag is dus vrij wat mij betreftquote:Op woensdag 15 september 2010 21:18 schreef Arnax het volgende:
[..]
[..]
Zaterdag is al gereserveerd voor LDP (en de vrijdag ook als ze komt... )
Dus jullie moeten onderling maar uitvechten wie wanneer mag
Vrijdag en zaterdag zijn dus al geclaimed he...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef brunette82 het volgende:douche eendje, welke dag wil jij hem?
Euhhh 3 keer in de week he?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag zijn dus al geclaimed he...
Doe ik de zondag&maandag, doen we dinsdag om de week en neem jij de woensdag&donderdag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |