Eentje die actief is in dit topic?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:42 schreef Godshand het volgende:
ik heb alweer een PM van een niet nader te noemen Fokster gehad
yupquote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Arnax het volgende:
[..]
Eentje die actief is in dit topic?
Dan heb ik wel een roze vermoedenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
yup
sorry ik zit nu teveel te stangen
Vertel nou!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
yup
sorry ik zit nu teveel te stangen
Wat kunnen vrouwen toch nieuwsgierig zijn!quote:
Nee nee. Betrokken heet dat.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hehe, alle vrouwen zijn nieuwsgierig. Dat hoeft dus niet meer in de datingprofielen, dames
Ja heel betrokken, en empathie, we leven erg met iedereen mee!quote:
Geef het beestje een naamquote:Op woensdag 15 september 2010 19:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja heel betrokken, en empathie, we leven erg met iedereen mee!
en we vervelen ons rot wellicht
Ff terug..quote:Op woensdag 15 september 2010 17:48 schreef Arnax het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik snap het probleem niet zo? Als ik de tijd/zin/dates had, zou ik het het 3 keer per week doen zonder problemen
Tuurlijk niet, ik ben wel gek zegquote:Op woensdag 15 september 2010 19:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ff terug..
Degene waarmee je date weten het dan toch niet?
De Fokster waar ik het over heb kan natuurlijk alles meelezen
Heh, ik vind dat jij die mag maken, aangezien je deze gekke inter-topic dating reeks bent begonnenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:58 schreef Natalie78 het volgende:
Word het niet even tijd voor een lijstje met wie nou wie date?
Wie *kijkt achterom* ik?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heh, ik vind dat jij die mag maken, aangezien je deze gekke inter-topic dating reeks bent begonnen
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Well...we're seeing other people.Nee, we hebben twee superleuke dates gehad alleen hebben we besloten het hierbij te laten. Hoewel we elkaar vast nog wel gaan zien!
![]()
Dusserm, I'm back on the market.![]()
Trouwens, hoe open je een nieuw topic eigenlijk als een deel vol is? Nog nooit gedaan...
Ik maak zaterdag wel een mooie foto op het familiefeest...quote:Op woensdag 15 september 2010 20:40 schreef brunette82 het volgende:
dan vraag je hem om een foto of moet ik wat doen voor je
En ik had al een soort van afspraak met douche-eendjequote:
maar de foto's van zaterdag zijn vast grappigerquote:Op woensdag 15 september 2010 20:47 schreef Arnax het volgende:![]()
@ LDP: zoveel moeite hoef je niet te doen, je hebt tenslotte al instant access naar mijn foto's
Die van jou vast en zeker ookquote:Op woensdag 15 september 2010 20:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
maar de foto's van zaterdag zijn vast grappiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |