Bijna alleen maar klote(n)quote:Op woensdag 3 november 2010 22:56 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Stijf? Dat is behoorlijk klote idd.
spreekt de ervaringsdeskundige...quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:08 schreef OpenMind88 het volgende:
size doesn't matterwat ie ermee doet is veeeeeel belangrijker!!!
![]()
enn... mocht je eens zin hebben in een maatje meer, er zijn altijd nog vibs/dildo's op de markt voor al je stoute dromen!! (heerlijk te combineren met standje 69, mmmmmm)
dan blijft er nog steeds gewoon sex over, ervaring komt vanzelfquote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef Driepink het volgende:
jullie blijven elkaar zo druk bestrijden qua antwoorden, dan weet je gewoon echt niet meer wat je moet geloven.. oke, 15 is de gemiddelde maat, zover was ik ook nog wel (ik zit daar helaas onder, zoals veel mannen)
en dan al die dames die het hebben over: het ligt eraan wat je ermee doet..
stel je dit eens voor: onzeker over penislengte, daardoor totaal vreemd van vrouwen, komt wel in contact maar weet neit wat te zeggen etc, nog maagd.. en dan lees je: als ie maar weet wat ie doet.. dus: kleine penis(kleiner dan gemiddeld), onervaren.. wat blijft er dan over?
leg dat eens uit
(en ja, zo zullen er nog VEEL EN VEEL MEER mannen zijn die ditzelfde probleem hebben, alleen die scheppen op dat ze er een van 23 hebben, en puntje bij paaltje durven ze ook alsnog niet)
Hangt er vanaf wat voor date je hebt.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef Godshand het volgende:
Mannen die onzeker worden over hun lul
Je legt je lul toch niet op tafel bij een date? Kom op...
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:47 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor date je hebt.
Over het algemeen denken mannen met een grote penis dat dat genoeg is, helaas is dat niet zo, ook als je een man bent met een grote penis moet je gewoon je best doen om een meisje te laten genieten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:07 schreef Prenzlauer het volgende:
Mannen met lange piemels hebben meer ervaring omdat meer meisjes mogen bangen.
Meer ervaring=wat je er mee doet. Grote piemel+wat je er mee doet= Profit
Kleine piemels
Maar heeft dat niet meer met de gevoeligheid van de baarmoedermond te maken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij een ex van 1.80 raakte ik regelmatig de baarmoedermond, bij een ex van 1.60 nooit last van. Ik heb met best wel wat vrouwen gehad, en het raken van de baarmoedermond stond helemaal los van de lichaamslengte van de vrouw. En nee, mijn penis is niet verandert van lengte in stijve toestand.
Je probleem ligt dan niet in je piemel, maar in je onzekere gedrag.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef Driepink het volgende:
jullie blijven elkaar zo druk bestrijden qua antwoorden, dan weet je gewoon echt niet meer wat je moet geloven.. oke, 15 is de gemiddelde maat, zover was ik ook nog wel (ik zit daar helaas onder, zoals veel mannen)
stel je dit eens voor: onzeker over penislengte, daardoor totaal vreemd van vrouwen, komt wel in contact maar weet neit wat te zeggen etc, nog maagd.. en dan lees je: als ie maar weet wat ie doet.. dus: kleine penis(kleiner dan gemiddeld), onervaren.. wat blijft er dan over?
leg dat eens uit
(en ja, zo zullen er nog VEEL EN VEEL MEER mannen zijn die ditzelfde probleem hebben, alleen die scheppen op dat ze er een van 23 hebben, en puntje bij paaltje durven ze ook alsnog niet)
Ik zie in zijn fobo geen enkele aanwijzing van een grote dan wel kleine penis... Ik ben benieuwd hoe jij aan deze mening komt, Drinky!quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:39 schreef Drinky het volgende:
Waarom gaat iedereen er van uit dat de TS het over z'n eigen piemel heeft? Als ik zo z'n fobo bekijke denk ik dat ie het juist anders bedoelt?
mannen met een lange piemol zijn mis ook onzeker over hun lengte of over dat ze niet weten wat ze moeten doen als ze maagd zijn..quote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef Driepink het volgende:
leg dat eens uit
quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:19 schreef Aurelius1985 het volgende:
En wat de diepte van een vagina betreft, in het eerste jaar van geneeskunde kregen we gynaecologie. De hoogleraar stak zijn wijs- en middelvinger omhoog en zei: 'met twee vingers kan je de baarmoeder aanraken (om ontsluiting etc te meten).' Geloof me je hebt nog nooit zoveel mannen tegelijk naar hun vingers zien staren.
Duh, dat weet ik ook wel, dat is de rusthouding van de interne geslachtsorganen van de vrouw...quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:19 schreef Aurelius1985 het volgende:
En wat de diepte van een vagina betreft, in het eerste jaar van geneeskunde kregen we gynaecologie. De hoogleraar stak zijn wijs- en middelvinger omhoog en zei: 'met twee vingers kan je de baarmoeder aanraken (om ontsluiting etc te meten).' Geloof me je hebt nog nooit zoveel mannen tegelijk naar hun vingers zien staren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |