abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88332567
quote:
Op woensdag 3 november 2010 22:56 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Stijf? Dat is behoorlijk klote idd.
Bijna alleen maar klote(n) :+
Sorry, die was te makkelijk :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  donderdag 4 november 2010 @ 19:13:16 #177
311254 YouKnowItsMe
Is it me you're looking f
pi_88336652
haha ja
pi_88337781
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:08 schreef OpenMind88 het volgende:
size doesn't matter ;) wat ie ermee doet is veeeeeel belangrijker!!! :Y

enn... mocht je eens zin hebben in een maatje meer, er zijn altijd nog vibs/dildo's op de markt voor al je stoute dromen!! (heerlijk te combineren met standje 69, mmmmmm :9 )
spreekt de ervaringsdeskundige... :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_88346008
jullie blijven elkaar zo druk bestrijden qua antwoorden, dan weet je gewoon echt niet meer wat je moet geloven.. oke, 15 is de gemiddelde maat, zover was ik ook nog wel (ik zit daar helaas onder, zoals veel mannen)

en dan al die dames die het hebben over: het ligt eraan wat je ermee doet..
stel je dit eens voor: onzeker over penislengte, daardoor totaal vreemd van vrouwen, komt wel in contact maar weet neit wat te zeggen etc, nog maagd.. en dan lees je: als ie maar weet wat ie doet.. dus: kleine penis(kleiner dan gemiddeld), onervaren.. wat blijft er dan over?

leg dat eens uit

(en ja, zo zullen er nog VEEL EN VEEL MEER mannen zijn die ditzelfde probleem hebben, alleen die scheppen op dat ze er een van 23 hebben, en puntje bij paaltje durven ze ook alsnog niet)
  donderdag 4 november 2010 @ 22:43:19 #180
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_88346472
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef Driepink het volgende:
jullie blijven elkaar zo druk bestrijden qua antwoorden, dan weet je gewoon echt niet meer wat je moet geloven.. oke, 15 is de gemiddelde maat, zover was ik ook nog wel (ik zit daar helaas onder, zoals veel mannen)

stel je dit eens voor: onzeker over penislengte, daardoor totaal vreemd van vrouwen, komt wel in contact maar weet neit wat te zeggen etc, nog maagd.. en dan lees je: als ie maar weet wat ie doet.. dus: kleine penis(kleiner dan gemiddeld), onervaren.. wat blijft er dan over?

leg dat eens uit

(en ja, zo zullen er nog VEEL EN VEEL MEER mannen zijn die ditzelfde probleem hebben, alleen die scheppen op dat ze er een van 23 hebben, en puntje bij paaltje durven ze ook alsnog niet)
dan blijft er nog steeds gewoon sex over, ervaring komt vanzelf :+

ik moest lachen om "puntje bij paaltje" :')
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_88348837
Mannen die onzeker worden over hun lul :D

Je legt je lul toch niet op tafel bij een date? Kom op...
pi_88349013
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef Godshand het volgende:
Mannen die onzeker worden over hun lul :D

Je legt je lul toch niet op tafel bij een date? Kom op...
Hangt er vanaf wat voor date je hebt.
pi_88349111
quote:
Op donderdag 4 november 2010 23:47 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat voor date je hebt.
:?

leg eens uit? c_/
pi_88350793
Mensen, lengte maakt geen reet uit. ;) Deze baas legt het prima uit! 8-)

pi_88350987
Ironisch dat de titel 'Vraagje aan de vrouwen over lengte..' is en er voornamelijk mannen reageren.

Maar als je inzit over de lengte of de dikte: maak hem groter dmv jelqing:

Zorg dat je penis 50%-90% stijf is, jelqen bij een volledige erectie kan de bloedvaten beschadigen. Je vormt met de duim en de wijsvinger een OK-teken , je vormt dus een cirkel .Leg deze greep nu rond je penis daar waar hij begint aan de buik . Het maakt niet uit dat je duim boven of onder zit (boven- en onder-greep) . Let erop dat de druk relatief gelijkmatig verdeeld wordt . Je kan ook de middenvinger erbij nemen voor de greep te versterken .
Hou nu die druk aan en beweeg je hand van je buik richting eikel . Deze actie moet langzaam gebeuren nl. tussen de 5 en 10 seconden . Je stopt voor de eikel , dus je hand NIET over de eikel trekken .
Ben je aan je eikel aangekomen dan begint de andere hand met dezelfde greep aan je buik met dezelfde beweging . Laat gelijktijdig de greep aan je Eikel los . Dit helemaal meerdere keren herhalen .

Gebruik voldoende glijmiddel, en doe niet te veel. 100 herhalingen voor week 1, 200 voor week 2 enz. Pijn = stoppen en paar dagen rust. Resultaat: harder, stijver en uiteindelijk (na 3 - 12 maanden) langer en dikker.

Voor meer info, filmpjes enz, google is your friend.

En wat de diepte van een vagina betreft, in het eerste jaar van geneeskunde kregen we gynaecologie. De hoogleraar stak zijn wijs- en middelvinger omhoog en zei: 'met twee vingers kan je de baarmoeder aanraken (om ontsluiting etc te meten).' Geloof me je hebt nog nooit zoveel mannen tegelijk naar hun vingers zien staren.
Let us rise up and be thankful, for if we didn't learn a lot today, at least we learned a little, and if we didn't learn a little, at least we didn't get sick, and if we got sick, at least we didn't die; so, let us all be thankful
  vrijdag 5 november 2010 @ 04:39:16 #186
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_88352185
Waarom gaat iedereen er van uit dat de TS het over z'n eigen piemel heeft? Als ik zo z'n fobo bekijke denk ik dat ie het juist anders bedoelt?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_88353001
Waarom hebben alle chicks hier geen foto's in hun fotoboek staan..
Allemaal zo lelijk?
pi_88353625
Lengte maakt wel uit. 24cm neem je er ook niet zo ff in, althans ik niet dan. Als je iemand leuk vind en alles is goed waarom moet je dan zeggen, met jou begin ik er niet aan want ik vind je lul te klein.
Haters gonna hate.
pi_88353643
Mannen met lange piemels hebben meer ervaring omdat meer meisjes mogen bangen.
Meer ervaring=wat je er mee doet. Grote piemel+wat je er mee doet= Profit

Kleine piemels :')
Doe eens lief!
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:28:32 #190
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88355637
K heb wel degelijk foto's in mijn fotoboek staan.
En waarom zijn mannen zo F onzeker over hun geslachtsdeel. Zolang die het doet en weet wat je ermee moet doen, dan is het goed :)
Be dance |Be real| Be You
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:44:12 #191
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_88358420
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:07 schreef Prenzlauer het volgende:
Mannen met lange piemels hebben meer ervaring omdat meer meisjes mogen bangen.
Meer ervaring=wat je er mee doet. Grote piemel+wat je er mee doet= Profit

Kleine piemels :')
Over het algemeen denken mannen met een grote penis dat dat genoeg is, helaas is dat niet zo, ook als je een man bent met een grote penis moet je gewoon je best doen om een meisje te laten genieten.
En dat iemand meer meisjes heeft mogen "bangen" betekend ook niet dat hij beter in bed is dan iemand die minder meisjes heeft mogen "bangen"

Mijn man heeft een gemiddelde penis, maar hij weet exact wat ik fijn vind, soms lijkt het gewoon alsof hij mijn gedachte kan lezen.
Dat is veel belangrijker dan de lengte van een penis.

Overigens als er mannen zijn die wat gezetter zijn en hun penis te klein vinden, als je afvalt dan wordt de penis ook groter.
Aangezien door het vet de schacht van de penis in het vet zit, val je af dan komt dat gedeelte weer tevoorschijn, ook kan je dieper stoten als je minder vet hebt.

Voor de vrouwen die alleen een extreem grote penis willen, misschien inderdaad ook wat afvallen of je bekkenbodemspieren trainen aangezien biologisch gezien een vrouw genoeg zou moeten hebben aan een gemiddelde penis, en de extreme zoals 20+ cm voor de meeste vrouwen juist niet prettig is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:59:46 #192
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88358997
Ik ervaar ook grote penissen als onprettig. Maar dat verschilt uiteraard per vrouw:)
Be dance |Be real| Be You
pi_88362312
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2010 22:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Bij een ex van 1.80 raakte ik regelmatig de baarmoedermond, bij een ex van 1.60 nooit last van. Ik heb met best wel wat vrouwen gehad, en het raken van de baarmoedermond stond helemaal los van de lichaamslengte van de vrouw. En nee, mijn penis is niet verandert van lengte in stijve toestand.
Maar heeft dat niet meer met de gevoeligheid van de baarmoedermond te maken?
Ik ben een krappe 1.60 en heb zo goed als nooit last van tegen de baarmoedermond aanstoten, dat het pijnlijk is dan, ik hou zelfs van lekker diep.
Andere vrouwen, langer of van gelijke grote hebben daar wel last van, wat bij mij geen pijn doet doet bij hun wel pijn.
zo zijn er ook vrouwen die van die uitsteeksels en parels in vibrators heerlijk vinden, dat doet mij dan weer pijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_88362414
quote:

leg dat eens uit

Je probleem ligt dan niet in je piemel, maar in je onzekere gedrag.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_88364167
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 04:39 schreef Drinky het volgende:
Waarom gaat iedereen er van uit dat de TS het over z'n eigen piemel heeft? Als ik zo z'n fobo bekijke denk ik dat ie het juist anders bedoelt?
Ik zie in zijn fobo geen enkele aanwijzing van een grote dan wel kleine penis... Ik ben benieuwd hoe jij aan deze mening komt, Drinky!
pi_88429641
Ik kan best begrijpen dat vrouwen het niet doen voor minder dan 20 cm, zelfde als ik ook alleen voor vrouwen met een D-cup tot F-cup ga. :s)
  zondag 7 november 2010 @ 13:35:50 #197
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_88430938
quote:

leg dat eens uit

mannen met een lange piemol zijn mis ook onzeker over hun lengte of over dat ze niet weten wat ze moeten doen als ze maagd zijn..
ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was en als het er van komt gewoon doen wat je denkt dat goed is en vooral communiceren met je partner..
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_88432459
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 01:19 schreef Aurelius1985 het volgende:

En wat de diepte van een vagina betreft, in het eerste jaar van geneeskunde kregen we gynaecologie. De hoogleraar stak zijn wijs- en middelvinger omhoog en zei: 'met twee vingers kan je de baarmoeder aanraken (om ontsluiting etc te meten).' Geloof me je hebt nog nooit zoveel mannen tegelijk naar hun vingers zien staren.
_O-

Weet niet zeker of ik hier al gereageerd heb, maar ik vind zelf 15 cm groot genoeg. Die van mijn vriend is iets groter dan dat, en ivm het baarmoederhals-probleem dat al eerder genoemd werd kunnen we bepaalde standjes vaak niet doen.. best jammer.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_88434470
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 01:19 schreef Aurelius1985 het volgende:

Duh, dat weet ik ook wel, dat is de rusthouding van de interne geslachtsorganen van de vrouw...

Wacht even wat plaatjes

Hier zie je dat bij klaarkomen, de vaginawand naar achteren toe uitholt...

Die ruimte die daar achterin ontstaat, daar gaat de rest van je lul ook in. Sowieso kan het hele zaakje natuurlijk uitrekken, maar in verhouding is er bij de een meer speling dan de ander. Net zoals de ene man een grotere lul heeft als de andere...
  zondag 7 november 2010 @ 15:52:10 #200
324437 amsjeer
beter mooi&slim dan lelijk
pi_88435503
Ehmm tja als ik verliefd ben, dan maakt dat niet zo veel uit eerlijk gezegd, misschien vind je het dan jammer maar nee.. Ligt er ook maar net aan hoe diep je zelf bent, ik ben niet zo uitgehold vermoed ik. Maar als ik iemand met een 30 cm heb gehad, ja daarna is dan misschien 15 wel een beetje klein, maar dat komt dan door mijn eigen wijdheid.

Nee even serieus.. Het is maar net was je ermee kunt.. en misschien heb je dan wel een lange tong, kun je daar weer punten mee scoren.. Wat ik wel vind, is dat een kleinere lul moeilijker aftrekken is, maar dat ligt waarschijnlijk ook aan mijn onkunde op dit gebied...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')