Jawel, want een diepe kut bestaat niet bij een klein meisje (ruimte eh). Goed, ja een lange vrouw kan een wat minder diep kutje hebben en daar kan best variatie in bestaan. Maar iemand van 1,50 m heeft niet zo gauw een tunnel van 12 cm lang.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dusLichaamslengte zegt niks over vaginadiepte. Net zoals niet elke lange man een lange lul heeft.
Als een vrouw opgewonden raakt wordt de vagina langer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel, want een diepe kut bestaat niet bij een klein meisje (ruimte eh). Goed, ja een lange vrouw kan een wat minder diep kutje hebben en daar kan best variatie in bestaan. Maar iemand van 1,50 m heeft niet zo gauw een tunnel van 12 cm lang.
Dus geldt het voor alle vrouwen inderdaad.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel, want een diepe kut bestaat niet bij een klein meisje (ruimte eh). Goed, ja een lange vrouw kan een wat minder diep kutje hebben en daar kan best variatie in bestaan. Maar iemand van 1,50 m heeft niet zo gauw een tunnel van 12 cm lang.
Een exscharrel van mij was 1,80 m, die had een echoput waar ik mn hele hand in kwijt kon.. dus
Lange vrouwen hebben vaak ook lange benen en bovendiengrotere mensen hebben ook grotere longen nodig etc. Sowieso een diepe vagina is niet echt een belangrijke prioriteit, want die ruimte kan veel beter besteed worden voor bijv. de blaas.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een exscharrel van mij was 1,80 m, die had een echoput waar ik mn hele hand in kwijt kon.. dus
Bij een ex van 1.80 raakte ik regelmatig de baarmoedermond, bij een ex van 1.60 nooit last van. Ik heb met best wel wat vrouwen gehad, en het raken van de baarmoedermond stond helemaal los van de lichaamslengte van de vrouw. En nee, mijn penis is niet verandert van lengte in stijve toestand.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lichamelijke aantrekkelijkheid is een vreemd begrip voor jou?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:26 schreef MYV het volgende:
Wat is dat voor stomme vraag, je 'rate' iemand toch niet op zn formaat daar beneden, Je neemt 'm toch gewoon zoals ie is..?
Ik heb over het algemeen seks voor ik echt verliefd ben op iemand. Als de seks niet goed is (en dat kan vele redennen hebben), is er wel degelijk een kans dat ik de verliefdheid geen kans geef.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:31 schreef MYV het volgende:
Ik heb het toch over dat je niet weet wat voor formaat hij heeft voordat je een relatie met diegene hebt (meestal dan) en dat je hem dan toch accepteerd gewoon dan.
Sorryquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:46 schreef Bringit0n het volgende:
-edit-
Die vraag mag je lekker in je eigen topic houden.
quote:Als je dit topic helemaal had gelezen, wist je nu dat size DOES matterOp dinsdag 26 oktober 2010 18:08 schreef OpenMind88 het volgende:
size doesn't matterwat ie ermee doet is veeeeeel belangrijker!!!
![]()
enn... mocht je eens zin hebben in een maatje meer, er zijn altijd nog vibs/dildo's op de markt voor al je stoute dromen!! (heerlijk te combineren met standje 69, mmmmmm)
quote:Ja hij schrok zich helemaal doodOp dinsdag 12 oktober 2010 12:09 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ah dat had mijn vriendin ook als jongen voel je je dan best schuldig
quote:size does matter, but don't overrate itOp dinsdag 26 oktober 2010 18:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je dit topic helemaal had gelezen, wist je nu dat size DOES matter
quote:hahahaha ik heb het gelezen, en ben nog steeds van mening dat dit niet zo isOp dinsdag 26 oktober 2010 18:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je dit topic helemaal had gelezen, wist je nu dat size DOES matter
quote:Hahaha inderdaad wat moet je met zo'n klein wriemeltje, dat voel je vast niet eensOp donderdag 30 september 2010 15:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik zou een man direct dumpen als zijn piemel kleiner bleek dan 19 cm. 15 cmwat is dat voor minipiemelmaat zeg?
!!!!!
Stijf? Dat is behoorlijk klote idd.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:31 schreef YouKnowItsMe het volgende:
En dan kom ik aan met me 7 cm( ja serieus 7 cm )
Ja, stijf is ie net geen 7 cmquote:Op woensdag 3 november 2010 22:56 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Stijf? Dat is behoorlijk klote idd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |