Haha mja.. Ik zeg toch ook ''maar ik weet wel beter''quote:Op donderdag 16 september 2010 19:44 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Mja, als ze dat roepen dan hebben ze meestal juist wel al iemand op het oog.
"Ja, we waren gewoon vrienden!"
Ik vind dat zelf ook zo irritant. Als mijn ex online is maar niet gewoon hallo zegt. Maar misschien heb ik dat zelf wel gewoon veroorzaakt door te zeggen dat ik wat afstand nodig heb.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef Fellows het volgende:
Ze is al bijna 2 uur online en heeft niks gezegd of iets terwijl ze weet dat ik mijn intake gesprek heb gehad.
Het interesseert haar dus echt niet. Nou prima toch ik ga in ieder geval niet meer met een gesprek beginnen.
Zo'n soort gesprek had ik ook met mijn ex aan de telefoon een tijd geleden. Ik had een hoop harde woorden omdat hij me zo hard belazerd had en al mijn frustraties kwamen er uit. Hij raakte overstuur en zei dat ie er een einde aan ging maken omdat hij mij niet kon hebben en hing meteen op..quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef Stefka het volgende:
Ze zei ook dat ze aan alles zat te twijfelen nu (waaronder dus het uitmaken), waarna ik haar vertelde dat ze dat maar uit haar hoofd moest zetten zo lang ze haar leven niet op orde had. Daarna gezegd dat ze me echt op mijn ziel heeft getrapt door gelijk met een ander te neuken en dat nu de verliefdheid aan het wegzakken ik steeds vaker zie dat we veel te veel verschillen.
Allemaal harde woorden, maar ik vond het wel fijn om dit even te zeggen. Het voelde een beetje als payback en ik voel me er ook niet echt lullig over, alleen als ze nu een zelfmoordpoging wil gaan doen ofzo, dan zou ik me wel enigszins schuldig voelen![]()
Ja dan lijkt het me niet zo raar inderdaadquote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf ook zo irritant. Als mijn ex online is maar niet gewoon hallo zegt. Maar misschien heb ik dat zelf wel gewoon veroorzaakt door te zeggen dat ik wat afstand nodig heb.
Het is trouwens niet alsof we geen contact hebben, ik spreek hem af en toe aan voor een kletspraatje.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:47 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ja dan lijkt het me niet zo raar inderdaad
Jullie hoeven toch niet elke keer dat jullie op msn zijn een kletspraatje te maken?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het is trouwens niet alsof we geen contact hebben, ik spreek hem af en toe aan voor een kletspraatje.
Daar heb ik dan weer weinig moeite mee.
Dat is het ook niet. Ik vind het zelf irritant, en dat ligt aan mij. Ik wil afstand juist omdat ik nu nog niet erg redelijk ben in mijn gedachten over hem. Dus heb ik onredelijke irritaties. Maar als ik even geen last heb van die onredelijke emoties sta ik open voor een kletspraatje, en zoniet dan zeg ik dat zelf wel mocht hij me aanspreken.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Jullie hoeven toch niet elke keer dat jullie op msn zijn een kletspraatje te maken?
En jij hebt aangegeven meer afstand te willen, dan doet hij niets verkeerd toch.
Je zit er gewoon op te wachten dat ze je aanspreekt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef Fellows het volgende:
Ze is al bijna 2 uur online en heeft niks gezegd of iets terwijl ze weet dat ik mijn intake gesprek heb gehad.
Het interesseert haar dus echt niet. Nou prima toch ik ga in ieder geval niet meer met een gesprek beginnen.
Reden?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:42 schreef ex het volgende:
Sinds zojuist ook echt vrijgezel, mag ik ook mee doen? (zij heeft het uitgemaakt, 3 jaar, samenwonen)
Ik wil je er eigenlijk geen goed gevoel over geven, want volgens mij heb je gewoon een schop onder je kont nodig:Dquote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef Fellows het volgende:
Hmm, en bedankt, nu maak ik me weer meer zorgenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Zo'n soort gesprek had ik ook met mijn ex aan de telefoon een tijd geleden. Ik had een hoop harde woorden omdat hij me zo hard belazerd had en al mijn frustraties kwamen er uit. Hij raakte overstuur en zei dat ie er een einde aan ging maken omdat hij mij niet kon hebben en hing meteen op..
Nou, dan voel je je zo ontzettend klote en was echt bang dat hij het nog zou doen ook. Hij loopt nu ook bij de psycholoog voor zijn gedrag en deze gedachtes.
Stel je voor dat je ex echt zichzelf iets aan zou doen na zo'n gesprek..
Wat een egoistische lul dat hij jou daarmee opzadelt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Zo'n soort gesprek had ik ook met mijn ex aan de telefoon een tijd geleden. Ik had een hoop harde woorden omdat hij me zo hard belazerd had en al mijn frustraties kwamen er uit. Hij raakte overstuur en zei dat ie er een einde aan ging maken omdat hij mij niet kon hebben en hing meteen op..
Nou, dan voel je je zo ontzettend klote en was echt bang dat hij het nog zou doen ook. Hij loopt nu ook bij de psycholoog voor zijn gedrag en deze gedachtes.
Stel je voor dat je ex echt zichzelf iets aan zou doen na zo'n gesprek..
Ik vind het normaal klinken hoor wat je hier zegt, alleen voor mij is dit op het moment nog heel raar..quote:Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik merk zelf dat ik echt wel een duidelijke afstand voel tussen hem en mij. En daar ook meer naar handel. Ik merk dat ik een kletspraatje wel leuk vind, gewoon een beetje ouwehoeren maar ik denk niet dat ik nog over serieuze dingen met hem zal praten. Op dit moment wil ik dat in elk geval niet. Met name omdat dat in de relatie ook steeds misging en ik niet denk dat hij daarin zal veranderen.
Ik heb voor mezelf nog niet duidelijk wat voor contact ik in de toekomst wil, ergens denk ik dat vriendschap niet zo gaat werken omdat ik in vriendschappen heel andere dingen zoek dan de dingen die hij kan bieden. Het zou meer een kroegvriendschap worden denk ik. En zoveel ga ik niet meer uit. Maar het kan ook zijn dat mijn teleurstelling nu nog spreekt dus ik weet het niet.
Op dit moment is het puur uit zelfbescherming dat ik zo veel afstand wil. Ik weet dat ik emotioneel wordt als ik hem zie en dan misschien niet voor mezelf kan instaan. Daarnaast heb ik ook even geen zin in het verdriet en de teleurstelling die hij in me oproept als ik hem zie, ik kan het toch niet bij hem kwijt.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:54 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ik vind het normaal klinken hoor wat je hier zegt, alleen voor mij is dit op het moment nog heel raar..
Dit is/was de eerste keer dat ik een meisje zo ''dicht bij'' heb laten komen, waar ik een serieuze relatie mee heb gehad. Ik heb nog nooit met niemand ( zelfs niet met mijn beste vrienden ) zo veel intieme informatie over mijzelf en over anderen gedeeld. Ook over haar weet ik alles. Je hebt sex gehad ( ja dat vind ik nogal wat, ben behoorlijk preuts aangelegd), dagen/weken lang constant op elkaars lip gezeten.
Goed, dat je elkaar dan op een gegeven moment niet meer zo veel kunt geven dat je van een liefdesrelatie kunt spreken daar kan ik nog wel bij. Maar ik vind het nog heel raar dat je wanneer je zo intiem met elkaar bent geweest, na het beeindigen van een relatie op een vriendschappelijke[ manier, niet meer als vrienden met elkaar omgaat / elkaar compleet uit je leven gaat verbannen...
Ik weet heus wel dat het niet zo is, maar de eerste gedachte die door mijn hoofd schiet nu bij het woord ''liefde'' is ook het woord ''schijnheilig''. Als exen zit je natuurlijk niet meer dagelijks/wekelijks bij elkaar op de bank. Maar ik kan er gewoon met mijn hoofd nog niet bij, waarom zo veel mensen het kennelijk willen/noodzakelijk vinden om met hun ex alleen een '' hoi, doei relatie'' op te bouwen. Je hebt lief en leed samen gedeeld, goed ik kan het rijtje wel weer gaan opnoemen, maar gewoon het feit dat je je ex nog afstandelijker gaat behandelen dan de kaasboer die eens per maand langskomt blijf ik toch echt heel vreemd vinden
Je hebt in principe ook gelijk. Het is niet waarschijnlijk dat ik zo'n brief ga schrijven, maar de gedachte speelt soms door m'n hoofd.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Netjes aangepakt.
Ik denk niet dat ze er wat mee zou kunnen, als ze had beseft hoe kut ze zich heeft gedragen had ze zich of wel gewoon anders gedragen en anders had ze vast al wel een keer excuses gemaakt.
Mijn ex zegt nu steeds 'was het echt zo erg dan?' alsof hij het niet gelooft of beseft. Terwijl ik in het verleden daar heel vaak met hem over gepraat heb en vertelde hoe erg ik ermee zat. Hij snapt het niet, of wil het niet snappen, en zal dat ook nooit gaan doen denk ik. En ik zal er wat dat betreft ook geen energie meer in steken om het hem uit te leggen, het is niet of dat het mij nog wat oplevert want we hebben geen relatie meer en ik hoef van hem de bevestiging niet om te weten dat ik het erg vond hoe hij zich gedroeg.
Omdat het naief is om te denken dat je zo kort na een breuk al objectief naar dit soort dingen kunt kijken. Het feit dat ik lief en leed heb gedeeld met mijn ex betekent niet dat ik mijzelf ga blijven kwellen door met haar af te spreken, puur omdat "je lief en leed met elkaar hebt gedeeld".quote:Op donderdag 16 september 2010 22:54 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ik vind het normaal klinken hoor wat je hier zegt, alleen voor mij is dit op het moment nog heel raar..
Dit is/was de eerste keer dat ik een meisje zo ''dicht bij'' heb laten komen, waar ik een serieuze relatie mee heb gehad. Ik heb nog nooit met niemand ( zelfs niet met mijn beste vrienden ) zo veel intieme informatie over mijzelf en over anderen gedeeld. Ook over haar weet ik alles. Je hebt sex gehad ( ja dat vind ik nogal wat, ben behoorlijk preuts aangelegd), dagen/weken lang constant op elkaars lip gezeten.
Goed, dat je elkaar dan op een gegeven moment niet meer zo veel kunt geven dat je van een liefdesrelatie kunt spreken daar kan ik nog wel bij. Maar ik vind het nog heel raar dat je wanneer je zo intiem met elkaar bent geweest, na het beeindigen van een relatie op een vriendschappelijke[ manier, niet meer als vrienden met elkaar omgaat / elkaar compleet uit je leven gaat verbannen...
Ik weet heus wel dat het niet zo is, maar de eerste gedachte die door mijn hoofd schiet nu bij het woord ''liefde'' is ook het woord ''schijnheilig''. Als exen zit je natuurlijk niet meer dagelijks/wekelijks bij elkaar op de bank. Maar ik kan er gewoon met mijn hoofd nog niet bij, waarom zo veel mensen het kennelijk willen/noodzakelijk vinden om met hun ex alleen een '' hoi, doei relatie'' op te bouwen. Je hebt lief en leed samen gedeeld, goed ik kan het rijtje wel weer gaan opnoemen, maar gewoon het feit dat je je ex nog afstandelijker gaat behandelen dan de kaasboer die eens per maand langskomt blijf ik toch echt heel vreemd vinden
Daar heb je ook zeker gelijk inquote:
Ze kon me geen kans meer geven, het gevoel was weg, te veel ruzie, uit elkaar gegroeid.quote:
Ach, je hebt het, weliswaar iets later, tenminste ingezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:35 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Daar heb je ook zeker gelijk inEn wat dat betreft drijf ik het allemaal misschien wat te veel op het spits.
Tussen mij en mijn ex is het bijna 3 maanden uit, maar hiervan zijn we de eerste 1.5/2 maanden nog veel te veel met elkaar blijven omgaan/sms' en.
Zelfs 2 weken geleden toen we hadden afgesproken, merk je gewoon dat het geen goede manier is om nu al als vrienden met elkaar verder te gaan. Gevoelens zitten bij zowel mij als haar nog te diep. Er ontstond meteen zo' n typisch ''exengesprek'' waarbij mijn ex op elk mogelijke manier aan mij duidelijk te maken hoe uitdagend haar leven nu wel niet is, hoe vaak ze haar vriendinnen nu spreekt etc..Dat vind ik geen fijne sfeer voor een normale vriendschappelijke afspraak...
Verder denk ik ook dat ze nog steeds denkt dat ze afstandelijk tegen me moet doen.
Omdat ik de eerste periode zo erg heb geprobeerd haar terug te krijgen, denkt ze nu bij elke aardige opmerking die ik plaats, dat daar bij mij een gedachte achter ligt.
Maargoed, nu voorlopig dus totaal geen contact. Is sowiezo goed voor beiden om straks weer normaal met elkaar om te kunnen gaan. Elkaar iets meer als vreemden gaan zien is wat dat betreft lang niet slecht, omdat als we elkaar nu zien we meteen weer ons diepste geheimen bij elkaar op tafel leggen.
Toch blijft natuurlijk de twijfel. Nu is ze (en ik ook overigens ) afstandelijk, en sms' en we niet. Hoop wel dat het ooit weer gaat gebeuren.
Daarnaast blijf ik denken dat mijn ex nog altijd twijfelt aan haar keuze. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet naief ook. Maar aan enkele dingetjes kan ik wel merken, dat ze op het moment niet zo lekker in haar vel zit als dat ze mij wil doen geloven.
Ik zie die twijfel juist niet als een positief iets, vooral omdat ik zelf nog zo labiel als wat ben op het moment. Als zij me morgen opeens weer lieve sms' jes gaat sturen dan heeft ze mij zo weer aan de haak, terwijl ik weet dat dat het slechtste is dat kan gebeuren...
Houd je nu taai he!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:35 schreef Fellows het volgende:
Halloo
Gister avond er achter gekomen dat ze me al 4 jaar bedriegt. Dat kwam gisteren nog echt even heel hard over. Ik vroeg hoelang het al aan de gang was die internet grapjes van haar en dat bleek dus al voor mij te spelen en nu nog steeds.Dus wat ik nou uiteindelijk ooit voor haar heb betekent is helemaal niks!
Toen ik vroeg waarom ze het nooit had verteld en waarom ze me het aandeed? Kreeg ik als antwoord:
PFFFFF ROT TOCH OP.
Ik heb haar uit me MSN verwijdert haar telefoon nummer weet ik jammer genoeg uit me hoofd.
Maar nee dit was het dan echt ze was never nooit in de war wat ik dus dacht. Ze is een aandacht hoer en dat zou ze altijd blijven omdat ze dat nooit van huis uit heeft gekregen.
Heb er gisteravond dan ook even alles(emotioneel) eruit gegooid en voel me nu al een heel stuk beter geen kut gevoel of iets maarja! Hierbij is het einde verhaal en nee een gesprekje hoeft ook niet meer.
Toen ik het nog een x vroeg op een normale manier waarom kreeg ik als antwoord FK OFF -Ofline
Naja ze kan de pot op ik ga vanavond is lekker uit.
Hoe lang blijf je nog contact zoeken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:35 schreef Fellows het volgende:
Halloo
Gister avond er achter gekomen dat ze me al 4 jaar bedriegt. Dat kwam gisteren nog echt even heel hard over. Ik vroeg hoelang het al aan de gang was die internet grapjes van haar en dat bleek dus al voor mij te spelen en nu nog steeds.Dus wat ik nou uiteindelijk ooit voor haar heb betekent is helemaal niks!
Toen ik vroeg waarom ze het nooit had verteld en waarom ze me het aandeed? Kreeg ik als antwoord:
PFFFFF ROT TOCH OP.
Ik heb haar uit me MSN verwijdert haar telefoon nummer weet ik jammer genoeg uit me hoofd.
Maar nee dit was het dan echt ze was never nooit in de war wat ik dus dacht. Ze is een aandacht hoer en dat zou ze altijd blijven omdat ze dat nooit van huis uit heeft gekregen.
Heb er gisteravond dan ook even alles(emotioneel) eruit gegooid en voel me nu al een heel stuk beter geen kut gevoel of iets maarja! Hierbij is het einde verhaal en nee een gesprekje hoeft ook niet meer.
Toen ik het nog een x vroeg op een normale manier waarom kreeg ik als antwoord FK OFF -Ofline
Misschien werken die pillen gewoon erg goed en komt de klap dus wat later nog wel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Btw wat ik me afvraag.
verdring ik nou gewoon dat de relatie over is sinds eind augustus..
of kan ik gewoon erg snel zijn met het verwerken van iets omdat hij degene is die het niet meer wilde en het dus duidelijk voor mij was dat ik geen hoop meer hoef te hebben. ?
Ik voel me al zo lang weer super goed terwijl ik eerst echt een compleet wrak was.. Nu geniet ik van het leven. Daarom snap ik niet zo of ik het misschien stiekem verdring of dat ik toch gewoon snel met verwerken ben en ik ben in gaan zien dat het het allemaal niet waard is om voor iemand je down te voelen als die persoon zo gemeen deed..
iemand?
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik die pillen voor het laatst geslikt hebquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien werken die pillen gewoon erg goed en komt de klap dus wat later nog wel?
Volgens mij werkt het verwerkingsproces van zoiets met vlagen van emotie. De ene keer voel je je op en top en denk je dat je diegene nooit meer hoeft te zien of te spreken. Terwijl je 5 minuten erna door de grond kan zakken van ellende. Zo voel ik me in ieder geval zo nu en dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik die pillen voor het laatst geslikt heb(Die heb ik dus maar heel kort geslikt)
De klap heb ik namelijk in het begin gehad in de eerste week dat het uit was zo tot 5 september. Daarna ben ik gaan nadenken en heb ik tegen mezelf gezegd dat het het niet waard is om me rot te voelen om iemand die me zo behandeld heeft.
Hmm okequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:54 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het verwerkingsproces van zoiets met vlagen van emotie. De ene keer voel je je op en top en denk je dat je diegene nooit meer hoeft te zien of te spreken. Terwijl je 5 minuten erna door de grond kan zakken van ellende. Zo voel ik me in ieder geval zo nu en dan.
Alleen hoe meer tijd er overheen gaat en ik haar niet meer spreek, zie o.i.d. worden die vlagen wel minder. Ik denk nog veel aan de relatie, maar niet zozeer aan haar. Ik begin zelfs weer zin te krijgen in het weekend!
Dit is ongeveer het ergste wat je kan gebeuren, je vertrouwt iemand 4 jaar en deelt lief en leed en word je zo hard op je ziel getrapt! Maar probeer het goede eruit te halen, ze was niet goed genoeg voor je en is gewoon een k*t hoer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:35 schreef Fellows het volgende:
Halloo
PFFFFF ROT TOCH OP.
Whaha, dit is dus die positieve vlaag waar je inzit. Probeer het vast te houden, maar wees niet verbaasd als je weer een keer in een dipje beland. Dit betekent uiteraard niet dat je depressief wordt, maar gewoon even kut voelen over alles enzo...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm okezo zit het dus bij jou. Maar ik heb dus totaal geen downmomenten meer, sinds gister spreek ik hem weer en kan me er geen gevoel bij neer leggen
T "leuke" is misschien nog, hij wilt afspreken en als hij ziet dat ik verbeterd ben dan wil hij de relatie wel..
of hij wilt dat ik zijn fuckbuddy word ...
ik kan er om lachen, en mis hem totaal niet meer. Ik heb het afgesloten met dat het beter zo is, ik doe veel qua afleiding enzo dus misschien dat dat helpt
Niet meer dit is voor mij de grens heb alles verwijdert alles weggegooid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:43 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je nog contact zoeken?
Ja blijkbaar zit er al 2 weken in en het bevalt me wel eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Whaha, dit is dus die positieve vlaag waar je inzit. Probeer het vast te houden, maar wees niet verbaasd als je weer een keer in een dipje beland. Dit betekent uiteraard niet dat je depressief wordt, maar gewoon even kut voelen over alles enzo...
Ik heb nadat t uit was een week in een soort roes gezeten. Ik voelde me toen heel erg zen. Daarna kwam het verdriet en de boosheid etcetera heel gedoseerd. En dat komt het nu nog.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zit er al 2 weken in en het bevalt me wel eerlijk gezegdKan ook komen door alle positieve aandacht die ik er op krijg enzo
ach ik houd dit nu lekker vast en voel ik me weer een keer kut das pech gehad dan![]()
overigens ben ik blij dat ik me niet rot voel omdat ik hier heel mijn kamer vol spullen van hem hebHet geeft me geen rot gedachtens of dat ik hem mis ofzo
Ik hoop voor je dat het echt zo is hoor wat je zegt, en in dat geval zou ik zeggen : ga zo doorquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zit er al 2 weken in en het bevalt me wel eerlijk gezegdKan ook komen door alle positieve aandacht die ik er op krijg enzo
ach ik houd dit nu lekker vast en voel ik me weer een keer kut das pech gehad dan![]()
overigens ben ik blij dat ik me niet rot voel omdat ik hier heel mijn kamer vol spullen van hem hebHet geeft me geen rot gedachtens of dat ik hem mis ofzo
Hmm okequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:16 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb nadat t uit was een week in een soort roes gezeten. Ik voelde me toen heel erg zen. Daarna kwam het verdriet en de boosheid etcetera heel gedoseerd. En dat komt het nu nog.
Vannacht heb ik een flinke tijd wakkergelegen omdat ik heel boos was. En toen ineens besefte ik dat ik allerlei redenen aan het verzinnen was om hem maar de schuld van alles te kunnen geven zodat ik me niet rottig hoefde te voelen. En daarna bedacht ik me dat ik hem eigenlijk gewoon mis en verdrietig ben zoals het gelopen is. Dat heb ik toen maar gewoon even zo gelaten, ik mag hem missen van mezelf, is geen schande en ik hoef geen reden te verzinnen om dat gevoel weg te kunnen drukken.
Ik lees de 1e zin nu al paar keer en vat het verkeerd op denk ik zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het echt zo is hoor wat je zegt, en in dat geval zou ik zeggen : ga zo door![]()
Maar ik ben van mening dat iedereen die hier post gewoon nog onverwerkte/kut gevoelens heeft. Anders heb je naar mijn idee dit topic helemaal niet meer nodig
Dat laaste kan ook heel erg goed, toen ik het mijn vorige ex de relatie heb verbroken was ik het al een half jaar lang aan het afsluiten omdat ik wist dat het niks meer ging worden. Voor haar was het nog een complete schok, maar ik was er na 2 weken al overheen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik lees de 1e zin nu al paar keer en vat het verkeerd op denk ik zo,edit ik snap de zin nu wel
![]()
Haha ik heb het opzich ook niet meer nodigPost er ook geen kutgevoelens meer ofzo. In het begin van het topic zat ik zo in de war met mijn zelf en wist ik niet wat te doen. Nu is alles gelukkig veranderd
ik denk dat ik het al verwerkt heb omdat onze relatie al langer slecht ging.
hmm oke dan denk ik er gewoon zo aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:27 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Dat laaste kan ook heel erg goed, toen ik het mijn vorige ex de relatie heb verbroken was ik het al een half jaar lang aan het afsluiten omdat ik wist dat het niks meer ging worden. Voor haar was het nog een complete schok, maar ik was er na 2 weken al overheen...
In tegenstelling tot nu
Ik hoop het voor je. Maar eerlijk gezegd, na, 2,5 week al helemaal zen zijn na wat je met die jongen te stellen hebt gehad ben ik erg kritisch. Meestal duurt het zo ongeveer de helft van de relatie voordat je het echt goed verwerkt hebt. En als het op een nare manier is afgelopen kan het nog veel langer duren. Betekent niet dat je al die tijd in puin ligt maar wel dat het je bezighoudt. Dat zegt niet dat dat bij jou niet anders kan zijn, maar de kans dat het over n tijdje weer gaat spoken en je toch weer een hoop gevoelens tegenkomt redelijk groot is.Maar zulke dingen kun je maar het beste op zijn beloop laten denk ik, als het komt dan komt het.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik lees de 1e zin nu al paar keer en vat het verkeerd op denk ik zo,edit ik snap de zin nu wel
![]()
Haha ik heb het opzich ook niet meer nodigPost er ook geen kutgevoelens meer ofzo. In het begin van het topic zat ik zo in de war met mijn zelf en wist ik niet wat te doen. Nu is alles gelukkig veranderd
ik denk dat ik het al verwerkt heb omdat onze relatie al langer slecht ging.
Naja zo denk ik eigenlijk niet. Nu het zo naar is afgesloten, hij maakte het uit via de smsquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Maar eerlijk gezegd, na, 2,5 week al helemaal zen zijn na wat je met die jongen te stellen hebt gehad ben ik erg kritisch. Meestal duurt het zo ongeveer de helft van de relatie voordat je het echt goed verwerkt hebt. En als het op een nare manier is afgelopen kan het nog veel langer duren. Betekent niet dat je al die tijd in puin ligt maar wel dat het je bezighoudt. Dat zegt niet dat dat bij jou niet anders kan zijn, maar de kans dat het over n tijdje weer gaat spoken en je toch weer een hoop gevoelens tegenkomt redelijk groot is.Maar zulke dingen kun je maar het beste op zijn beloop laten denk ik, als het komt dan komt het.
Ik heb zelf de breuk ook al een tijd aan zien komen. Begin dit jaar werd het al minder prettig, en in mei heb ik voor mezelf besloten om er geen extra energie meer in te steken. Toen al had ik zoiets van 'als hij er niet meer energie in gaat steken dan is hij niet de persoon waarmee ik gelukkig ga worden en dan gaat het deze zomer uit'. Toen ik merkte dat hij inderdaad niet over de brug kwam had ik eerst verdriet omdat ik besefte wat het betekende, en daarna kwam een stuk acceptatie. Een deel van de verwerking heb ik dus al wel gehad, maar ook een deel niet. Bij mij is het nu vooral het moeten accepteren dat hij niet wilde of kon geven wat ik verwachtte.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
hmm oke dan denk ik er gewoon zo aanhaha, was eigenlijk al vanaf juli dat ik al de gedachten had dat het toch zou eindigen hoe het ging
We hadden ook geen relatie klik meer ofzo, amper zoenen, amper seks, spraken eigenlijk meer af als vrienden zeg maarIk denk dat dat ook een hele hoop scheelt met het verwerkingsproces wat ik heb gehad omdat ik namelijk niet echt meer iets miste..
Want nu ga ik gewoon veel weg met andere vriend(inn)en weg, wat dus zo de leegte opvult.
hOe lang zit jij nu dan met een complete shock ?
Dat zijn opzich wel symptomen dat de einde van een relatie in zicht is... Maar als je weet ik hoe lang met elkaar samen leeft, dan kan je gevoel toch nooit hetzelfde blijven als de eerste week van een relatie... Maar op de lange duur ga je juist van iemand houden en hoef je dat gevoel ook niet meer perse te hebben toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
hmm oke dan denk ik er gewoon zo aanhaha, was eigenlijk al vanaf juli dat ik al de gedachten had dat het toch zou eindigen hoe het ging
We hadden ook geen relatie klik meer ofzo, amper zoenen, amper seks, spraken eigenlijk meer af als vrienden zeg maarIk denk dat dat ook een hele hoop scheelt met het verwerkingsproces wat ik heb gehad omdat ik namelijk niet echt meer iets miste..
Want nu ga ik gewoon veel weg met andere vriend(inn)en weg, wat dus zo de leegte opvult.
hOe lang zit jij nu dan met een complete shock ?
hm oke, misschien een rare vraag maar hoezo had je dan de gedachten dat het in de zomer uit zou gaan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb zelf de breuk ook al een tijd aan zien komen. Begin dit jaar werd het al minder prettig, en in mei heb ik voor mezelf besloten om er geen extra energie meer in te steken. Toen al had ik zoiets van 'als hij er niet meer energie in gaat steken dan is hij niet de persoon waarmee ik gelukkig ga worden en dan gaat het deze zomer uit'. Toen ik merkte dat hij inderdaad niet over de brug kwam had ik eerst verdriet omdat ik besefte wat het betekende, en daarna kwam een stuk acceptatie. Een deel van de verwerking heb ik dus al wel gehad, maar ook een deel niet. Bij mij is het nu vooral het moeten accepteren dat hij niet wilde of kon geven wat ik verwachtte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |