Ja dat is een goeie ja.quote:Op maandag 20 september 2010 00:52 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom laat hij alles van jou afhangen? Een relatie heb je met zijn tweeen. Lekker egoistisch mannetje zeg.![]()
Het is slechts één van de fases van het loslaten. Dit heb ik ook gehad, dat overmatig en dwangmatig idealiseren en ik denk dat iedereen hier wel op een bepaald moment doorheen gaat. De vraag is: hoe ga je hiermee om?quote:Op maandag 20 september 2010 07:20 schreef Bartinhoo het volgende:
Vanochtend weer wakker geworden vanuit de droom waarin ik droomde dat ze voor mn deur stond, zei dat alles goed en vergeten was en we weer intens zoenden en knuffelde. Het gevoel dat ik vervolgens had toen ik net wakker werd is echt enorm slecht![]()
Ik kan ook niet stoppen met het denken aan de mooie/standaard momenten. Alleen daarvan kan mijn maag zich nog weleens omdraaien. Gewoon het idee dat ze hier nooit meer zal slapen, dat we nooit meer samen bepaalde dingen zullen doen etc etc... Dat blijft toch wel een drempel waar ik niet overheen lijk te kunnen komen...
Afleiding. Zeker weten.quote:Op maandag 20 september 2010 07:20 schreef Bartinhoo het volgende:
Bij mijn ex kan ik daar echt geen hoogte van krijgen. Elk weekend van haar plant ze helemaal vol met activiteiten, leuk heeft ze het dus wel.... OF ze daardoor nu nooit meer aan me denkt slechts een kleine 3 maanden later, of dat ze het juist doet om afleiding nodig te hebben, ik weet het niet....
Met betrekking tot je vorige posts. Ik ben niet (meer) minder onzeker. Ik fix alles in m'n eentje wat anderen met z'n 2en doen. Ik ga er in ieder geval kwa uiterlijk en innerlijk niet op achteruit dus ik blijf of vrijgezel of ik ga met een beter iemand verder.quote:Op maandag 20 september 2010 09:55 schreef Bartinhoo het volgende:
Het rare is met dat idealiseren van mij, dat ik terug wil naar vorig jaar. De dingen die we allemaal gedaan hebben precies weer opnieuw doen.
Maar de gedachte dat ze hier morgen voor de deur staat om weer opnieuw te beginnen is voor mij, ondanks ook leuk, een stuk minder bevredigend. Nieuwe dingen met haar doen lijkt me dus niet eens het leukste, wil gewoon afgelopen jaar opnieuw beleven! Herkanbaar voor iemand?
Wat betreft dat afleiding => Ik hoop het maar![]()
Ik gun het haar van harte hoor die leuke dingetjes die ze doet![]()
Word er zelf alleen zo jaloers van, en dat is irritant. Want als ik dan zelf uitga heb ik er helemaal geen zin in. Stappen van vanavond met maten ook weer afgezegd
Goed, dat heeft er ook mee te maken dat ik een beetje ziek ben momenteel, maar toch...
Dat kan ook een vlucht zijn. Ikzelf heb na een vorige ex het voor elkaar gekregen om een half jaar alle weekenden zo vol te plannen dat ik er geen een thuis sliep. En het halfjaar erna was ik elke week op stap en nog steeds maar weinig weekenden thuis. Ernaast werkte ik fulltime. Na 11 maanden zat ik compleet overwerkt thuis. Pas toen kwam alle verdriet eruit.quote:Op maandag 20 september 2010 07:20 schreef Bartinhoo het volgende:
Bij mijn ex kan ik daar echt geen hoogte van krijgen. Elk weekend van haar plant ze helemaal vol met activiteiten, leuk heeft ze het dus wel.... OF ze daardoor nu nooit meer aan me denkt slechts een kleine 3 maanden later, of dat ze het juist doet om afleiding nodig te hebben, ik weet het niet....
Het is wel een beetje herkenbaar. Ik zou mijn ex wel terug willen zoals hij een jaar geleden was. Maar als ik nu aan hem denk vind ik het een aardige kerel met een aantal toffe eigenschappen maar niet iemand om nog een relatie mee te willen hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 09:55 schreef Bartinhoo het volgende:
Het rare is met dat idealiseren van mij, dat ik terug wil naar vorig jaar. De dingen die we allemaal gedaan hebben precies weer opnieuw doen.
Maar de gedachte dat ze hier morgen voor de deur staat om weer opnieuw te beginnen is voor mij, ondanks ook leuk, een stuk minder bevredigend. Nieuwe dingen met haar doen lijkt me dus niet eens het leukste, wil gewoon afgelopen jaar opnieuw beleven! Herkanbaar voor iemand?
Wat betreft dat afleiding => Ik hoop het maar![]()
Ik gun het haar van harte hoor die leuke dingetjes die ze doet![]()
Word er zelf alleen zo jaloers van, en dat is irritant. Want als ik dan zelf uitga heb ik er helemaal geen zin in. Stappen van vanavond met maten ook weer afgezegd
Goed, dat heeft er ook mee te maken dat ik een beetje ziek ben momenteel, maar toch...
dat hoef ik dus ook nooit meer te horenquote:Op maandag 20 september 2010 19:00 schreef Male23 het volgende:
[..]
Dat bullshit geleuter van ik blijf voor altijd bij je bla bla bla en wil je nooit meer kwijt bla bla bla wil ik ook nooit meer horen.
Hee dat dieet volg ik ookquote:Op maandag 20 september 2010 19:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb mezelf trouwens op dieet gezet, het ex-dieet. Houdt in dat ik hem niet meer volg op hyves, facebook en hier. Afgelopen weekend heb ik voor t laatst gekeken. Ondanks dat het jeukt om te kijken hoe het met hem gaat doe ik het niet, kan ik me ook geen dingen gaan zitten afvragen en dat geeft me rust.
troost je die van mij had een week later al een anderquote:Op maandag 20 september 2010 19:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Een half jaar![]()
Ik hoop echt dat ik binnenkort niet meer jaloers hoef te zijn op wat zij allemaal doet...
Dat hangt trouwens nog wel als een onweersbui boven mijn hoofd, het idee dat ze vroeg of laat weer een nieuwe vriend gaat krijgen. Ze heeft er al aardig wat verslonden, dus ga er niet vanuit dat het nog lang gaat duren...
Op het moment zou ik dat echt nog niet trekken denk...
hoe komt het dat je steeds over haar hoort? Ik heb mijn vrienden gevraagd even niets over mijn ex te vertellen omdat het me nu steeds raakt en in de war brengt.quote:Op maandag 20 september 2010 19:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Een half jaar![]()
Ik hoop echt dat ik binnenkort niet meer jaloers hoef te zijn op wat zij allemaal doet...
Dat hangt trouwens nog wel als een onweersbui boven mijn hoofd, het idee dat ze vroeg of laat weer een nieuwe vriend gaat krijgen. Ze heeft er al aardig wat verslonden, dus ga er niet vanuit dat het nog lang gaat duren...
Op het moment zou ik dat echt nog niet trekken denk...
Tja dat is het nadeel van wonen in een klein dorp waar iedereen elkaar kent...quote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
hoe komt het dat je steeds over haar hoort? Ik heb mijn vrienden gevraagd even niets over mijn ex te vertellen omdat het me nu steeds raakt en in de war brengt.
Jee, je zou denken dat ze allemaal dement zijn en t niet onthouden dat je uit elkaar bent. Ik woon in het grootste dorp van Nederland maar hier respecteren ze wel dat het uit is en ik even niks hoef te horen over mijn ex.quote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Tja dat is het nadeel van wonen in een klein dorp waar iedereen elkaar kent...
Is inderdaad wel irritant. Dat mensen de eerste weken nog af en toe over haar beginnen tegen je is logisch, en ook een goed bedoelde poging tot het tonen van interesse, maar het is nu 3 maanden later, en nog steeds vragen mensen vaak naar haar.
Ze is erg veel afgevallen de afgelopen tijd, en kennelijk vindt iedereen het nodig om aan mij te gaan vragen hoe ze dat toch gedaan heeft etc etc...
Ook van die mensen die elke keer aan je moeten vragen of je je ex nog gesproken hebt![]()
Ga er ook niet kinderachtig over gaan doen maargoed we zijn nu gewoon beiden mensen die momenteel heel weinig met elkaar te maken hebben, vraag het dan aub ook niet aan mij
Troost je, die van mij had een dag later al een anderquote:Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
troost je die van mij had een week later al een ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |