quote:Op woensdag 15 september 2010 14:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik zie het wat somber in. Moet je eens kijken met wat voor moeite we in de eredivisie staan te spelen. Puur op individuele kwaliteit trekt men over een zwakkere tegenstander heen. Maar een echte synergie zie ik nog steeds niet ontstaan tussen de verschillende spelers. Met de aankopen van dit seizoen had ik echt het idee dat er gewerkt werd aan snel spel en aanvallend vermogen, en de mogelijkheid om met onze aanval weer een vuist te maken, voor het eerst sinds lange tijd. Maar ook daarvan zie je maar weinig terug.
Ik denk dat het zeer lastig wordt morgen en dat PSV naast tegen Sampdoria ook gewoon tegen zichzelf zal voetballen. Ik vind dat de kritiek op Rutten in dit opzicht ook wel teveel uit blijft.
Ik ben juist blij dat Salcido weg is.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:48 schreef jpg97 het volgende:
Ik zie het niet zo somber in als Xaobotnik. Met de impulsen van Lens en Doedelzak vind ik de aanval behoorlijk beter dan vorig jaar ( Danko/Amrabat ). Daarnaast is het vertrek van Salcido ook een aderlating voor de defensie van PSV en Pieters heeft zich sterk ontwikkeld.
Ook Toivonen vind ik tot nu toe beter spelen dan vorig jaar, en Ibi heeft nu al net zo veel goals als het hele vorige seizoen.
En dan is Berg er ook nog bij gekomen en Hutchinson vind ik tot nu toe ook een positieve aankoop.
Naar mijn mening lopen die twee elkaar in de weg. Zet Ibi maar eens even op de bank en laat Ola zijn gang weer gaan als spelverdeler. Ik ben er in zo'n geval heilig van overtuigd dat de spitsen/vleugelspelers beter bediend worden. Toivonen is balvaster en veel meer in dienst van het collectief.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:48 schreef jpg97 het volgende:
Ook Toivonen vind ik tot nu toe beter spelen dan vorig jaar, en Ibi heeft nu al net zo veel goals als het hele vorige seizoen.
Lens op de bank graag en Afellay op rechtsbuiten!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:00 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Naar mijn mening lopen die twee elkaar in de weg. Zet Ibi maar eens even op de bank en laat Ola zijn gang weer gaan als spelverdeler. Ik ben er in zo'n geval heilig van overtuigd dat de spitsen/vleugelspelers beter bediend worden. Toivonen is balvaster en veel meer in dienst van het collectief.
Dat zou niet best zijn neequote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Leso_Varen het volgende:
Denk dat d'r zeker niet verloren gaat worden morgen!
Verliezen is nooit best hequote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn nee
Misschien voelt ie zich in Amsterdam beterquote:Op woensdag 15 september 2010 22:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Toch jammer dat we Ooijer kwijt zijn als we hem vanavond zo tegen Madrid zien spelen!
Ach wij hoeven zijn salaris nu niet te betalen.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien voelt ie zich in Amsterdam beter
Getwijfeld en besloten het niet te doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:14 schreef WooZ het volgende:
Heb voor vanavond een los kaartje gekocht, andere tegenstanders zijn a boeiend en zowaar kan ik weer eens een keer doordeweeks![]()
Nog mensen hier die er gaan?
Nu nog maar een heel stuk korterquote:Op donderdag 16 september 2010 07:43 schreef Lemming22 het volgende:
Nog maar 11 uur en een kwartier te gaan voor kick-off, Spannend
Spannend? Nee, ik kan geen greintje spanning voor de wedstrijd vanavond ontdekken.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:43 schreef Lemming22 het volgende:
Nog maar 11 uur en een kwartier te gaan voor kick-off, Spannend
Ik heb dat dus ook totaal niet. EL begint pas te leven als het er om gaat in de laatste poule wedstrijd(en) en anders pas zelfs na de winterstop.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Spannend? Nee, ik kan geen greintje spanning voor de wedstrijd vanavond ontdekken.
Indd, maar met een 1-0 voorsprong in de 89e minuut heb ik wel spanningquote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik heb dat dus ook totaal niet. EL begint pas te leven als het er om gaat in de laatste poule wedstrijd(en) en anders pas zelfs na de winterstop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |