Dat viel mij ook al op ja, zelfs 2x achterelkaar geel met de zelfde speler. Voor een simpel schouderduwtjequote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef Rectum het volgende:
Wel jammer dat de scheids nog steeds heel erg gemakkelijk fluit tijdens fysieke duels.
Je kunt er nu ook een penalty voor krijgen. Volgens mij gebeurde dat in Fifa 10 niet. Ook elke keer als de tegenstander weer zo'n achterlijke trucje doet die half mislukt en jij loopt er tegen aan heb je meteen een vrije trap tegen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:32 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja, zelfs 2x achterelkaar geel met de zelfde speler. Voor een simpel schouderduwtje
Was daar ook al hoor, ik heb ook wel eens gehad dat de tegenstander een truukje deed en toen over me knie liep (zonder dat ik dus ergens op drukte) en kreeg ik ook een penalty tegen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:42 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je kunt er nu ook een penalty voor krijgen. Volgens mij gebeurde dat in Fifa 10 niet. Ook elke keer als de tegenstander weer zo'n achterlijke trucje doet die half mislukt en jij loopt er tegen aan heb je meteen een vrije trap tegen.
kan dat in de demo dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA 11 voelt echt lekker aan.
En met keeper spelen is ook erg leuk
Wat wel beter is, is dat keepers direct rood kunnen krijgen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef Rectum het volgende:
Wel jammer dat de scheids nog steeds heel erg gemakkelijk fluit tijdens fysieke duels.
In het begin kan je toch met kaká schieten op de keeper?quote:
Vet, even proberen!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef Forskneck het volgende:
[..]
In het begin kan je toch met kaká schieten op de keeper?
Druk select -> select side -> controller naar de defensive side en je bent de keeper.
Realistischer bedoel je.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat wel beter is, is dat keepers direct rood kunnen krijgen.
Het hele jaar is er geen neuk uitgekomen en nu komen ineens:quote:Op donderdag 16 september 2010 13:02 schreef R_B het volgende:
over 2 weken ligt ie al in de schappen...
eerst nog even goed oefenen.
Lul niet zo stom Red Dead Redemption is eerder dit jaar uitgekomen .quote:Op donderdag 16 september 2010 13:09 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het hele jaar is er geen neuk uitgekomen en nu komen ineens:
Assassins Creed
Call of Duty: Black Ops
Halo: Reach
Fifa 11
uit
Dat was voor een dag of wat leukquote:Op donderdag 16 september 2010 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lul niet zo stom Red Dead Redemption is eerder dit jaar uitgekomen .
En die is beter dan al die games bij elkaar.
PC en FIFA gaan niet samen. Op de PC moet je voor PES gaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:31 schreef essence het volgende:
Wat een walgelijke demo (pc versie).. dacht dat het hetzelfde zou zijn als xbox360/ps3?
gebeurt bij 10 ook wel hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Catch22- het volgende:
Je kan nu ook geel krijgen zonder dat je Sliding tackle gebruikt.
Ik verdedig bijna nooit met slidings, want dan kon je geen geel krijgen. Nu dus wel.
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
http://www.g4m3.nl/pes-2011-en-fifa-11-demo-impressies/
Waarheid
Echt een fanboy..dingen die hij noemt als minpunt bij Fifa liggen voor een groot deel aan het feit dat hij gewoon iets anders gewend is.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarheid
Over dat opendraaien heeft hij wel een punt..quote:Op donderdag 16 september 2010 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een fanboy..dingen die hij noemt als minpunt bij Fifa liggen voor een groot deel aan het feit dat hij gewoon iets anders gewend is.
Waarheid van een fanboy inderdaad. PES 2011 en Fifa 11 ontlopen elkaar zeker niet veel (een stuk minder dan vorig jaar iig). Maar waar het met PES toch nog steeds mis blijft gaan zijn de animaties, in Fifa vloeit het spel veel beter.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarheid
Zou handig zijn als je erbij zet PC of PS3. Er is een groot verschil tussen PS3 en PC voor Fifa.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:27 schreef gniffie het volgende:
Waarom vinden mensen FIFA altijd realistischer dan PES eigenlijk. Het enige wat ze beter doen zijn de animaties, maar die zijn zo soepel en zuiver dat het net lijkt alsof ieder mannetje messi is.
In fifa 10 en WC was messi zelfs nog even groot als mertensacker en hadden ze dezelfde lichaamsbouw. Linksbacks passte voortdurend met hun rechter voet, en iedere speler kon vanuit de draai ! een perfecte dieptepass geven.
Wat daar nu realistisch aan is
Nee, het is wel realistisch dat iedere speler hapert behalve Messi. Kom op zegquote:Op donderdag 16 september 2010 14:27 schreef gniffie het volgende:
Waarom vinden mensen FIFA altijd realistischer dan PES eigenlijk. Het enige wat ze beter doen zijn de animaties, maar die zijn zo soepel en zuiver dat het net lijkt alsof ieder mannetje messi is.
In fifa 10 en WC was messi zelfs nog even groot als mertensacker en hadden ze dezelfde lichaamsbouw. Linksbacks passte voortdurend met hun rechter voet, en iedere speler kon vanuit de draai ! een perfecte dieptepass geven.
Wat daar nu realistisch aan is
Ja maar dit jaar zou de versie voor de PC hetzelfde zijn als voor de consoles.. dikke leugen dus..quote:Op donderdag 16 september 2010 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PC en FIFA gaan niet samen. Op de PC moet je voor PES gaan.
Hahaquote:Op donderdag 16 september 2010 14:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarheid
Ook lekker objectief. Jezusquote:Op donderdag 16 september 2010 14:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarheid
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou handig zijn als je erbij zet PC of PS3. Er is een groot verschil tussen PS3 en PC voor Fifa.
Lekker hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 11:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Arshavin - Nieuwe actie + Goal
http://www.easports.com/media/play/video/36196743
Eerste omhaal - Chamakh
http://www.easports.com/media/play/video/36189626
Dan klopt het niet echt wat je allemaal zegt, Messi heeft niet hetzelfde postuur als Alex, Pique of die Duitser die jij noemt. Ook is Messi niet zo lang als jij beweert.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
de console versies heb ik het over, alsof je dat zelf niet al wist
Klinkt wel mooierquote:Op donderdag 16 september 2010 15:44 schreef Kerol het volgende:
Echt al 10x de lat geraakt ofzo in een paar potjes
in fifa 10 welquote:Op donderdag 16 september 2010 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan klopt het niet echt wat je allemaal zegt, Messi heeft niet hetzelfde postuur als Alex, Pique of die Duitser die jij noemt. Ook is Messi niet zo lang als jij beweert.
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, geluid van de paal/lat is wel wat overdreven maar vind het verder niet echt storend. Wat in de demo wel irritant is, is de tijdslimiet van 3 minuten.Aanvallen is trouwens wel lastig geworden, heb vrij weinig echt uitgespeelde kansen gecreëerd tot nu toe. In de vorige FIFA haalde ik vooral m'n doelpunt over de flanken en met steekpasses maar dat is nu in defensief opzicht veel beter.
Heb de PES-demo nu ook gespeeld en naast het feit dat het al belachelijk is dat je na een potje een video van 10 minuten moet kijken, valt het me eigenlijk best tegen. Hoorde veel mensen zeggen dat PES weer terug is, maar daar is toch echt geen sprake van. Wel de goede weg op overigens, want het speelt stukken beter dan PES 2010 maar het komt nog steeds niet in de buurt van FIFA.
dat zeggen enkel fanboys die nu Fifa spelen omdat de vorige pes versie(s) het aangluren niet waard waren.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, geluid van de paal/lat is wel wat overdreven maar vind het verder niet echt storend. Wat in de demo wel irritant is, is de tijdslimiet van 3 minuten.Aanvallen is trouwens wel lastig geworden, heb vrij weinig echt uitgespeelde kansen gecreëerd tot nu toe. In de vorige FIFA haalde ik vooral m'n doelpunt over de flanken en met steekpasses maar dat is nu in defensief opzicht veel beter.
Heb de PES-demo nu ook gespeeld en naast het feit dat het al belachelijk is dat je na een potje een video van 10 minuten moet kijken, valt het me eigenlijk best tegen. Hoorde veel mensen zeggen dat PES weer terug is, maar daar is toch echt geen sprake van. Wel de goede weg op overigens, want het speelt stukken beter dan PES 2010 maar het komt nog steeds niet in de buurt van FIFA.
Nee mang, ik heb ze gespeeld van 2005 tot nu en vond ze allemaal goedquote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef OnCraintDégun het volgende:
de FIFA's na 2003 en tot 2008 ongeveer waren allemaal pure bagger. Daarna heeft FIFA weer de macht genomen.
PES 4, 5 en 6 waren naar mijn mening echt goed.
Helemaal mee eens. Ik speelde altijd FIFA, maar vond er na een tijdje geen reet meer aan. Toen wees mijn huisgenoot me op PES en was ik verkocht, tot FIFA 09, waarin FIFA ineens weer veel beter was dan PES. Dat is afgelopen seizoenen zo gebleven.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef OnCraintDégun het volgende:
de FIFA's na 2003 en tot 2008 ongeveer waren allemaal pure bagger. Daarna heeft FIFA weer de macht genomen.
PES 4, 5 en 6 waren naar mijn mening echt goed.
Dat viel mij ook al op, Ronaldo is net zo snel als Casillas lijkt het. Kijk, je moet ze ook niet te makkelijk voorbij kunnen rennen anders krijgen we weer hetzelfde als bij Fifa 08/09 maar dit vind ik eigenlijk ook niet ideaal.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Moet zeggen dat ik het wel vrij irritant vind dat als ik een commando heb gegevan een bijvoorbeeld Abidal als ik met Iniesta heb om diep te gaan dat Abidal soms gewoon stopt met diepgaan net als ik de pass verstuur. Ook de vele kleine overtredingen die ik gewoon met X aanga resulteren in een vrije trap.
Wat mij ook opvalt is dat er weinig verschil in snelheid lijkt te zijn als je dribbelt met Messi of met Pedro, daar waar je in het echt toch wel significante verschillen ervaart, het maakt niet uit je wordt toch wel bijgehouden door de verdediger...
Onzin. Waarom zou je bij spellen fanboy zijn? Dat is gewoon voor sukkels. Als PES beter is, speel ik PES, als Fifa beter is, speel ik Fifa. Simpel zat. Lijkt in de verste niet op Feyenoord/Ajax of wat dan ook. Het grappige is wel dat in de tijd dat PES beter was er allemaal Fifa-boys in PES-topics gingen janken en nu Fifa beter is, komen er PES-fanboys janken. Sneu gewoon. Speel gewoon welk spel je het beste vindt.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Iedereen kan er lang en breed over praten en z’n mening geven maar dit is een feit:
Ik zal het vertalen in een voorbeeld:
Je bent voor Ajax (Fifa) of voor Feyenoord (PES). Dat gaat heel diep. Op vroege leeftijd ben je nog wispelturig en maakt het niet zo uit, dan kom je in een fase dat je een duidelijke keuze hebt gemaakt. Hier ga je voor, wijk je niet vanaf en “haat” het andere!. Je durft er zelfs niet vanaf te wijken, want dat wordt niet getolereerd door je vrienden. Stiekem kijk je weleens naar het andere, maar je voelt je gelijk schuldig. Op latere leeftijd komt er een beetje bezinning en ga je relativeren. Wat in je hart zat blijft, maar je geeft het andere ook een beetje ruimte. De felheid is er vanaf, de kwaliteit gaat meer meewegen.
Hiermee wil ik gewoon zeggen dat je op een of andere manier altijd bevooroordeeld bent en blijf en niet zomaar overstapt naar de andere. Maar, daarentegen moet je ook begrip en respect tonen voor de ander die net zo denkt als jij, maar dan over de andere :-) , want je weet van elkaar niet hoe het werkelijk zit. Je kunt een hart namelijk niet precies in tweeën delen om een gelijk oordeel te verkondigen over beide clubs (spelen), omdat je van de 1 teveel weet en van de ander te weinig!.
Heeft niks met wat er beter is, maakt de arcade fifa beter voor jullie? Of zien jullie niet dat PES dieper gaat waar fifa ophoudt?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Onzin. Waarom zou je bij spellen fanboy zijn? Dat is gewoon voor sukkels. Als PES beter is, speel ik PES, als Fifa beter is, speel ik Fifa. Simpel zat. Lijkt in de verste niet op Feyenoord/Ajax of wat dan ook. Het grappige is wel dat in de tijd dat PES beter was er allemaal Fifa-boys in PES-topics gingen janken en nu Fifa beter is, komen er PES-fanboys janken. Sneu gewoon. Speel gewoon welk spel je het beste vindt.
Anyway, had net wel een mooie panna met Drogba:
http://www.easports.com/media/play/video/36308464
![]()
Stond ook in een keer vrij op randje zestien daarna maar het schot heb ik dermate verneukt dat ik die eruit geknipt heb.
Rot nou maar weer op naar je PES topic. PES is arcade, dat weet je zelf ook wel. En je hoeft bij mij niet aan te komen met je verhaaltjes want ik speel zowel PES als Fifa en Fifa is gewoon beter. Jammer maar helaas voor jou, want nu kun je seabass niet zuigen. He, gossie.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Heeft niks met wat er beter is, maakt de arcade fifa beter voor jullie? Of zien jullie niet dat PES dieper gaat waar fifa ophoudt?
Neem die strategie bij fifa, die hoef je niet eens aan te passen.
Kijk is terug naar je tekst, je zegt dat PES arcade isquote:Op donderdag 16 september 2010 17:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rot nou maar weer op naar je PES topic. PES is arcade, dat weet je zelf ook wel. En je hoeft bij mij niet aan te komen met je verhaaltjes want ik speel zowel PES als Fifa en Fifa is gewoon beter. Jammer maar helaas voor jou, want nu kun je seabass niet zuigen. He, gossie.
Er is weinig arcade aan Fifa tegenwoordig, bij PES kan je van je eigen 16 meter gebied naar de andere rennen zonder de bal af te moeten geven. Je hoeft er nog weinig voor te doen ook.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Heeft niks met wat er beter is, maakt de arcade fifa beter voor jullie? Of zien jullie niet dat PES dieper gaat waar fifa ophoudt?
Neem die strategie bij fifa, die hoef je niet eens aan te passen.
Had je beter kunnen doen Barcelona(FIFA) en Fc Knudde(PES)quote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Iedereen kan er lang en breed over praten en z’n mening geven maar dit is een feit:
Ik zal het vertalen in een voorbeeld:
Je bent voor Ajax (Fifa) of voor Feyenoord (PES). Dat gaat heel diep. Op vroege leeftijd ben je nog wispelturig en maakt het niet zo uit, dan kom je in een fase dat je een duidelijke keuze hebt gemaakt. Hier ga je voor, wijk je niet vanaf en “haat” het andere!. Je durft er zelfs niet vanaf te wijken, want dat wordt niet getolereerd door je vrienden. Stiekem kijk je weleens naar het andere, maar je voelt je gelijk schuldig. Op latere leeftijd komt er een beetje bezinning en ga je relativeren. Wat in je hart zat blijft, maar je geeft het andere ook een beetje ruimte. De felheid is er vanaf, de kwaliteit gaat meer meewegen.
Hiermee wil ik gewoon zeggen dat je op een of andere manier altijd bevooroordeeld bent en blijf en niet zomaar overstapt naar de andere. Maar, daarentegen moet je ook begrip en respect tonen voor de ander die net zo denkt als jij, maar dan over de andere :-) , want je weet van elkaar niet hoe het werkelijk zit. Je kunt een hart namelijk niet precies in tweeën delen om een gelijk oordeel te verkondigen over beide clubs (spelen), omdat je van de 1 teveel weet en van de ander te weinig!.
Als je moest kiezen of PES of FIFA arcade is dan weten we allemaal dat FIFa degene is die arcade is. Geen spel is perfect verre van maar het is jammer dat jullie oog kleppen op hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Er is weinig arcade aan Fifa tegenwoordig, bij PES kan je van je eigen 16 meter gebied naar de andere rennen zonder de bal af te moeten geven. Je hoeft er nog weinig voor te doen ook.
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben een troll met een Hitler-usericon.
Dat was vroeger misschien zo maar nu is dat allang niet meer zo.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Als je moest kiezen of PES of FIFA arcade is dan weten we allemaal dat FIFa degene is die arcade is. Geen spel is perfect verre van maar het is jammer dat jullie oog kleppen op hebben
Serieus jongen! Rot nou gewoon op. Niemand zit op jouw kutmening te wachten. Matig figuur ben jij zeg. Moet ik ook in het PES-topic komen zieken of wat?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Als je moest kiezen of PES of FIFA arcade is dan weten we allemaal dat FIFa degene is die arcade is. Geen spel is perfect verre van maar het is jammer dat jullie oog kleppen op hebben
Je doet maar, ik geef me mening daarvoor zijn er foraquote:Op donderdag 16 september 2010 17:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Serieus jongen! Rot nou gewoon op. Niemand zit op jouw kutmening te wachten. Matig figuur ben jij zeg. Moet ik ook in het PES-topic komen zieken of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |