Dat viel mij ook al op ja, zelfs 2x achterelkaar geel met de zelfde speler. Voor een simpel schouderduwtjequote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef Rectum het volgende:
Wel jammer dat de scheids nog steeds heel erg gemakkelijk fluit tijdens fysieke duels.
Je kunt er nu ook een penalty voor krijgen. Volgens mij gebeurde dat in Fifa 10 niet. Ook elke keer als de tegenstander weer zo'n achterlijke trucje doet die half mislukt en jij loopt er tegen aan heb je meteen een vrije trap tegen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:32 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja, zelfs 2x achterelkaar geel met de zelfde speler. Voor een simpel schouderduwtje
Was daar ook al hoor, ik heb ook wel eens gehad dat de tegenstander een truukje deed en toen over me knie liep (zonder dat ik dus ergens op drukte) en kreeg ik ook een penalty tegen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:42 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je kunt er nu ook een penalty voor krijgen. Volgens mij gebeurde dat in Fifa 10 niet. Ook elke keer als de tegenstander weer zo'n achterlijke trucje doet die half mislukt en jij loopt er tegen aan heb je meteen een vrije trap tegen.
kan dat in de demo dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA 11 voelt echt lekker aan.
En met keeper spelen is ook erg leuk
Wat wel beter is, is dat keepers direct rood kunnen krijgen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef Rectum het volgende:
Wel jammer dat de scheids nog steeds heel erg gemakkelijk fluit tijdens fysieke duels.
In het begin kan je toch met kaká schieten op de keeper?quote:
Vet, even proberen!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef Forskneck het volgende:
[..]
In het begin kan je toch met kaká schieten op de keeper?
Druk select -> select side -> controller naar de defensive side en je bent de keeper.
Realistischer bedoel je.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat wel beter is, is dat keepers direct rood kunnen krijgen.
Het hele jaar is er geen neuk uitgekomen en nu komen ineens:quote:Op donderdag 16 september 2010 13:02 schreef R_B het volgende:
over 2 weken ligt ie al in de schappen...
eerst nog even goed oefenen.
Lul niet zo stom Red Dead Redemption is eerder dit jaar uitgekomen .quote:Op donderdag 16 september 2010 13:09 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het hele jaar is er geen neuk uitgekomen en nu komen ineens:
Assassins Creed
Call of Duty: Black Ops
Halo: Reach
Fifa 11
uit
Dat was voor een dag of wat leukquote:Op donderdag 16 september 2010 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lul niet zo stom Red Dead Redemption is eerder dit jaar uitgekomen .
En die is beter dan al die games bij elkaar.
PC en FIFA gaan niet samen. Op de PC moet je voor PES gaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:31 schreef essence het volgende:
Wat een walgelijke demo (pc versie).. dacht dat het hetzelfde zou zijn als xbox360/ps3?
gebeurt bij 10 ook wel hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Catch22- het volgende:
Je kan nu ook geel krijgen zonder dat je Sliding tackle gebruikt.
Ik verdedig bijna nooit met slidings, want dan kon je geen geel krijgen. Nu dus wel.
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
http://www.g4m3.nl/pes-2011-en-fifa-11-demo-impressies/
Waarheid
Echt een fanboy..dingen die hij noemt als minpunt bij Fifa liggen voor een groot deel aan het feit dat hij gewoon iets anders gewend is.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
http://www.g4m3.nl/pes-2011-en-fifa-11-demo-impressies/
Waarheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |