En jij mag zeker niet zeggen welks?! en waar?!quote:Op zondag 19 september 2010 18:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
(Sommige) APR's hebben al kleine voorraadjes binnengehad
Ik heb wel een zwarte 5.5G, 80GB.quote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef Svyatagor het volgende:
De iPod 5G van mijn moeder is overleden, heeft iemand er niet nog eentje liggen? Ik zoek ook wel een beetje op Marktplaats, maar hoor het graag als iemand hier nog eentje over heeft. Ik wil het liefst een witte met minimaal 60GB.
De APR waar ik werkquote:Op zondag 19 september 2010 18:42 schreef mac_this het volgende:
[..]
En jij mag zeker niet zeggen welks?! en waar?!
Als jij het al weet, doe eens een linkje. Ben heb dat gezoek op google nu wel gehad voor vandaagquote:Op zondag 19 september 2010 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En als antwoord op je vraag...: Een GOEDE zoekfunctie.
Nee je vroeg wat je mist in windows. Een goede zoekfunctie om maar eens mee te beginnen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:10 schreef HiDiHo het volgende:
[quote]
Als jij het al weet, doe eens een linkje. Ben heb dat gezoek op google nu wel gehad voor vandaag
Die heb ik nog nooit gemistquote:Op zondag 19 september 2010 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee je vroeg wat je mist in windows. Een goede zoekfunctie om maar eens mee te beginnen.
Je hoeft nooit wat te zoeken op je computer? "Goh, welke file was dat ook alweer waar dat stuk in stond over security in het bedrijfsleven"quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hoeft nooit wat te zoeken op je computer? "Goh, welke file was dat ook alweer waar dat stuk in stond over security in het bedrijfsleven"
Dat is het probleem. Onder windows wéét je niet eens dat je het mist.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heeft windows die functie altijd gehad? Zoeken in inhoud, nu met index is het wel makkelijker, maar die zet ik altijd uit.
1. Click Start, and then click Search (or point to Search, and then click For Files or Folders).
2. Click Change preferences, and then click With Indexing Service (for faster local searches).
3. Click Change Indexing Service Settings (Advanced). Note that you do not have to turn on the Index service.
4. On the toolbar, click Show/Hide Console Tree.
5. In the left pane, right-click Indexing Service on Local Machine, and then click Properties.
6. On the Generation tab, click to select the Index files with unknown extensions check box, and then click OK.
7. Close the Indexing Service console.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:22 schreef n8n het volgende:
cmd + spatiebalk, typ "fi", drukt enter
firefox start op
quote van de dagquote:Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Onder windows wéét je niet eens dat je het mist.
Heb het eigenlijk nooit nodig gehad, maar verder dan een paar brieven per jaar kom ik ook niet.quote:Op zondag 19 september 2010 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja, Maar ik heb het over een GOEDE zoekfunctie. Geloof me. In windows was het tot aan windows 7 ronduit kut en sinds windows 7 min of meer acceptabel. Maar GOED zoals in OSX... nee.
Nee de zoekfunctie in office of outlook 2003 is helemaal om te janken zo slecht. Het duurt werkelijkwaar minuten lang om 1 folder door te zoeken. Spotlight heeft ook al mijn mail geindexeerd en al mijn documenten. Als ik dus zoek wat IN een pdf staat vind spotlight het binnen enkele seconden.quote:Op zondag 19 september 2010 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk nooit nodig gehad, maar verder dan een paar brieven per jaar kom ik ook niet.
Heeft Office niet gewoon iets beters dan?
Maak dan gewoon een snelkoppenling met ALT-Fquote:Op zondag 19 september 2010 22:22 schreef n8n het volgende:
cmd + spatiebalk, typ "fi", drukt enter
firefox start op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |