heb hem net binnengehadquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:07 schreef mac_this het volgende:
[..]
Laat ff weten als je hem binnen hebt, dan bestel ik ook even een, als het lukt!
en maak ff een paar plaatjes, ben ook wel benieuwd of de koptelefoon ook met mic. etc, is!
pretty please!
schiet op danquote:Op maandag 20 september 2010 14:46 schreef t0sti het volgende:
[..]
heb hem net binnengehadben nu aan het uitpakken & foto's maken
quote:Op maandag 20 september 2010 16:46 schreef t0sti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oordopjes zonder mic, dus..
en toen was mijn camera leeg![]()
http://www.apple.com/ipodtouch/specs.htmlquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 17:01 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
http://www.apple.com/ipodtouch/specs.html
Size and weight
Height:
4.4 inches (111.0 mm)
Width:
2.3 inches (58.9 mm)
Depth:
0.28 inch (7.2 mm)
Weight:
3.56 ounces (101 grams)1
Hoe ziet de achterkant eruit? Komen er snel krasjes op?quote:Op maandag 20 september 2010 16:46 schreef t0sti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* mac_thisis jaloersquote:Op maandag 20 september 2010 16:46 schreef t0sti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is mijn eerste ipod touch, maar ik ga morgen het scherm met een ipod touch 2g vergelijkenquote:Op maandag 20 september 2010 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe is het scherm? Had je ook een vorige generatie ipod touch?
Dat is toch wel briljant, een laptop die gewoon een hele werkdag mee kanquote:Op maandag 20 september 2010 19:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, vandaag bijna 8 uur gered op de batterij van m'n nieuwe MBP. Heerlijk.
Acht uur? Op mijn twee weken oude MBP is het maximaal vijf uur wanneer de helderheid van het scherm op z'n laagst staat en ik alleen Safari gebruik en wat muziek draai. Is dat normaal?quote:Op maandag 20 september 2010 19:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, vandaag bijna 8 uur gered op de batterij van m'n nieuwe MBP. Heerlijk.
Oja en datquote:Op maandag 20 september 2010 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus je streamt continue meuk over wifi en vind het gek dat je maar 5 uur haalt?
quote:Security Update 2010-006
AFP
CVE-ID: CVE-2010-1820
Available for: Mac OS X v10.6.4, Mac OS X Server v10.6.4
Impact: A remote attacker may access AFP shared folders without a valid password
Description: An error handling issue exists in AFP Server. A remote attacker with knowledge of an account name on a target system may bypass the password validation and access AFP shared folders. By default, File Sharing is not enabled. This issue does not affect systems prior to Mac OS X v10.6.
Mooiquote:
En? hoe ziet de achterkant eruit? (krasbestendig of niet?)quote:
en? is ie al binnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:55 schreef Freudie het volgende:
Goed, dan komt er vandaag ook nog een iPad binnen. Ik ben benieuwd...
hmm, oke. maar die camera heb ik toch alleen maar nodig, net zoals ik al mijn nokia's gebruiktequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:38 schreef Roi het volgende:
Filmpje ziet er dramatisch uit, uploaden lukt niet via tinypic maar is ook niet echt de moeite waard.. Foto lijkt ook minder dan op mijn (1gen) iPhone.
Of de achterkant kras bestendig is moeilijk te zeggen zonder het te proberen, en daar heb ik natuurlijk geen zin in..
Volgens mij gewoon onder Automator-bestanden en mappen-wijzig naam Finder-onderdelen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand hier goed met Automator?
Ik heb een map vol vakantiefoto's van verschillende mensen die nu netjes op datum gesorteerd staan, maar zodra ik aan 't bewerken ga is de 'laatst gewijzigd' datum natuurlijk anders en klopt er allemaal niets meer van. En wie weet wat ze onder Windows allemaal doen. Dus ik wil de hele map graag van 0001.jpg tot 1046.jpg laten renamen.
Nu is 't dus
img_004.jpg
vakantie10.jpg
img005.jpg
foto12.jpg
enz.
Gewoon reserveren,. Enige oplossing volgens mij!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand nog de ipod touch gespot in de winkel ;P?
Het staat wat vreemd, maar die vier bedrijven zijn natuurlijk niet de enige leveranciers. Als ik het goed interpreteer zijn het percentages van de totale markt en is dat diagram gebaseerd op alleen deze twee groepen. Anders zou 39% ook nooit meer dan een halve cirkel zijn natuurlijk.quote:
Misschien is het je al gelukt, maar heb hier een workflow neer gezet. Hij kopieert alle bestanden eerst naar je desktop, zodat je zeker weet dat er niks fout gaat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand hier goed met Automator?
Ik heb een map vol vakantiefoto's van verschillende mensen die nu netjes op datum gesorteerd staan, maar zodra ik aan 't bewerken ga is de 'laatst gewijzigd' datum natuurlijk anders en klopt er allemaal niets meer van. En wie weet wat ze onder Windows allemaal doen. Dus ik wil de hele map graag van 0001.jpg tot 1046.jpg laten renamen.
Nu is 't dus
img_004.jpg
vakantie10.jpg
img005.jpg
foto12.jpg
enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |