Ik moest mijn iTunes account ook eerst met een click and buy aanmaken, maar ik kon na het aanmaken van de account ineens wel kiezen om click and buy uit te vinken en giftcards aan te vinken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:16 schreef -Menn0- het volgende:
Credit Card van m'n ouders wordt ook geweigerd. Nieuwe Account aangemaakt. Same story. WTF?!
Heb nooit cc gegevens ingevuld, kon het na activatie gewoon veranderen naar prepaid kaartjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:20 schreef -Menn0- het volgende:
Ja bij betaalmogelijkheden vul ik alle CC gegevens in maar toch blijf ik die grafmelding krijgen
Doe de Windows benaderingquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck ik word hier helemaal leip van!
Click & Buy geeft de hele tijd de melding Uw credit card wordt geweigerd.
Credit Card ingevuld, same story same shit!
Nieuwe account aangemaakt met CC, SAME SHIT!!
Kut iTunes![]()
Alles werkt hier behalve dingen kopen......
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Doe de Windows benaderingen verwijder je chase beastanden
Voor een euro wil ik je wel WhatsApp zenden als gift.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:56 schreef -Menn0- het volgende:
Het gaat ook echt op 80 fucking cent![]()
Wil alleen Whatsapp kopen maar dat lukt
Heb via een site een iTunes giftcard gekocht, werd er helemaal schijtziek van dat het niet luktequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:11 schreef Junkie het volgende:
[..]
Voor een euro wil ik je wel WhatsApp zenden als gift.
Het is ook een ruksysteem van Click&Buy. Zoveel gedoe en 't werkt slecht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb via een site een iTunes giftcard gekocht, werd er helemaal schijtziek van dat het niet lukte
Waar?quote:Op zondag 19 september 2010 12:49 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb vrijdag en zaterdag al een stuk of 20 8GB en 32GB's verkocht.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:49 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb vrijdag en zaterdag al een stuk of 20 8GB en 32GB's verkocht.
quote:
Waarom ben je nu weer je credit card bij Click&Buy aan het gebruiken? Je kunt gewoon die direct met je credit card bij iTunes betalen, dan heb je niets met Click&Buy te maken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck ik word hier helemaal leip van!
Click & Buy geeft de hele tijd de melding Uw credit card wordt geweigerd.
Credit Card ingevuld, same story same shit!
Nieuwe account aangemaakt met CC, SAME SHIT!!
Kut iTunes![]()
Alles werkt hier behalve dingen kopen......
Logitech V470 ooit eens gekocht, wel een prima muisje voor niet heel veel geld!quote:Op zondag 19 september 2010 17:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand hier ervaring met een Bluetooth-muis voor de Macbook Pro als alternatief van de Magic Mouse?
Nee ik ben niet CC bij click and buy aan het gebruiken. Gewoon bij factuurdinges CC gegevens ingevuld maar zelfs dan pakt hij het niet.quote:Op zondag 19 september 2010 17:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom ben je nu weer je credit card bij Click&Buy aan het gebruiken? Je kunt gewoon die direct met je credit card bij iTunes betalen, dan heb je niets met Click&Buy te maken.
Had ik ook al naar gekeken. De witte versie past er qua design ook wel bij, dus ik denk dat dat 'm wordtquote:Op zondag 19 september 2010 17:46 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Logitech V470 ooit eens gekocht, wel een prima muisje voor niet heel veel geld!
ik krijg hem hopelijk morgen binnen, anders dinsdagquote:Op zondag 19 september 2010 12:32 schreef mac_this het volgende:
Wie hier heeft de iTouch 4 al binnen?!
of echt helemaal nog niemand?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |