Druk genoeg, maar echt geen zin. Slecht geslapen en ik voel me eigenlijk gewoon brak.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:19 schreef Flippiee het volgende:
Zovty heb je niets te doen vandaag of topic diaree?
Je fokt onder de werkuren, maar je collega is de sukkel...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:22 schreef zovty het volgende:
Ik zat al te twijfelen ja, volgens m'n collega moest het met dubbel l. De sukkel.
Verjaardagscadeau voor de collega: het groene boekje.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:22 schreef zovty het volgende:
Ik zat al te twijfelen ja, volgens m'n collega moest het met dubbel l. De sukkel.
Ja, die is hard aan het werk terwijl ik zit te fokken. Lijkt me duidelijk wie dan de sukkel is toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je fokt onder de werkuren, maar je collega is de sukkel...
Is die lul echt van jezelf?quote:
Lijkt me ook duidelijk wie het eerste ontslagen wordt als ze het register van de server eens nakijken...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, die is hard aan het werk terwijl ik zit te fokken. Lijkt me duidelijk wie dan de sukkel is toch?
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lijkt me ook duidelijk wie het eerste ontslagen wordt als het register van de server eens nagekeken wordt...
waar moet ik mijn reactie plaatsen waaroverquote:
Systeembeheerders verdienen geen 2,3mld per jaar, dus alsnog sukkel...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:26 schreef zovty het volgende:
[..].
Wie denk je wie de server registers beheert?.
Je moet je reaktie in het grote witte vlak onderaan het scherm plaatsen. Het mag overal over gaan, als het maar over mij gaat.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:27 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
waar moet ik mijn reactie plaatsen waarover
gr
Ja maar hij is dan toch de baas van het internet?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Systeembeheerders verdienen geen 2,3mld per jaar, dus alsnog sukkel...
Jij weet zeker niet hoe groot het register van mijn server is?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Systeembeheerders verdienen geen 2,3mld per jaar, dus alsnog sukkel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |