Je wil niet weten hoe er wordt gesmeten in de sorteercentra van TNTquote:Op woensdag 15 september 2010 14:05 schreef mEATT het volgende:
na 6 weken eindelijk mijn luchtje ontvangen van fragrancex.com
de levertijd duurt eigenlijks 1-2 weken volgens de site..jammer
postbode aan de deur, geeft het pakketje
krijg ik mijn pakketje open, verrot en gescheurd binnen
met een plastic zak eromheen![]()
ook zit er een sticker op ''opnieuw verpakt door TNT''
gelukkig was het flesje parfum niet kapot, alleen wat deuken in het doosje
[ afbeelding ]
in een stevige doos is er niks aan de hand, hoe hard ze ook smijten...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe er wordt gesmeten in de sorteercentra van TNT
het parfum-doosjequote:
ruikt nog goed, gelukkigquote:Op woensdag 15 september 2010 14:09 schreef wise het volgende:
check ff of het vloeibare wat in je flesje zit nog wel een geurtje is en geen kattepis.![]()
Ja TNT heeft geen geld meer hequote:Op woensdag 15 september 2010 14:13 schreef traveljunky het volgende:
TNT prutsers! Hoe kan je dat met een strak gezicht zo afleveren?
Ik kreeg vorige maand een doormiddengescheurde envelop, de ene helft tenminste. De rest was weg. Ook zo'n plastic zakje erom: dit is het dan.
Ook weleens gehad jaquote:Op woensdag 15 september 2010 14:13 schreef traveljunky het volgende:
Ik kreeg vorige maand een doormiddengescheurde envelop, de ene helft tenminste. De rest was weg. Ook zo'n plastic zakje erom: dit is het dan.
niks mis met de sosiale werkplaats he mattie!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:40 schreef Splutje het volgende:
TNT is bezig een sociale werkplaats te worden
Nee hoor, maar misschien is pakketjes inpakken nét iets te hoog gegrepenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
niks mis met de sosiale werkplaats he mattie!
wat bedoel je?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:55 schreef BorusBulldog het volgende:
Die accordeon uit de OP![]()
Heb je misschien ook een foto van het pakketje zelf?
kost je wel 2x zoveelquote:Op woensdag 15 september 2010 15:21 schreef mymoodfentje het volgende:
TNT is echt een pauperbedrijf, iets verzenden naar het buitenland? tuurlijk en het duurt maar 2-3 werkdagen...echt !...na 15 werkdagen nog niets aangekomen, onderzoek instellen...duurt 3 FUCKING MAANDEN
TNTBEDRIJF.... dan maar 10 euro meer en met Fedex of DHL...die kunnen tenminste een fking pakketje bezorgen
ja en het is er 100 keer zo snelquote:
Je centen stuk krijgenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Klacht indienen en zeggen dat het flesje stuk is, krijg je je centen misschien wel stuk
hmm nee, lees mijn edit maar...quote:Op woensdag 15 september 2010 15:23 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
ja en het is er 100 keer zo snel
Bij mij lag 't een keer op de bagagedrager van mijn fiets die voor de deur stond. Superdure spullen zaten erin. Belachelijk!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:59 schreef On het volgende:
Ik vond laatst na een weekend weg geweest te zijn mijn pakketje op de deurmat voor de voordeur.
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:24 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm nee, lees mijn edit maar...
overigens ben je waarschijnlijk 1 van de weinige gevallen..
en nee ik heb geen aandelen in tnt
ow en uiteraard ga ik geen +30 euro betalen voor een pakketje van misschien de helft qua waarde als tnt gewoon goed z'n werk doet...
Als het met de pakketdienst komt weet je het maar nooit.quote:
ja.. tegen 300x de normale tarievenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]laten zij maar eerst gewoon hun werk gaan doen, het bezorgen van pakketten, want dat verzaken zij maar al te vaak
Fedex, volgende dag geleverd vanuit italie, frankrijk, uk.als zij het kunnen, waarom TNT niet?
De sorteermachines doen dat regelmatig ja, blijft er een brief steken *RIP!1!!*quote:Op woensdag 15 september 2010 14:13 schreef traveljunky het volgende:
Het meest hilarische is dat die bol.com 'buspakjes' niet eens op een normale manier in een inzettas passen, dan moet je altijd gaan duwen en proppen en *scheur* gaat het dan maar al te vaak iddquote:Op woensdag 15 september 2010 15:35 schreef Lastpost het volgende:
Ook leuk om dat soort zooi te bezorgen, Bol.com dozen die compleet gescheurd zijn en waarbij je geen flauw idee hebt of alles er nog in zit en dan maar aanbellen, want voor je het weet krijg jij als bezorger de klacht weer op je bord terwijl het ook zo aan jou gegeven is.
Nou werd bij mij onlangs een pakketje dat met DHL verzonden was door TNT geleverdquote:Op woensdag 15 september 2010 15:21 schreef mymoodfentje het volgende:
TNT is echt een pauperbedrijf, iets verzenden naar het buitenland? tuurlijk en het duurt maar 2-3 werkdagen...echt !...na 15 werkdagen nog niets aangekomen, onderzoek instellen...duurt 3 FUCKING MAANDEN
TNTBEDRIJF.... dan maar 10 euro meer en met Fedex of DHL...die kunnen tenminste een fking pakketje bezorgen
Vanuit Nederland 1 dagquote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef ThePianoMan het volgende:
hoe lang duurt het normaal gesproken om een standaard pakket te ontvangen?
Nu moet ik ook wel opmerken dat bol.com de spullen zeldzaam slecht verpakt. Boeken worden in veel te grote dozen verstuurt, zodat het vrij heen en weer kan stuiteren, en van bubbeltjesfolie of piepschuim bolletjes (of een ander soort schokabsorberend materiaal) hebben ze nog nooit gehoord. Dvd's en cd's verstuurden ze eerst nog in gevoerde enveloppen, maar dat gaat nu tussen twee stukken golfkarton die zo uit een rol beschuit geplukt lijken. Vlijmscherp zijn die krengen.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:51 schreef lololo het volgende:
[..]
Het meest hilarische is dat die bol.com 'buspakjes' niet eens op een normale manier in een inzettas passen, dan moet je altijd gaan duwen en proppen en *scheur* gaat het dan maar al te vaak idd![]()
Hoe TNT het voor elkaar heeft gekregen om tassen te laten ontwerpen waar hun eigen standaardmaten niet inpassen is beyond me overigens
WTF ik kreeg een week geleden ook een pakketje van Fragrancex wat er precies zo uit zagquote:Op woensdag 15 september 2010 14:05 schreef mEATT het volgende:
na 6 weken eindelijk mijn luchtje ontvangen van fragrancex.com
de levertijd duurt eigenlijks 1-2 weken volgens de site..jammer
postbode aan de deur, geeft het pakketje
krijg ik mijn pakketje open, verrot en gescheurd binnen
met een plastic zak eromheen![]()
ook zit er een sticker op ''opnieuw verpakt door TNT''
gelukkig was het flesje parfum niet kapot, alleen wat deuken in het doosje
[ afbeelding ]
Dat staat natuurlijk helemaal los van het feit dat ze bij 'ons' fantastische bedrijf gewoon vrij debiel bezig zijn door inzettassen te ontwerpen waar je eigen standaardformaat niet in past.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nu moet ik ook wel opmerken dat bol.com de spullen zeldzaam slecht verpakt. Boeken worden in veel te grote dozen verstuurt, zodat het vrij heen en weer kan stuiteren, en van bubbeltjesfolie of piepschuim bolletjes (of een ander soort schokabsorberend materiaal) hebben ze nog nooit gehoord. Dvd's en cd's verstuurden ze eerst nog in gevoerde enveloppen, maar dat gaat nu tussen twee stukken golfkarton die zo uit een rol beschuit geplukt lijken. Vlijmscherp zijn die krengen.
Ik bestel zelden meer iets bij bol.com: ik heb te vaak gehad dat spullen beschadigd aankwamen door ondeugdelijke verpakking. Geef mij maar amazon.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:53 schreef GODMILJAAR het volgende:
Misschien is er een zending van ze onder een container beland ofzo.
omdat je het zelf een aantal keer hebt gemist?quote:Op maandag 20 september 2010 14:41 schreef geldwolf het volgende:
sowiezo Tnt![]()
wacht als 9 dagen op 'n pakketje
Klanten die klagen, medewerkers die het bedrijf verdedigen (of juist niet) en een hoop emo-rage. Ik kan er geen genoeg van krijgen!quote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar altijd zo verschrikkelijk eenzijdig..
Yup, op de SMGquote:Op woensdag 15 september 2010 15:49 schreef lololo het volgende:
[..]
De sorteermachines doen dat regelmatig ja, blijft er een brief steken *RIP!1!!*![]()
t was maar een flesje parfum van 20 euro hoor..quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij doet de douane dat, en niet TNT. Moet je maar niet "Gift" op je dure spullen van honderden dollars zetten.
Dat kan de douane toch niet ruiken?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:54 schreef mEATT het volgende:
[..]
t was maar een flesje parfum van 20 euro hoor..
douane doet dat niet hoor.. (althans, niet mijn ervaring)quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij doet de douane dat, en niet TNT. Moet je maar niet "Gift" op je dure spullen van honderden dollars zetten.
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:51 schreef lololo het volgende:
Het meest hilarische is dat die bol.com 'buspakjes' niet eens op een normale manier in een inzettas passen, dan moet je altijd gaan duwen en proppen en *scheur* gaat het dan maar al te vaak idd![]()
Hoe TNT het voor elkaar heeft gekregen om tassen te laten ontwerpen waar hun eigen standaardmaten niet inpassen is beyond me overigens
Feitelijk is het zo triest dat je er idd niet anders om kan doen dan lachenquote:
Ik ga zelf 'soepel' met dat soort voorschriften om. Nou kan het voorkomen dat ik met mijn verstrooide kop niet door heb dat het niet gaat passen en eerst de post erin pleur om vervolgens het pakje er niet meer bij te kunnen krijgenquote:Ik kreeg zojuist twee van die buspakjes van Bol tegelijk (denk dat dat goedkoper is dan een echt pakket voor twee boeken). Gebeurt wel vaker. En iedere fucking keer stopt de postbode met veel pijn en moeite een van die buspakketten in onze brievenbus, en belt vervolgens aan met de heuglijke mededeling:
ik heb een pakketje voor u!!!
Nou bedankt kerel.
Er zit er ook nog een in de brievenbus mevrouw!!
![]()
Mag ik vragen waarom u dan niet gewoon met twee pakketjes aanbelt? Ik bedoel, als u toch moet aanbellen?
Voorschriften mevrouw. Eerst de bus vol, dan pas aanbellen!!
![]()
Nou hebben wij al jaaaren dezelfde brievenbus, en al jaaaaren dezelfde postbode, maar die man moet dus iedere keer weer eerst dat ene pakket er in duwen, concluderen dat we nog steeds geen zwart gat in de brievenbus hebben gemonteerd, en dan aanbellen. Want: voorschriften
Vanwege de voorschriften!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:58 schreef mschol het volgende:
waarom heb je dan ook niet een normale brievenbus
Ik neem aan dat die verzekering er niet voor niks op zit...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:50 schreef powerflux het volgende:
kan er hier nog wel eentje aan toevoegen:
had een cdspeler verkocht, verpakt en verzekerd verzonden.. krijg ik zojuist een mail dat 't ding met scheve achterkant en slecht werkend loopwerk aangekomen is. ik baal hier echt heel hard van en denk dat een schadeclaim bij TNT het beste is. maar hoe of wat?
heb maar na een tijdje compromis gesloten met de koper.. van TNT niks gehoord.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |