Jij kan op een lege maag sportenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:45 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
S: 35 minuten hardlopen
O: yoghurt met aardbeien, banaan, muesli
L: restje risotto met klein beetje kip
T: banaan
D: avocado/kip/bacon sandwich. Met wat rucola sla, denk ik
T: stukje chocola
Hoewel geen groente ben ik tevreden, zeker omdat ik gister een groente overdosis had...
Nee, juist op een lege maag gaat het goed. Vaak gooi ik wel een banaan naar binnen van te voren, maar vandaag niet....quote:Op woensdag 15 september 2010 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij kan op een lege maag sporten![]()
Moet zelf altijd wat binnen hebben anders al na 10min. slapjes
Als je niet gegeten hebt, begin je sneller met vetverbranding. En de rest van de dag draait je metabolisme sneller. Ofzo.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij kan op een lege maag sporten![]()
Moet zelf altijd wat binnen hebben anders al na 10min. slapjes
Dat loopt niet helemaal soepel omdat 'ie er nog niet zo goed mee kan omgaan. Misschien kan ik er ook nog niet zo goed mee omgaan. Ik heb in ieder geval weinig behoefte om dingen uitgebreid te bespreken of heel veel contact te hebben, dat komt later wel een keer in de samenvatting als het bezonken is. Of niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:18 schreef neen het volgende:
Maar nog steeds niet klaar ofzo met die collega's vriend loveli? Wat een gedoe dan.
Lijstje:
O: koffie, 2 broodjes met hagelslag
T: koffie, appel
L: melk, gekookt ei, brood en pindakaas denk ik
T: ja appel denk ik
D: weet niet uit eten zal wel pizza zijn ofzo want gratis
T: weet niet
S: bowlen, zwaar hoor
ik heb dan ook vaak de hele dag lang trek, inderdaad. Gelukkig draait m'n metabolisme sneller, want er mogen ook 4 dropjes aan de lijst toegevoegd worden..quote:Op woensdag 15 september 2010 12:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je niet gegeten hebt, begin je sneller met vetverbranding. En de rest van de dag draait je metabolisme sneller. Ofzo.
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb dan ook vaak de hele dag lang trek, inderdaad. Gelukkig draait m'n metabolisme sneller, want er mogen ook 4 dropjes aan de lijst toegevoegd worden..
Ben al een poosje met HIIT bezig, dus stofwisseling doordeweeks blijft op een hoog pitje. Misschien dat ik daarom 's ochtends niet zonder ontbijt kan sporten.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je niet gegeten hebt, begin je sneller met vetverbranding. En de rest van de dag draait je metabolisme sneller. Ofzo.
Je bent denk ik gewend aan koolhydraatverbranding, dat levert snel energie, maar als de voorraad op is, krijg je snel die dip. Na een nacht heb je weinig glycogeen op voorraad, waardoor je heel snel die suikerdip krijgt. In vroeger tijden was men meer ingesteld op vetverbranding (denk aan de jager die op een lege maag een dier achtervolgt) en kwam de suikerdip minder hard om de hoek kijken.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben al een poosje met HIIT bezig, dus stofwisseling doordeweeks blijft op een hoog pitje. Misschien dat ik daarom 's ochtends niet zonder ontbijt kan sporten.
Kan wel kloppen inderdaad. Was eerder gewend na het 's avonds sporten nog vrij veel koolhydraten te eten, maar had hierdoor 's ochtends moeite met ontbijten. Om dit tegen te gaan ben ik gestopt met koolhydraten 's avonds. (natuurlijk wel wat, maar geen 3 volle aardappelen meer)quote:Op woensdag 15 september 2010 13:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent denk ik gewend aan koolhydraatverbranding, dat levert snel energie, maar als de voorraad op is, krijg je snel die dip. Na een nacht heb je weinig glycogeen op voorraad, waardoor je heel snel die suikerdip krijgt. In vroeger tijden was men meer ingesteld op vetverbranding (denk aan de jager die op een lege maag een dier achtervolgt) en kwam de suikerdip minder hard om de hoek kijken.
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:38 schreef _aurum_ het volgende:
D: Kippenpootjes uit de oven, hasselback potatoes en tomatensalade met balsamico/olijfolie dressing
Ja bijna wel. Gisteravond mn kastjes opnieuw ingeruimd (spullen stonden niet op handige plekken), onder mn bed alles ingedeeld, ladenkast ingedeeld etcquote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef neen het volgende:
Ah nice! Al helemaal klaar met je huishouden danik heb echt geen tijd verder en moet nog wat doen voordat die lui er morgen zijn
nou ja, dan maar even snel snel morgen
nu naar Zwollywood.
Ik gebruik deze site, geeft wel een goede indicatie: http://www.raet.nl/Home/ProformaLite/Proforma%20Lite.aspxquote:Op woensdag 15 september 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Zo,. salaris is bekend. 28 uur
(precies 3,5 dag, 20 uur les/3 uur studiebegeleiding en voor de rest gewoon aanwezig zijn voor lln, collega's, overleg etc). Ben benieuwd wat ervan overblijft na de belastingen. Uitrekenen heeft niet zoveel zin, want er gaat ook pensioen af enzo, dus dan weet ik nog niks. Dus maar even wachten tot begin oktober.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staat alleen die tip van snijden op een lepel niet inwas wel handig geweest, want ik had af en toe ineens een halve aardappel in handen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Nee! Waar zit dat ergens? En wanneer? Ook op zaterdag?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:36 schreef Laureline het volgende:
O, o, wat is het mooi weer in Den Haag! Ik heb de ajam roedjak weer op, zo maar eens naar de markt voor de groentevoorraad (ben je al geweest Vik? De legendarische teiltjes). Mijn meneer neem ik mee, die mag alles dragen
Maar ik weet al die details niet. Ik wacht wel af, want ik wil mezelf ook niet rijk rekenenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik gebruik deze site, geeft wel een goede indicatie: http://www.raet.nl/Home/ProformaLite/Proforma%20Lite.aspx
Die hoef je ook niet te wetenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik weet al die details niet. Ik wacht wel af, want ik wil mezelf ook niet rijk rekenen.
Waarom zou je meer willen werken?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef V1z0R het volgende:
28uur maar?
Ik neem aan dat je daaromheen nog wel een aantal uur kwijt bent?
Goede vraag eigenlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 15:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom zou je meer willen werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Herman Costerstraat (midden in de Schilderswijk/Transvaal), de grootste markt van Nederland! Op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag. Alle groente en vis zit achteraan.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee! Waar zit dat ergens? En wanneer? Ook op zaterdag?
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Het is niet uit te sluiten nog dat Floris een hartziekte heeft (CMH ofzo?) maar voor nu ziet de echo er goed uit en is hij gezond. Dus tóch verzekerd (hopelijk, heb de aanvraag net ingediend) én ik hoef me geen zorgen te maken voorlopig
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Het is niet uit te sluiten nog dat Floris een hartziekte heeft (CMH ofzo?) maar voor nu ziet de echo er goed uit en is hij gezond. Dus tóch verzekerd (hopelijk, heb de aanvraag net ingediend) én ik hoef me geen zorgen te maken voorlopig
Nou, dat was ik ook net aan het doen!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Wachten tot het half zes is...
Je had ook even kunnen vragen of ze dat voor je uitrekenen. En val je gewoon onder de CAO? Dan kun je daarin alle percentages enzo vinden om je nettoloon te kunnen uitrekenenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
(precies 3,5 dag, 20 uur les/3 uur studiebegeleiding en voor de rest gewoon aanwezig zijn voor lln, collega's, overleg etc). Ben benieuwd wat ervan overblijft na de belastingen. Uitrekenen heeft niet zoveel zin, want er gaat ook pensioen af enzo, dus dan weet ik nog niks. Dus maar even wachten tot begin oktober.
Volgens mij heb ik al een paar keer in Slank gemeld dat ik groot fan benquote:
Welke? De geluidsman, of die Libanees?!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:47 schreef loveli het volgende:
Heb wel een beetje medelijden met Piet.
Ik ook!!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Wachten tot het half zes is...
Ja erg is dat he. Zeker als je maar 0.8 werkt zoals ik. Maar ik laf mijn dag vrij in de week intens, meer dan het geld dat ik meer zou krijgen (heb ik dan geen tijd meer om 't uit te gevenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb dat ding ingevuld. Gaat veel af hoor
'k weet niet eens of ik het wel ga krijgenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja erg is dat he. Zeker als je maar 0.8 werkt zoals ik. Maar ik laf mijn dag vrij in de week intens, meer dan het geld dat ik meer zou krijgen (heb ik dan geen tijd meer om 't uit te geven![]()
)
Dan neem ik hem zondag mee voor de gene wie wil!quote:
Nee, het is 28 uur. In de praktijk ben ik ook mijn donderdagochtend en (een deel van) de zondag kwijt aan voorbereiden en nakijken, maar daar word ik niet voor betaaldquote:Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef V1z0R het volgende:
28uur maar?
Ik neem aan dat je daaromheen nog wel een aantal uur kwijt bent?
Fijn zeg!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik citeer:quote:Op woensdag 15 september 2010 16:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
is die ereader van ibood van vandaag een beetje goed?
quote:Pros
• Can handle free e-books saved as PDF files
• Inexpensive and easy to read text on
Cons
• No support for DRM-encrypted e-books
• Only one font size on our model
Bottom Line
This e-book reader costs slightly less than an Amazon Kindle or a Sony Reader, but it's no match for them.
Beetje de e-reader op Aldi niveau dus...quote:
da's goed nieuws!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Nee, Jaarverslag was vanochtend 'al' afquote:Op woensdag 15 september 2010 17:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waren dit dan niet De Laatste Notulen, Mo? Leve de wissel! En je bent toch een ervaring rijker.
Zou op dit moment ook wel een 16-urige werkweek willen!
Je bent welkom, leuk!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Housewarming klinkt btw leuk Cali! Wil wel komen bewonderen
ga hardlopen! Sport je alsnog en kun je je frustratie kwijt!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu ben ik geirriteerd en heb ik hoofdpijn en daar baal ik van.
Ook wou ik trainen maar de bus kwam niet en daar baal ik van.
Dus ging ik maar studeren maar ik had een domme vader aan de telefoon die niets snapt en nu ben ik gefrustreerd.
Ik ga om 7.15 naar het theater helaas.. En daar baal ik ook van, want is geregiseerd door mijn neef en had begrepen dat hij meespeelde. maar nu is hij er zelf niet eens bij en ik ga niet voor mijn plezier naar amateur toneel kijken als ik er verder niemand ken..quote:Op woensdag 15 september 2010 18:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ga hardlopen! Sport je alsnog en kun je je frustratie kwijt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn scharrel is trouwens mijn scharrel niet meer...wow dat is snel gegaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voelt het helemaal goed tussen jullie?
Leuk voor je!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
wow dat is snel gegaan!!
Leuk voor je!
Liever welquote:Op woensdag 15 september 2010 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja..
Ik kan hier een heel lange post van maken, maar ik zal jullie niet vervelen met m'n gezwijmel en het hele verhaal..
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
wow dat is snel gegaan!!
Leuk voor je!
Jawel, heel graag!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja..
Ik kan hier een heel lange post van maken, maar ik zal jullie niet vervelen met m'n gezwijmel en het hele verhaal..
Ik wil ook niet klef doen met iemand. Aandacht, genoeg. Maar dan denk ik, o god wat treurigquote:Op woensdag 15 september 2010 18:37 schreef Viking84 het volgende:DaD.
@ PF: dat gaat wel weer over. Het is niet leuk om andere mensen klef te zien doen als je zelf niemand hebt om klef mee te doen, maar dat wel zou willen.
Nou, in dat geval.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door DevilsAndDust op 15-09-2010 22:01:32 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ooooh LIEF. En wil je dat laatste zinnetje even weghalen! Laat hij het maar niet horen of wel en dan zwaait er vast watquote:Op woensdag 15 september 2010 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, in dat geval..
[..]
Puberquote:Op woensdag 15 september 2010 19:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze doen echt nooit wat ik zegAls ze dat nou eens deden was de wereld een veel mooiere plek
oh wow. Jij werkt echt veel te veel! Maar, hoe kun je werken tot 1945 als het nu nog maar 7 uur is?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:02 schreef Merel het volgende:
Zo. Vanochtend ging om 5 uur de wekker. 5:30 opgestaan. Trein gepakt naar werk om 6:30. Aankomst op werk 7:30. Gewerkt tot 19:45. Ik vind het mooi geweest voor vandaag.
Cali, ik zou zondag graag komen, maar ik kan niet door werkdinges
De simpelste dingen worden een heuse bevalling. Pfffff.quote:
Wat ontzettend fijn voor je!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, in dat geval..
[..]
Heel goed even een bommetje eronder!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja weken ergenissen opgestapeld
Ik heb zo'n vermoeden dat er meer mensen nieuwsgierig zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie zijn lief!.
Mini, ik pm wel even een fotootje..
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er meer mensen nieuwsgierig zijn![]()
.
Amen to that!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
.
* Mini_rulez geeft PF een boksbal.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja weken ergenissen opgestapeld
Ja, hoi!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie zijn lief!.
Dit.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
.
Ik voel mij prima, maar nu heb ik even dit gevoel, zonder het iq danquote:Op woensdag 15 september 2010 19:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
* Mini_rulez geeft PF een boksbal.
Maar serieus, ik hoop dat je snel weer wat lekkerder in je vel zit.
Succes! Waarom heb je de andere afgewezen?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:38 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ik begin verkouden te worden
DaDNieuwsgierig!!!!!
Merel hard gewerkt![]()
Kutweer. Maar ondanks alles ben ik wel vrolijk, ik ga morgen een baan afwijzenen ik heb morgen een interview voor een andere baan, aan de telefoon. Hoechei.
Dat is toch marketing?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
NIMA A examen, wie kent het?
Thanks!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Succes! Waarom heb je de andere afgewezen?
Op dat laatste zou ik maar niet gaan zitten wachten, als ik jou was.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:07 schreef sigme het volgende:
Ik kom wel nog een keer een taartje ophalen en dan moet je 'm maar laten zien, D&D. Of misschien kan ik nog wat helpen sjouwen naar een nieuw stulpje.
Treurigquote:Op woensdag 15 september 2010 20:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mensen met een trui van de universiteit van Leiden aan
Nou, dan mag je me toch wel een PM sturen.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op dat laatste zou ik maar niet gaan zitten wachten, als ik jou was..
Thuis, in de buurt van 't lammeschans station..quote:Op woensdag 15 september 2010 20:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ben nu op de oude vest, waar jij?
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had ik al verteld dat ik al weekend heb?
quote:
Jaquote:Op woensdag 15 september 2010 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is vast zo'n veel te jong, lekker ding??
Stiekem ben je wel lief hoor en ik gewoon stinkend jaloersquote:
Oh gezellig, ik ook! Ik denk dat ik dinsdag wel weer eens naar kantoor ga.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had ik al verteld dat ik al weekend heb?
Nou!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh gezellig, ik ook! Ik denk dat ik dinsdag wel weer eens naar kantoor ga.
't Is dat je zo'n pleurisend weg woont, anders was ik wel boontjestaart komen eten of zoietsquote:Op woensdag 15 september 2010 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh gezellig, ik ook! Ik denk dat ik dinsdag wel weer eens naar kantoor ga.
Haha, typfoutquote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh wow. Jij werkt echt veel te veel! Maar, hoe kun je werken tot 1945 als het nu nog maar 7 uur is?
hej! die zitten onwijs lekker, ik heb er ook één.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mensen met een trui van de universiteit van Leiden aan
ik wil oooooooooooooooooooooooooookquote:Op woensdag 15 september 2010 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie zijn lief!.
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:33 schreef Swietje het volgende:
Ben je in Leiden? Kom je dan ff bij me langs?
val je buiten de onderwijs CAO?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Ja! Jij ook dus blijkbaar?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]kom jij ook uit leiden! wat leuk!
kom uit boskoop, maar woon alweer ehhh 9 jaar in leidenquote:
Ow, dat lijkt me leuk!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:11 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je bent welkom, leuk!
Wie willen er nu zondag allemaal komen en hoe laat (einde middag, of liever avond?)?
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn scharrel is trouwens mijn scharrel niet meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ooh, daar, 't ROC daar ken ik wel! Leuk! Tijd voor 'n meet!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kom uit boskoop, maar woon alweer ehhh 9 jaar in leidennu in de buurt van t ROC bij de Haagweg
Foto? Pm?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie zijn lief!.
Wat ben je van plan met het NIMA A examen?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
NIMA A examen, wie kent het?
quote:
Ja, inderdaad. En zo liefquote:Op woensdag 15 september 2010 21:15 schreef Swietje het volgende:
Whoooow. Ik ben jaloers GB! Sesam ijs is zo lekker!
OMGquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd van het vinden van toepasselijke plaatjes.
Ik laat 'm even staan voor Vik of Lienekien.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, vraagje voor de Nederlands docenten hier.
In de zin "Is er vandaag nog post voor mij gekomen?", wat is "nog" dan voor zinsdeel? Bijwoordelijke bepaling?
Tenk joe
Geen probleem, je kunt het goedmaken met een foto....quote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik laat 'm even staan voor Vik of Lienekien..
Het is koud. Het is saai. Ik moet zo veel, maar ik heb geen zin en ik draai druilerige muziek waardoor ik de hele tijd zit te sippen en ik geniet er nog van ook. Treurig.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
DaD: wat een lekker ding!Als je 'm eens een keertje wilt ruilen voor een 1.85m lange, 29-jarige, donkerharige & blauwogige man, dan let me know
![]()
Wat draai je dan? Druilerige muziekquote:Op woensdag 15 september 2010 21:37 schreef Swietje het volgende:
[..]
Het is koud. Het is saai. Ik moet zo veel, maar ik heb geen zin en ik draai druilerige muziek waardoor ik de hele tijd zit te sippen en ik geniet er nog van ook. Treurig.
Lief, dank je. En goed idee ook, ga ik maar eens doen.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:voor de poes van Cali!
En DaD![]()
PF: Wow. Jij hebt echt je dag niet hè?![]()
En alweer eenvoor Vik. Vind het zo leuk om te lezen dat je helemaal je plekje hebt gevonden
!
Ihatefastcars: beterschap! Lekker vroeg naar bed.
Krezip en Anouk, vind ik wel goed beide, maar ik kan er zo goed bij sippen en zelfmedelij bij hebbenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat draai je dan? Druilerige muziek
Lekker dekentje omdoen, en pantoffelsquote:Op woensdag 15 september 2010 21:37 schreef Swietje het volgende:
[..]
Het is koud. Het is saai. Ik moet zo veel, maar ik heb geen zin en ik draai druilerige muziek waardoor ik de hele tijd zit te sippen en ik geniet er nog van ook. Treurig.
Fleecevest + katjequote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lekker dekentje omdoen, en pantoffels![]()
Dat muziek-gebeuren herken ik wel btw. Soms best lekker, maar niet te lang doen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:41 schreef Swietje het volgende:
[..]
Fleecevest + katje![]()
Morgen is het vast weer een stuk minder druilerig allemaalKatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Winter moet je gewoon beetje leuk maken. Kaarsjes, dekentjes, warme chocolademelk, fleecevesten, lekker in bed een boek lezen of tv kijken, en vanaf je fijne, warme plekje naar het koude weer buiten kijken
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:45 schreef Swietje het volgende:
Regen om 4 uur 's nachts tegen je ruiten aan horen tikken en je dan nog een keer omdraaienThee met chocola
Warme hittepit
Kruidnootjes, speculaas
Jaaaa, winter is zo fijn.
Daar ben ik ook nog steeds heel blij meequote:Op woensdag 15 september 2010 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Swietje, jij hebt toch juist reden om vrolijk te zijn, meen ik mij te herinneren?
ff de lettertjes en tekens achter .jpg weghalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon vandaag niet voluit met cardio, nog moe van gisteren denk ik.
Morgen maar weer is proberen dan...
Feli DaD! (wat is de rest trouwens nieuwsgierig)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:57 schreef Swietje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog steeds heel blij meemaar d'r is ook genoeg om niet blij mee te zijn. Mja, puber?
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Puppies!![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl ik net met de printer bezig was boven en de Mr even niet op zat te letten (!) heeft Wammes dat studieboek dat ik met veel pijn en moeite eindelijk op de kop had getikt aan flarden gescheurd. ¤40 en ik had er letterlijk nog niet eens in gekeken. Ik hoop dat hij een week niet kan poepen.
HAHAHAHAquote:Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, kon het niet laten
Even 10 12 posts teruglezen Vikje!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben even weg, heb ik pm, maar de link doet het niet meer.
Ik weet niet eens waar je woont...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Swietje, waarom is het onpraktisch om langs te komen? woon je te ver weg? je bent welkom hoor in ieder geval, laat je daar niet door tegenhouden
Ja, ik val buiten de onderwijs-CAO, want het is gewoon een bedrijf.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
val je buiten de onderwijs CAO?
meestal kun je wel ongeveer rekenen dat je 2/3e van je bruto salaris netto overhoudt, als je je heffingskorting meteen goed regelt.
ik heb een 0,44 aanstelling, LB 05, dat is bruto voltijd (factor 1,0) 2699. daar dus factor 0,44 van en dan hou ik ongeveer 2/3e daarvan over...
ik besteed tot nu toe ongeveer drie dagen in de week van half negen tot half zeven aan school (dan ben ik ook op school, excl. reizen uiteraard), dat is 30 uur voor 11 lesuren...
Dat vond ik ook heel heftig jaquote:Op woensdag 15 september 2010 21:03 schreef kwakz0r het volgende:
he, een klein meisje die vertelt over haar dode mama en bijna moet huilen maar net niet... en nou zit ik te grienen (woensdagavond janktv met hello/goodbye)
Goeie vraag. Ik zou zeggen dat het een bijwoordelijke bepaling is, want dat is wat overblijft als je een zin verder correct ontleedt.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, vraagje voor de Nederlands docenten hier.
In de zin "Is er vandaag nog post voor mij gekomen?", wat is "nog" dan voor zinsdeel? Bijwoordelijke bepaling?
Tenk joe
Dan heb je anderhalf oog voor FOK!, toch? Of ben ik ook nog een blikje waardig?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog wakker, maar kijk met half oog naar de film.
Mijn neefje zei gisteren ook dat 'ie 'iets heel moeilijks' moest leren voor Nederlands (ontleden iddquote:Op woensdag 15 september 2010 22:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Nederlandse grammatica, brrrr.
Ja, dat is dus ook wat ik zo lastig vind...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik zou zeggen dat het een bijwoordelijke bepaling is, want dat is wat overblijft als je een zin verder correct ontleedt.
Maar ik zit zelf een beetje in mijn maag met de regel dat alles wat bij elkaar blijft staan als je een zin door elkaar husselt een zinsdeel is, want volgens mij klopt dat lang niet altijd (zoals bij deze zin).
Cast Away dusquote:Op woensdag 15 september 2010 22:32 schreef Viking84 het volgende:
Welke film? Ik ga zo wel slapen trouwens. Morgen op tijd opstaan, directeur mailen dat ik niet / later kom, dan lessen voorbereiden en mailen en dan gauw naar het LUMC en hopen dat ze me daar kunnen helpen.
Ik heb ook een fulltime contract, maar sta absoluut geen 40u voor de klas. Volgens mij sta ik eerder de helft maar echt les te geven (en eerlijk gezegd nog wel minder).quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef Chicolate het volgende:
Viking, ik dacht dat je in onderwijs juist meer uren betaald kreeg dan dat je fysiek aanwezig bent? Om tegemoet te komen aan voorbereidingstijd? Ik weet iig dat docenten op mijn middelbare school met een fulltime contract nooit 40 uur lesgaven.
Hoeveel lesuren is bij jullie 1 fte? Ik kan me iets herinneren dat bij ons 24 lesuren gelijkstond aan 1fte zo ongeveer, kan er ook een paar uur naast zitten.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik val buiten de onderwijs-CAO, want het is gewoon een bedrijf.
Maar wat ik niet helemaal snap (en dus nog even uitgelegd wil krijgen van PZ) ik geef 20 uren Nederlands, terwijl ik 28 uur aanwezig ben op school. Het salaris is overigens hetzelfde als het regulier voortgezet onderwijs en ik kom op hetzelfde bedrag uit dat ik eerder al had uitgerekend op basis van 0,8 FTE, maar die overige 8 uur, die worden blijkbaar niet gecompenseerd, Ik doe er niet zo moeilijk over, want ik hoef 's avonds niet meer aan de bak thuis doordat ik heel veel op school kan doen, maar toch vind ik het een beetje apart. Ik ben immers wél aanwezig en beschikbaar voor lln en collega's, ook al geef ik geen les.
Kloptquote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef Chicolate het volgende:
Viking, ik dacht dat je in onderwijs juist meer uren betaald kreeg dan dat je fysiek aanwezig bent? Om tegemoet te komen aan voorbereidingstijd? Ik weet iig dat docenten op mijn middelbare school met een fulltime contract nooit 40 uur lesgaven.
Wat dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zo, ik heb weer even cultureel gedaan.
Ja, dat snap ik wel, maar het is allemaal heel erg snel gegaan natuurlijk en ik had zoiets van: "Het zal wel goed zijn"quote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoeveel lesuren is bij jullie 1 fte? Ik kan me iets herinneren dat bij ons 24 lesuren gelijkstond aan 1fte zo ongeveer, kan er ook een paar uur naast zitten.
Moet overigens wel zeggen dat ik het een beetje vreemd vind dat je ergens aan de slag gaat zonder de arbeidsvoorwaarden uitgeplozen te hebben eigenlijk.. Bedoel het niet rot, maar als je je eigen rechten (en plichten!) niet kent kunnen ze daar veel te makkelijk gebruik van maken. Is dus alleen maar in je eigen voordeel om je daar eens goed in te verdiepen!
Ik kan er niks aan doen. Mijn CI heeft kuren en ik heb zelfs moeite om Mark te verstaan. Dat levert alleen maar frustratie op als ik ga lesgeven morgen en vrijdag heb ik weer een vol rooster, dus dan moet het gewoon weer goed zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Cast Away dus.
Denk je dat het verstandig is om zo snel na je indiensttreding je al af te melden?Ik zou dat persoonlijk alleen doen als ik écht ziek zou zijn...
En dan hopen dat ie op tijd z'n mail leest? Ik moest me altijd voor 7 uur telefonisch ziek melden zodat ze op tijd een nieuw rooster konden maken en eventueel mij leerlingen voor het eerste uur konden bellen dat ze thuis konden blijven. Voor jou is bellen natuurlijk lastig en misschien heeft deze school wel andere afspraken ook, maar ook dit is iets dat ik even zou nakijken als je dat niet al gedaan hebtquote:Op woensdag 15 september 2010 22:32 schreef Viking84 het volgende:
Welke film? Ik ga zo wel slapen trouwens. Morgen op tijd opstaan, directeur mailen dat ik niet / later kom, dan lessen voorbereiden en mailen en dan gauw naar het LUMC en hopen dat ze me daar kunnen helpen.
Wel balen dat ze vandaag geen tijd hadden dan! Maar lesgeven wordt dan ook wel lastig idd.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen. Mijn CI heeft kuren en ik heb zelfs moeite om Mark te verstaan. Dat levert alleen maar frustratie op als ik ga lesgeven morgen en vrijdag heb ik weer een vol rooster, dus dan moet het gewoon weer goed zijn.
Er is op mijn middelbare school maar heel weinig aandacht aan besteed, dus ik ben er heel slecht in, of beter gezegd: ik weet gewoon niet hoe het moet (ontleden dan). Ben wel van plan daar de komende weken iets aan te doen, het is handig als je een basis hebt voor je aan een tweede taal begintquote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn neefje zei gisteren ook dat 'ie 'iets heel moeilijks' moest leren voor Nederlands (ontleden idd).
Mja, maar als ze dat willen verplichten zouden je ook voor die uren moeten betalen lijkt me? Of iig zorgen dat jij dan thuis níets hoeft te doen? Maar das mijn mening hequote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Maar op het regulier onderwijs ben je na je lesgeefuren vrij om te gaan en te staan waar je wilt (muv vergaderingen enzo, je bent niet verplicht om tot 17 uur / 17:30 op school te blijven).
Grrrrquote:Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, kon het niet laten
Niet meer te redden.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
MiMu, hilarisch! Maar wel uhh rot voor je. Heb je nog plakband?
Is ook begrijpelijkquote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar het is allemaal heel erg snel gegaan natuurlijk en ik had zoiets van: "Het zal wel goed zijn"en ik zou er sowieso niet op achteruit gaan
. Bij ons zou 25 uur 1 FTE moeten zijn.
Vertel....quote:Op woensdag 15 september 2010 22:44 schreef neen het volgende:
Voor alle mensen met all stars die over een hek gaan klimmen met van die punten erop. Pas op.
Ik merkte pas vanmiddag rond 15:30 dat ik wel erg slecht hoorde. Ik dacht eerst: 'het trekt wel weg, want m'n CI doet wel vaker een beetje gek', maar hij zou helemaal niet gek moeten doen en morgen heb ik maar 3 uurtjes les te geven, dus na vandaag is morgen de beste optie en weet ik gewoon zeker dat alles weer in orde is vrijdag. Ik zorg iig dat de leerlingen verder kunnen met hun werk morgen, meer kan ik even niet doen (maar misschien ben ik weer op tijd terug, zodat ik niet álle uren mis).quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel balen dat ze vandaag geen tijd hadden dan! Maar lesgeven wordt dan ook wel lastig idd.
Srsly? Ik háát het. Rekenkundig ontleden. En ik kan niet rekenen. En niks met cijfers. Echt dra-ma.quote:
Auw!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:44 schreef neen het volgende:
Voor alle mensen met all stars die over een hek gaan klimmen met van die punten erop. Pas op.
Ja, vind ik ook hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja, maar als ze dat willen verplichten zouden je ook voor die uren moeten betalen lijkt me? Of iig zorgen dat jij dan thuis níets hoeft te doen? Maar das mijn mening he.
Naamvallen maken ontleden makkelijk!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Srsly? Ik háát het. Rekenkundig ontleden. En ik kan niet rekenen. En niks met cijfers. Echt dra-ma.
Jij bent gewoon raar!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Naamvallen maken ontleden makkelijk!
Niet zó gemotiveerd zijn dat je misbruik van je laat maken hè?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook hoor.
Maar weet je: ik ben allang blij dat ik een baan op niveau héb. Jullie weten hoe moeilijk het geweest is voor mij om iets te vinden. Het moet wel érg foute boel zijn, wil ik ergens opstappen. Ben veel te gemotiveerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |