Jij kan op een lege maag sportenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:45 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
S: 35 minuten hardlopen
O: yoghurt met aardbeien, banaan, muesli
L: restje risotto met klein beetje kip
T: banaan
D: avocado/kip/bacon sandwich. Met wat rucola sla, denk ik
T: stukje chocola
Hoewel geen groente ben ik tevreden, zeker omdat ik gister een groente overdosis had...
Nee, juist op een lege maag gaat het goed. Vaak gooi ik wel een banaan naar binnen van te voren, maar vandaag niet....quote:Op woensdag 15 september 2010 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij kan op een lege maag sporten![]()
Moet zelf altijd wat binnen hebben anders al na 10min. slapjes
Als je niet gegeten hebt, begin je sneller met vetverbranding. En de rest van de dag draait je metabolisme sneller. Ofzo.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij kan op een lege maag sporten![]()
Moet zelf altijd wat binnen hebben anders al na 10min. slapjes
Dat loopt niet helemaal soepel omdat 'ie er nog niet zo goed mee kan omgaan. Misschien kan ik er ook nog niet zo goed mee omgaan. Ik heb in ieder geval weinig behoefte om dingen uitgebreid te bespreken of heel veel contact te hebben, dat komt later wel een keer in de samenvatting als het bezonken is. Of niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:18 schreef neen het volgende:
Maar nog steeds niet klaar ofzo met die collega's vriend loveli? Wat een gedoe dan.
Lijstje:
O: koffie, 2 broodjes met hagelslag
T: koffie, appel
L: melk, gekookt ei, brood en pindakaas denk ik
T: ja appel denk ik
D: weet niet uit eten zal wel pizza zijn ofzo want gratis
T: weet niet
S: bowlen, zwaar hoor
ik heb dan ook vaak de hele dag lang trek, inderdaad. Gelukkig draait m'n metabolisme sneller, want er mogen ook 4 dropjes aan de lijst toegevoegd worden..quote:Op woensdag 15 september 2010 12:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je niet gegeten hebt, begin je sneller met vetverbranding. En de rest van de dag draait je metabolisme sneller. Ofzo.
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb dan ook vaak de hele dag lang trek, inderdaad. Gelukkig draait m'n metabolisme sneller, want er mogen ook 4 dropjes aan de lijst toegevoegd worden..
Ben al een poosje met HIIT bezig, dus stofwisseling doordeweeks blijft op een hoog pitje. Misschien dat ik daarom 's ochtends niet zonder ontbijt kan sporten.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je niet gegeten hebt, begin je sneller met vetverbranding. En de rest van de dag draait je metabolisme sneller. Ofzo.
Je bent denk ik gewend aan koolhydraatverbranding, dat levert snel energie, maar als de voorraad op is, krijg je snel die dip. Na een nacht heb je weinig glycogeen op voorraad, waardoor je heel snel die suikerdip krijgt. In vroeger tijden was men meer ingesteld op vetverbranding (denk aan de jager die op een lege maag een dier achtervolgt) en kwam de suikerdip minder hard om de hoek kijken.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben al een poosje met HIIT bezig, dus stofwisseling doordeweeks blijft op een hoog pitje. Misschien dat ik daarom 's ochtends niet zonder ontbijt kan sporten.
Kan wel kloppen inderdaad. Was eerder gewend na het 's avonds sporten nog vrij veel koolhydraten te eten, maar had hierdoor 's ochtends moeite met ontbijten. Om dit tegen te gaan ben ik gestopt met koolhydraten 's avonds. (natuurlijk wel wat, maar geen 3 volle aardappelen meer)quote:Op woensdag 15 september 2010 13:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent denk ik gewend aan koolhydraatverbranding, dat levert snel energie, maar als de voorraad op is, krijg je snel die dip. Na een nacht heb je weinig glycogeen op voorraad, waardoor je heel snel die suikerdip krijgt. In vroeger tijden was men meer ingesteld op vetverbranding (denk aan de jager die op een lege maag een dier achtervolgt) en kwam de suikerdip minder hard om de hoek kijken.
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:38 schreef _aurum_ het volgende:
D: Kippenpootjes uit de oven, hasselback potatoes en tomatensalade met balsamico/olijfolie dressing
Ja bijna wel. Gisteravond mn kastjes opnieuw ingeruimd (spullen stonden niet op handige plekken), onder mn bed alles ingedeeld, ladenkast ingedeeld etcquote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef neen het volgende:
Ah nice! Al helemaal klaar met je huishouden danik heb echt geen tijd verder en moet nog wat doen voordat die lui er morgen zijn
nou ja, dan maar even snel snel morgen
nu naar Zwollywood.
Ik gebruik deze site, geeft wel een goede indicatie: http://www.raet.nl/Home/ProformaLite/Proforma%20Lite.aspxquote:Op woensdag 15 september 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Zo,. salaris is bekend. 28 uur
(precies 3,5 dag, 20 uur les/3 uur studiebegeleiding en voor de rest gewoon aanwezig zijn voor lln, collega's, overleg etc). Ben benieuwd wat ervan overblijft na de belastingen. Uitrekenen heeft niet zoveel zin, want er gaat ook pensioen af enzo, dus dan weet ik nog niks. Dus maar even wachten tot begin oktober.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staat alleen die tip van snijden op een lepel niet inwas wel handig geweest, want ik had af en toe ineens een halve aardappel in handen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Nee! Waar zit dat ergens? En wanneer? Ook op zaterdag?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:36 schreef Laureline het volgende:
O, o, wat is het mooi weer in Den Haag! Ik heb de ajam roedjak weer op, zo maar eens naar de markt voor de groentevoorraad (ben je al geweest Vik? De legendarische teiltjes). Mijn meneer neem ik mee, die mag alles dragen
Maar ik weet al die details niet. Ik wacht wel af, want ik wil mezelf ook niet rijk rekenenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik gebruik deze site, geeft wel een goede indicatie: http://www.raet.nl/Home/ProformaLite/Proforma%20Lite.aspx
Die hoef je ook niet te wetenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik weet al die details niet. Ik wacht wel af, want ik wil mezelf ook niet rijk rekenen.
Waarom zou je meer willen werken?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef V1z0R het volgende:
28uur maar?
Ik neem aan dat je daaromheen nog wel een aantal uur kwijt bent?
Goede vraag eigenlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 15:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom zou je meer willen werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Herman Costerstraat (midden in de Schilderswijk/Transvaal), de grootste markt van Nederland! Op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag. Alle groente en vis zit achteraan.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee! Waar zit dat ergens? En wanneer? Ook op zaterdag?
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Het is niet uit te sluiten nog dat Floris een hartziekte heeft (CMH ofzo?) maar voor nu ziet de echo er goed uit en is hij gezond. Dus tóch verzekerd (hopelijk, heb de aanvraag net ingediend) én ik hoef me geen zorgen te maken voorlopig
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Het is niet uit te sluiten nog dat Floris een hartziekte heeft (CMH ofzo?) maar voor nu ziet de echo er goed uit en is hij gezond. Dus tóch verzekerd (hopelijk, heb de aanvraag net ingediend) én ik hoef me geen zorgen te maken voorlopig
Nou, dat was ik ook net aan het doen!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Wachten tot het half zes is...
Je had ook even kunnen vragen of ze dat voor je uitrekenen. En val je gewoon onder de CAO? Dan kun je daarin alle percentages enzo vinden om je nettoloon te kunnen uitrekenenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Zo,. salaris is bekend. 28 uur
(precies 3,5 dag, 20 uur les/3 uur studiebegeleiding en voor de rest gewoon aanwezig zijn voor lln, collega's, overleg etc). Ben benieuwd wat ervan overblijft na de belastingen. Uitrekenen heeft niet zoveel zin, want er gaat ook pensioen af enzo, dus dan weet ik nog niks. Dus maar even wachten tot begin oktober.
Volgens mij heb ik al een paar keer in Slank gemeld dat ik groot fan benquote:
Welke? De geluidsman, of die Libanees?!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:47 schreef loveli het volgende:
Heb wel een beetje medelijden met Piet.
Ik ook!!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Wachten tot het half zes is...
Ja erg is dat he. Zeker als je maar 0.8 werkt zoals ik. Maar ik laf mijn dag vrij in de week intens, meer dan het geld dat ik meer zou krijgen (heb ik dan geen tijd meer om 't uit te gevenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb dat ding ingevuld. Gaat veel af hoor
'k weet niet eens of ik het wel ga krijgenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja erg is dat he. Zeker als je maar 0.8 werkt zoals ik. Maar ik laf mijn dag vrij in de week intens, meer dan het geld dat ik meer zou krijgen (heb ik dan geen tijd meer om 't uit te geven![]()
)
Dan neem ik hem zondag mee voor de gene wie wil!quote:
Nee, het is 28 uur. In de praktijk ben ik ook mijn donderdagochtend en (een deel van) de zondag kwijt aan voorbereiden en nakijken, maar daar word ik niet voor betaaldquote:Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef V1z0R het volgende:
28uur maar?
Ik neem aan dat je daaromheen nog wel een aantal uur kwijt bent?
Fijn zeg!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik citeer:quote:Op woensdag 15 september 2010 16:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
is die ereader van ibood van vandaag een beetje goed?
quote:Pros
• Can handle free e-books saved as PDF files
• Inexpensive and easy to read text on
Cons
• No support for DRM-encrypted e-books
• Only one font size on our model
Bottom Line
This e-book reader costs slightly less than an Amazon Kindle or a Sony Reader, but it's no match for them.
Beetje de e-reader op Aldi niveau dus...quote:
da's goed nieuws!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Nee, Jaarverslag was vanochtend 'al' afquote:Op woensdag 15 september 2010 17:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waren dit dan niet De Laatste Notulen, Mo? Leve de wissel! En je bent toch een ervaring rijker.
Zou op dit moment ook wel een 16-urige werkweek willen!
Je bent welkom, leuk!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Housewarming klinkt btw leuk Cali! Wil wel komen bewonderen
ga hardlopen! Sport je alsnog en kun je je frustratie kwijt!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu ben ik geirriteerd en heb ik hoofdpijn en daar baal ik van.
Ook wou ik trainen maar de bus kwam niet en daar baal ik van.
Dus ging ik maar studeren maar ik had een domme vader aan de telefoon die niets snapt en nu ben ik gefrustreerd.
Ik ga om 7.15 naar het theater helaas.. En daar baal ik ook van, want is geregiseerd door mijn neef en had begrepen dat hij meespeelde. maar nu is hij er zelf niet eens bij en ik ga niet voor mijn plezier naar amateur toneel kijken als ik er verder niemand ken..quote:Op woensdag 15 september 2010 18:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ga hardlopen! Sport je alsnog en kun je je frustratie kwijt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn scharrel is trouwens mijn scharrel niet meer...wow dat is snel gegaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voelt het helemaal goed tussen jullie?
Leuk voor je!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
wow dat is snel gegaan!!
Leuk voor je!
Liever welquote:Op woensdag 15 september 2010 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja..
Ik kan hier een heel lange post van maken, maar ik zal jullie niet vervelen met m'n gezwijmel en het hele verhaal..
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
wow dat is snel gegaan!!
Leuk voor je!
Jawel, heel graag!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja..
Ik kan hier een heel lange post van maken, maar ik zal jullie niet vervelen met m'n gezwijmel en het hele verhaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |