quote:Schoudertasje van het merk Nici
12,50 incl. verzenden.
Ketting Klavertje 4
4 incl. verzenden.
Armbanden --> die met de lichtblauwe/turquoise steentjes
Per stuk 3 incl.
Dvd's
Per stuk 4 incl. verzenden.
- Happy Tree Friends Volume 1
- The Wicker Man
- The Legend of Sweeney Todd
Je hebt een berichtje!quote:Op maandag 15 november 2010 22:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Misschien wil ik je alsnog wel van 'n aantal van je spulletjes afhelpen. Maar als alles echt weg moet, dan toch ook echt voor iets herziene prijzen. Dus doe ik opnieuw een bod:
van E 20,-, voor het zooitje:
[..]
Van de telefoon(toebehoren) zie ik voorlopig af. Fyi: deze is inmiddels nieuw te krijgen voor E 60,-, incl E 10,- beltegoed.
sorry, maar de verzendkosten zijn al 6,75. De tas is echt nog zo goed als nieuw, weinig gebruikt.quote:
15 is mijn maximale:)quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:32 schreef link1986 het volgende:
[..]
sorry, maar de verzendkosten zijn al 6,75. De tas is echt nog zo goed als nieuw, weinig gebruikt.
10 euro exclusief en we hebben een deal!Dan heb ik er in ieder geval nog een tientje aan 'verdiend'
Geen dank, veel plezier ervan!quote:Op zondag 28 november 2010 22:09 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Heb de spulletjes binnen, thanks!
Ok, deal! Stuur ff een berichtje met je adresgegevens dan stuur ik je weer mijn bankgegevens.quote:
Moet er helaas wel aan toevoegen dat de eerste dvd die ik probeerde, Ocean's Eleven, op een paar plekken erg haperde en ik een stuk heb moeten doorspoelen omdat ie anders vast bleef lopen....quote:
Ik heb de dvd's helaas niet getest of de hele film wel in orde was. Dat ga ik dan maar bij die andere wel doen. (als iemand besluit er een te kopen, anders wordt het heel veel films kijken)quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Moet er helaas wel aan toevoegen dat de eerste dvd die ik probeerde, Ocean's Eleven, op een paar plekken erg haperde en ik een stuk heb moeten doorspoelen omdat ie anders vast bleef lopen....
(op 2 verschillende spelers)
Snap ik, het is ook niet direct een klacht; maar als de anderen dat nou ook allemaal blijken te hebben....quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef link1986 het volgende:
[..]
Ik heb de dvd's helaas niet getest of de hele film wel in orde was. Dat ga ik dan maar bij die andere wel doen. (als iemand besluit er een te kopen, anders wordt het heel veel films kijken)
Kan niet veel meer dan sorry zeggen eigenlijk...
Heb misschien maar een paar dvd's verkocht op dit forum maar nog geen klachten gehad. Daarom zeg ik er inderdaad bij dat mocht iemand nog een dvd kopen dan ga ik het even nakijken. Bedankt voor het melden!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Snap ik, het is ook niet direct een klacht; maar als de anderen dat nou ook allemaal blijken te hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |