Skates zijn niet leeftijd gebonden!quote:Op woensdag 15 september 2010 12:14 schreef rubje het volgende:
dus welke maat zijn ze en voor welke leeftijd ongeveer.
Dit is wat er op de wieltjes staat, heb je daar iets aan?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:07 schreef NBT het volgende:
wat voor wieltjes zitten er onder die skates? en valt deze klein of groot?
Maat staat er bij en inderdaad ze zijn niet leeftijd gebonden.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:14 schreef rubje het volgende:
dus welke maat zijn ze en voor welke leeftijd ongeveer.
Dan zal ik ze wel passen denk ik..quote:Op woensdag 15 september 2010 12:20 schreef link1986 het volgende:
[..]
Dit is wat er op de wieltjes staat, heb je daar iets aan?
84a en 82,5 mm
En wat grootte betreft, met schoenen heb ik normaal maat 40, ze zeggen dat je met skates
altijd wel een maat groter moet nemen, deze zijn dan voor mij zelfs 2 maten groter maar ze zitten goed.
Dus met maat 40/41 moet het lukken.
Tja wat is soft, het zijn in ieder geval geen hard plastic wielen, wel wat softer ja...:)quote:Op woensdag 15 september 2010 12:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan zal ik ze wel passen denk ik..
Mja kwa wieltjes bedoel ik meer, is het soft?
Die koptelefoon is zo goed als niet gebruikt, nieuwprijs rond de 50 euro. Dus 25 incl.quote:
Ongeveer een jaar oud, simlockvrij en bijna geen gebruikerssporen.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
De Samsung-gsm. Hoe oud? Simlockvrij?
Veel gebruikerssporen?
15,- incl geboden bij dezequote:Op woensdag 15 september 2010 19:11 schreef link1986 het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar oud, simlockvrij en bijna geen gebruikerssporen.
PM me maar.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:13 schreef link1986 het volgende:
Eric_Cantona: voor €19 stuur ik m naar je op!
Oh, de pm deed overkomen alsof jij het was, heb (misschien stom) niet op de naam gelet.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:14 schreef guitarist het volgende:
Wat snap je niet aan "geef me dan ook even de kans om over te bieden!"......
Ja dat krijg je met gierigheid hequote:Op woensdag 15 september 2010 22:14 schreef guitarist het volgende:
Wat snap je niet aan "geef me dan ook even de kans om over te bieden!"......
Yep, is er nog! Als je 'm nog wil stuur maar een pm met je adresgegevens dan stuur ikquote:Op donderdag 16 september 2010 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
Happy Tree Friends Volume 1 nog aanwezig?
Sorryquote:Op woensdag 15 september 2010 22:39 schreef link1986 het volgende:
[..]
Oh, de pm deed overkomen alsof jij het was, heb (misschien stom) niet op de naam gelet.![]()
Je hebt er nu niks meer aan, maar toch mijn excuses.
helemaal mooi!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef Elias3 het volgende:
De koptelefoon is binnen, inderdaad zgan! Bedankt voor de uitermate snelle afhandeling
Ja, op de zelfde dag als de koptelefoon. Nou hoop ik dat ze vertraging hebben en niet dat die kwijt isquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heb je mijn pakketje ook al opgestuurd?
quote:Op zondag 19 september 2010 01:31 schreef Gnomestein het volgende:
Ik wil graag je CSI-DVDkan je mij PMen?
Daarvan de batterij, adapter en oordopjes, voor E 15,-. Mocht er verder geen interesse in zijn, of mocht iemand bv. een kapotte variant van dezelfde telefoon hebben en een werkende over willen nemen zónder deze onderdelen.quote:LG KP500 oftewel de LG Cookie.
Telefoon incl. adapter, oordopjes(niet gebruikt) en een usb kabel.
€49 incl. verzenden.
voor E 20,- .quote:Schoudertasje van het merk Nici
€12,50 incl. verzenden.
Ketting Klavertje 4
€4 incl. verzenden.
Armbanden --> die met de lichtblauwe/turquoise steentjes
Per stuk €3 incl.
Dvd's
Per stuk €4 incl. verzenden.
- Happy Tree Friends Volume 1
- The Wicker Man
- The Legend of Sweeney Todd
De telefoon verkoop ik het liefst in z'n geheel, is er geen interesse voor dan houd ik m liever in z'n geheel zelf ipv de losse onderdelen.quote:Op zondag 19 september 2010 17:32 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Interesse in:
[..]
Daarvan de batterij, adapter en oordopjes, voor E 15,-. Mocht er verder geen interesse in zijn, of mocht iemand bv. een kapotte variant van dezelfde telefoon hebben en een werkende over willen nemen zónder deze onderdelen.
En:
[..]
voor E 20,- .
Waar evt. af te halen?
...ok, maar wat betekent 'het liefst', als 't nou niet lukt om 'm in z'n geheel te verkopen, maar je zou 'm wel in 2en/losse onderdelen kunnen verkopen, hou je 'm sówieso toch zelf?quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef link1986 het volgende:
[..]
De telefoon verkoop ik het liefst in z'n geheel, is er geen interesse voor dan houd ik m liever in z'n geheel zelf ipv de losse onderdelen.
Daar denk ik nog ff over na.quote:Wat betreft de andere spullen: voor 30 incl. verzend ik de hele bubs in een pakket. Aan ophalen doe ik helaas niet.
Nog interesse? Stuur dan ff een berichtje.
Als ik m in losse onderdelen kan verkopen en nog wel rond de vraagprijs zit dan kan ik m wel verkopenquote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
...ok, maar wat betekent 'het liefst', als 't nou niet lukt om 'm in z'n geheel te verkopen, maar je zou 'm wel in 2en/losse onderdelen kunnen verkopen, hou je 'm sówieso toch zelf?
Nieuw is ie 80 incl. een tientje beltegoed. Maar als je vraagprijs rond de 40/45 ligt, en ik wil voor 'n paar onderdelen al 15 betalen, moet 't natuurlijk geen probleem zijn, als je iemand treft bij wie ie kapot is gegaan oid (die er dan juist geen adapter en batterij en oordopjes bij hoeft, wsl..) (mensen krijgen nog wel 's 'n barst in het scherm ofzo).quote:Op zondag 19 september 2010 21:15 schreef link1986 het volgende:
[..]
Als ik m in losse onderdelen kan verkopen en nog wel rond de vraagprijs zit dan kan ik m wel verkopen
natuurlijk. Maar niet als ik er daarmee net 20 euro aan kan verdienen. Want volgens mij is die nieuw
nog rond de 90 euro.
Vandaag in ieder geval ook niets gekomen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:11 schreef link1986 het volgende:
[..]
Ja, op de zelfde dag als de koptelefoon. Nou hoop ik dat ze vertraging hebben en niet dat die kwijt is
want dan zou ik niet blij zijn. Nu weet ik dat ze bij de post achterlopen en er de laatste tijd vaak vertraging is dus hoop dat het daaraan ligt....
Of de tnt is gewoon erg laat of ze zijn het kwijt geraakt, ik heb het namelijk toch echt op de post gedaan. Hoop dus dat ze nog gaan komen, want hier worden we natuurlijk niet vrolijk van.quote:Op maandag 20 september 2010 17:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vandaag in ieder geval ook niets gekomen.
Vind 't wel 'n beetje zonde van de verzendkosten als ik best 'n keer gratis 'n ritje met de trein zou kunnen maken...quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef link1986 het volgende:
[..]
Wat betreft de andere spullen: voor 30 incl. verzend ik de hele bubs in een pakket. Aan ophalen doe ik helaas niet.
Nog interesse? Stuur dan ff een berichtje.
Voor €26,75 hebben we een deal!quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Vind 't wel 'n beetje zonde van de verzendkosten als ik best 'n keer gratis 'n ritje met de trein zou kunnen maken...Maar 'k snap dat je E 20,- dan te weinig vindt. E 25,- wil ik er wel van maken.
Excuus, heb je berichtje verder niet meer gezien, ga namelijk altijd gelijk naar het laatste berichtje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je hoeft verder ook niet op mijn bericht te reageren.
quote:Schoudertasje van het merk Nici
12,50 incl. verzenden.
Ketting Klavertje 4
4 incl. verzenden.
Armbanden --> die met de lichtblauwe/turquoise steentjes
Per stuk 3 incl.
Dvd's
Per stuk 4 incl. verzenden.
- Happy Tree Friends Volume 1
- The Wicker Man
- The Legend of Sweeney Todd
Je hebt een berichtje!quote:Op maandag 15 november 2010 22:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Misschien wil ik je alsnog wel van 'n aantal van je spulletjes afhelpen. Maar als alles echt weg moet, dan toch ook echt voor iets herziene prijzen. Dus doe ik opnieuw een bod:
van E 20,-, voor het zooitje:
[..]
Van de telefoon(toebehoren) zie ik voorlopig af. Fyi: deze is inmiddels nieuw te krijgen voor E 60,-, incl E 10,- beltegoed.
sorry, maar de verzendkosten zijn al 6,75. De tas is echt nog zo goed als nieuw, weinig gebruikt.quote:
15 is mijn maximale:)quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:32 schreef link1986 het volgende:
[..]
sorry, maar de verzendkosten zijn al 6,75. De tas is echt nog zo goed als nieuw, weinig gebruikt.
10 euro exclusief en we hebben een deal!Dan heb ik er in ieder geval nog een tientje aan 'verdiend'
Geen dank, veel plezier ervan!quote:Op zondag 28 november 2010 22:09 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Heb de spulletjes binnen, thanks!
Ok, deal! Stuur ff een berichtje met je adresgegevens dan stuur ik je weer mijn bankgegevens.quote:
Moet er helaas wel aan toevoegen dat de eerste dvd die ik probeerde, Ocean's Eleven, op een paar plekken erg haperde en ik een stuk heb moeten doorspoelen omdat ie anders vast bleef lopen....quote:
Ik heb de dvd's helaas niet getest of de hele film wel in orde was. Dat ga ik dan maar bij die andere wel doen. (als iemand besluit er een te kopen, anders wordt het heel veel films kijken)quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Moet er helaas wel aan toevoegen dat de eerste dvd die ik probeerde, Ocean's Eleven, op een paar plekken erg haperde en ik een stuk heb moeten doorspoelen omdat ie anders vast bleef lopen....
(op 2 verschillende spelers)
Snap ik, het is ook niet direct een klacht; maar als de anderen dat nou ook allemaal blijken te hebben....quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef link1986 het volgende:
[..]
Ik heb de dvd's helaas niet getest of de hele film wel in orde was. Dat ga ik dan maar bij die andere wel doen. (als iemand besluit er een te kopen, anders wordt het heel veel films kijken)
Kan niet veel meer dan sorry zeggen eigenlijk...
Heb misschien maar een paar dvd's verkocht op dit forum maar nog geen klachten gehad. Daarom zeg ik er inderdaad bij dat mocht iemand nog een dvd kopen dan ga ik het even nakijken. Bedankt voor het melden!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Snap ik, het is ook niet direct een klacht; maar als de anderen dat nou ook allemaal blijken te hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |