Echt he. Onsterfelijk belachelijk. En onze beste Yvonne is nog fan van hem ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat een sneu eend is die Pieter ook.
De Raad van Journalistiek heeft 0,0 macht. Ze kunnen uitspraken doen maar je hoeft je daar totaal niet aan te houdenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:03 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Dit gaat wel heel ver.
Het meest frappante aan dit hele verhaal vind ik dat hij nou net de persoon was die journalistiek naar een nieuw dieptepunt heeft gebracht (In de tijd dat hij nog wel een baan had).
Het leuke is verder dat je nu al weet dat Jort in het gelijk gesteld gaat worden, of in het ergste geval een kleine berisping krijgt (in de zin van; foei, niet meer doen). Komt er nog meer aandacht naar de zaak en zal Peter zichzelf alleen nog maar meer voor schut zetten.
Ik heb er nu al zin in!
Niet helemaal, hun uitspraak opzich is niets waard. Het punt is alleen dat als zij oordelen dat Jort te ver is gegaan een 'gewone rechter' dit vaak toch overneemt in een eventuele latere civiele procedure van Storms versus Kelder.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De Raad van Journalistiek heeft 0,0 macht. Ze kunnen uitspraken doen maar je hoeft je daar totaal niet aan te houden
wie nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef marcodej het volgende:
En het sneue is dat ik hem in zijn Breekijzer-tijd wel een held vond.
Wat een klapjosti is dat ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt he. Onsterfelijk belachelijk. En onze beste Yvonne is nog fan van hem ook
Ik denk eerder dat de Raad van Journalistiek Pieter Storms vierkant uitlacht...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De Raad van Journalistiek heeft 0,0 macht. Ze kunnen uitspraken doen maar je hoeft je daar totaal niet aan te houden
Wat gaat Pieter doen als hij al zijn rechtszaken verliest?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat een sneu eend is die Pieter ook.
Ja een rechter neemt doorgaans zomaar wat overquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:31 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Niet helemaal, hun uitspraak opzich is niets waard. Het punt is alleen dat als zij oordelen dat Jort te ver is gegaan een 'gewone rechter' dit vaak toch overneemt in een eventuele latere civiele procedure van Storms versus Kelder.
200.000 gulden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Jort kelder vond ik wel flauw, met zijn grap over 'straks je ex'. En dat met die 20.000 gulden aan schadevegoedings rechtszaakje, nou, 1 case gevonden zeg, wow....
Tip: lees de reactie voor je antwoord; soms werkt hetquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef La_Vita het volgende:
Ja een rechter neemt doorgaans zomaar wat over
Eigenlijk nog best een goede samenvatting van het gesprekquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef Arcee het volgende:
Vooral het "Hup, Hup, Hup, Daaag" is goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef Arcee het volgende:
Haar hoofd lijkt net op een verotte aardbei met schimmel en druipend pus.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:08 schreef THeeF het volgende:
Hahha
Dat hoofd van Nina..
Dat is toch godverdomme een vent
Bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |