nope, handgeschakeld...quote:Op woensdag 15 september 2010 09:20 schreef madco het volgende:
Snel... pak de aluminuim hoedjes...
en nu serieus.. is het toevallig een automaat die je rijdt? ik moet om de een of andere reden denken aan het "kick-down knopje"
Dat zou zomaar eens kunnen. Voor demping.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nope, handgeschakeld...
Zou het een stopper kunnen zijn die onder het koppelpendaal hoort?
hmm, afgebroken is het niet volgens mij, zal er zo nog eens een blik op werpenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:07 schreef Deetch het volgende:
kun je ook niet zien waar dit onderdeel vandaan komt? Hij lijkt me namelijk afgebroken dus moet er ergens nog een rest te vinden zijn van waar dit ding is afgebroken.
pedaalquote:Op woensdag 15 september 2010 09:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nope, handgeschakeld...
Zou het een stopper kunnen zijn die onder het koppelpendaal hoort?
Ik denk dat je aardig in de buurt zitquote:Op woensdag 15 september 2010 10:32 schreef Ra-z het volgende:
[..]
pedaal
het is nummer 20 op dit plaatje ongeveer ( alleen ander type auto jouw veer is korter dus zal hoger zitten oid)
[ afbeelding ]
en het zorgt ervoor dat je pedaal beter naar voren komt. wat lekkerder rijdt.
Ra-Z dus idd een "stootblok"?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:32 schreef Ra-z het volgende:
[..]
pedaal
het is nummer 20 op dit plaatje ongeveer ( alleen ander type auto jouw veer is korter dus zal hoger zitten oid)
[ afbeelding ]
en het zorgt ervoor dat je pedaal beter naar voren komt. wat lekkerder rijdt.
Op gevoel klussen is altijd leuk om te doenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat je aardig in de buurt zit![]()
De veren die je pedalen weer terug naar voren brengen zijn vaak dubbel uitgevoerd zodat je niet meteen strandt als er eentje kapoet gaat, en ik denk idd dat TS nu één van die 2 veren in zijn handen heeft![]()
Ernstige koetplek om pielwerk te verichten trouwens, da's zo'n plekkie waar je óf met handen óf met je ogen bij je werk kunt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |