Het is nou niet bepaald een verbetering nee. Ben vannacht minimaal een kwartier bezig geweest om een docent te vinden in dat adresboek zonder succes. Heb uiteindelijk zijn mailadres gevonden middels Google.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Dionysius85 het volgende:
Haha, succes Eva4Evah![]()
Ik poep trouwens op de nieuwe webmail van de RuG, dat moest ik even kwijt.
quote:Op vakantie in Frankrijk heb ik ook eindelijk het spul in het echt gezien. Het leek me alleen niet echt lekker
quote:Mijn werkgroep- of hoorcollegedocent in het eerste jaar zei ook dat het niet te drinken was. Kwam het arrest toevallig vandaag weer tegen voor Europees recht.Op donderdag 21 oktober 2010 13:06 schreef Orbis het volgende:
Op vakantie in Frankrijk heb ik ook eindelijk het spul in het echt gezien. Het leek me alleen niet echt lekker.
quote:Terug uit Berlijn? Hoe was het daar? Leuke universiteit? Hoe was het niveau? Hoe was het studentenleven daar verder?
quote:Linkje: http://www.vpro.nl/progra(...)8334/media/44088994/Op zondag 24 oktober 2010 13:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Voor diegenen die de man achter het boek van strafrecht (Corstens) eens in het echt willen zien, moet je de herhaling van Buitenhof van vandaag eens bekijken. Weet je iig wie die enorme pil heeft geschreven..
quote:Ik ook. Succes!Op zondag 24 oktober 2010 17:32 schreef FlinkeNaam het volgende:
OEEEEEEEEEEH morgen eerste tentamen, rechtsvinding
quote:Verbintenissenrecht?Op zondag 24 oktober 2010 18:08 schreef MiFi het volgende:
Succes![]()
Weet iemand waar je video/audio colleges kan kopen?
quote:Bedankt. Als alles mee zit dan red ik de afspraak nét. Of nét niet natuurlijk, zul je altijd zien.Op zondag 24 oktober 2010 19:00 schreef FlinkeNaam het volgende:
Volgens mij 3 uur. Ze rekenen ongeveer 2 uur voor het arrest en 1 uur voor moeilijke woorden en spelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |