Ach, ik ben dat ondertussen wel afgeleerd, je schiet er zo weinig mee opquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:14 schreef Empathologica het volgende:
Fijn L0we, zou er flink agressief van worden
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:09 schreef CherryLips het volgende:
De auto piepte vanochtend niet, geen idee wat het was, maargoed, hij doet het niet meer. Ik kreeg nog een complimentje van m'n vader dat ik hem helemaal strak naast het huis had geparkeerd, voelt goed
Zo koud was het nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:14 schreef Empathologica het volgende:
's Pap z'n auto piept als het onder de 4 graden komt, misschien was het zoiets?
Reed keer met m'n nichtje in the middle of nowhere, net rijbewijs gehaald, mocht met de auto weg. Begint dat ding te piepen.. En nu?Gelukkig bleek het dus te zijn dat het zo koud was.
Fijn L0we, zou er flink agressief van worden
Ik heb zelf geen auto nodig. De Yaris heeft twee weken voor de deur gestaan en ik heb alleen maar m'n vader naar het werk gebracht en opgehaald. Maar ik had het die week ook takkedruk met werk, dus ik had niet eens de tijd om ergens naartoe te gaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef Purdey het volgende:
Whoehoeee cherry! Complimentjes omtrent rijgedrag zijn altijd heel fijn!Ga je trouwens ook nog eens zelf een auto kopen? Of blijf je voorlopig liever lenen?
Dat probleem heb ik zelf ook een beetje. Ik baalde dat ik niet in de auto van m'n pa mocht rijden, en toen kocht ik een eigen auto, maar nu heb ik niet eens tijd om erin te rijdenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen auto nodig. De Yaris heeft twee weken voor de deur gestaan en ik heb alleen maar m'n vader naar het werk gebracht en opgehaald. Maar ik had het die week ook takkedruk met werk, dus ik had niet eens de tijd om ergens naartoe te gaan. En de Nissan staat heel vaak gewoon voor de deur.
Gaaf joh!quote:
Leuk he?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden nog zo'n Renault6 zien rijden dacht ik.
En enkele maandag geleden een paar tiental Renault 4 (of R4) tjes, zo'n ganse bende op een rij, was wel een leuk zicht!
Het moet ergens tussen Wetteren en Visé geweest zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Leuk he?. Waar heb je em zien rijden?
Ehh, waar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:56 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Het moet ergens tussen Wetteren en Visé geweest zijn![]()
Ik kende het niet, maar die oude autootjes interesseren me wel
Jee wat mooi zeg!quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:15 schreef Goddelijker het volgende:
Hele auto gewassen, gepoetst, van binnen schoongemaakt, derde remlicht vervangen en beide zijknipperlichten vervangen. En het is pas kwart over 2.
M'n auto lag vol met hondenharen, kruimels en allemaal vlekken op de ramen. Dus het was hard nodig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wassen en stofzuigen gaat hier ook maar ff gebeuren
Doe de mijne ook ffquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:15 schreef Goddelijker het volgende:
Hele auto gewassen, gepoetst, van binnen schoongemaakt, derde remlicht vervangen en beide zijknipperlichten vervangen. En het is pas kwart over 2.
Hier was de buitenkant harder nodig, allemaal modderquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:30 schreef Goddelijker het volgende:
M'n auto lag vol met hondenharen, kruimels en allemaal vlekken op de ramen. Dus het was hard nodig.
Meteen maar een goede poetsbeurt gegeven, kan hij de komende tijd met de regen en troep er tegenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |