abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86607381
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:44 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Die houder, die is bij mij al stuk.. Zelf kapot gemaakt helaas. Moet nog een keer gemaakt worden :P, want ik ben nu ook iedere keer bang dat ik de dop vergeet. Dan zit ik in de auto, rij ik net weg.. Ga ik twijfelen -O- pff
Die van mij moet op slot, dus m'n sleutel zit er aan. Wegrijden zonder dop kan bij mij dus niet gelukkig :P
  zondag 19 september 2010 @ 18:47:29 #277
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86608421
60 liter tanken zijn wel relaxt ^O^
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86608974
Ik ben zometeen ook de lul aan de pomp :') als ik die uberhaupt al haal.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 19 september 2010 @ 19:25:29 #279
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_86609475
De dichtstbijzijnde pomp bij mij is over de grens in Duitsland. Volgens mij staatie daar zo tegen de ¤1,40. Je moet er trouwens nog wel goed opletten wat je tankt, je kan er naast 95 namelijk ook ROZ 91 tanken. :')
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  zondag 19 september 2010 @ 21:24:33 #280
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86615025
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:08 schreef Piles het volgende:

[..]

Die van mij moet op slot, dus m'n sleutel zit er aan. Wegrijden zonder dop kan bij mij dus niet gelukkig :P
Ik moet het klepje ook op slot doen, maar de dop zelf zou ik in principe kunnen vergeten.. Eerder gebruikte ik altijd dat houdertje om de dop op te doen, maar sinds die stuk is leg ik hem bovenop de auto.. Dat is helemaal al tricky. :o
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heb ik altijd als we op vakantie gaan.
Zijn de gehaktballen van het vuur? Zorgt het konijn wel voor de buurman? Kunnen de plantjes bij het water?

Gekheid natuurlijk, ook dit gaat routine worden.
Ach ja, iedereen heeft het wel eens. Ik check ook altijd of ik mijn mobiel wel echt heb, de autosleutels nog veilig in mijn zak zitten en of ik de auto uberhaupt wel op slot heb gedaan. Het stomme is dat ik het mezelf zo zie doen, maar daar gewoon niet even bij stil sta omdat het een gewoonte is, en dan ga ik juist twijfelen en dus ook even teruglopen om het te checken :P

Ik zit nu even in een dilemma: moet de auto morgen aftanken, maar heb er niet echt de centjes voor.. Ik kan ook lopen naar mijn stage toe. Maargoed, daar heb ik ook niet zoveel zin in :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 19 september 2010 @ 21:25:03 #281
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86615054
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:25 schreef Eix het volgende:
De dichtstbijzijnde pomp bij mij is over de grens in Duitsland. Volgens mij staatie daar zo tegen de ¤1,40. Je moet er trouwens nog wel goed opletten wat je tankt, je kan er naast 95 namelijk ook ROZ 91 tanken. :')
Wat is ROZ91 dan?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86615219
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef monsterd. het volgende:
Ik moet het klepje ook op slot doen, maar de dop zelf zou ik in principe kunnen vergeten.. Eerder gebruikte ik altijd dat houdertje om de dop op te doen, maar sinds die stuk is leg ik hem bovenop de auto.. Dat is helemaal al tricky. :o
Mijn klepje kan niet op slot, het is de dop zelf ;)
pi_86615775
Ik ben gezegend met een dop die vast zit aan een stuk plastic waardoor die tijdens het tanken er mooi bij kan hangen :D en ik kan wel huilen om de aanslag in m'n portmonnee nu.
pi_86616823
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
en ik kan wel huilen om de aanslag in m'n portmonnee nu.
Gewoon doen, laat het maar gaan.
Emotie tonen is het mannelijk van tegenwoordig, niks om je voor te schamen.
Bedenk dat je hiermee de staat enorm steunt, je betaald een shitload aan accijns om je volgende overtreding te kunnen maken.

* vannelle huilt mee
pi_86617025
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef vannelle het volgende:

[..]

Bedenk dat je hiermee de staat enorm steunt, je betaald een shitload aan accijns om je volgende overtreding te kunnen maken.

* vannelle huilt mee
Jij zou instructeur in een minder profiterend land moeten zijn. _O_
  zondag 19 september 2010 @ 22:08:22 #286
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86617862
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:27 schreef Piles het volgende:

[..]

Mijn klepje kan niet op slot, het is de dop zelf ;)
Ooh dat is wel chill lijkt me!

quote:
Op zondag 19 september 2010 21:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ben gezegend met een dop die vast zit aan een stuk plastic waardoor die tijdens het tanken er mooi bij kan hangen :D en ik kan wel huilen om de aanslag in m'n portmonnee nu.
Ja, dat had ik dus ook.. -O- :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  zondag 19 september 2010 @ 22:19:17 #287
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86618448
zolang je de slang er maar wel uitgehaald hebt! De rest vergeven we wel als het gebeurt.. ;)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86618508
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:19 schreef twiFight het volgende:
zolang je de slang er maar wel uitgehaald hebt! De rest vergeven we wel als het gebeurt.. ;)

:D
  zondag 19 september 2010 @ 22:23:09 #289
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86618652
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:20 schreef Piles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Tja :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86618856
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Jij zou instructeur in een minder profiterend land moeten zijn. _O_
Minder profiterend land is maar 20 km verderop.
Zal ik................??
Nah, toch maar niet.
  zondag 19 september 2010 @ 22:28:49 #291
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_86618948
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:08 schreef Piles het volgende:

[..]

Hier ook. *O*
Wel een duur grapje als ik hem vergeet trouwens, aangezien het zo'n aluminium dop is van Peugeot. :')
pi_86622779
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hier ook. *O*
Wel een duur grapje als ik hem vergeet trouwens, aangezien het zo'n aluminium dop is van Peugeot. :')
Ik kom niet eens weg :').. Sleutel zit er namelijk in :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 20 september 2010 @ 08:43:22 #293
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86626529
Wederom geen file vanochtend *O*
pi_86628697
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:12 schreef Purdey het volgende:

[..]

Jee wat mooi zeg! O+ Ben zo benieuwd hoe zoiets rijdt :)
Oud beestje ook zo te zien, jaren '60?
Hij rijdt geweldig! Super geveerd, dus drempels bestaan niet ;). Je hebt echt heel veel bekijks als je daarin rondrijdt.
Het is echt wel even wennen om daarin te rijden. Het schakelen bijvoorbeeld, de pook zit in het dashboard, en waar normaal de 1 zit zit bij hem de achteruit. De pedalen zitten ook iets dichter bij mekaar. Dus bij het remmen moet je uitkijken dat je ook niet het gas induwt, of dat je bij het loslaten van de rem niet achter het gaspedaal blijft hangen.
Hij is uit 1970. Onvoorstelbaar hoe hij dr nog zo goed uit ziet vind ik. Er zit nog steeds de eerste uitlaat onder bijvoorbeeld...

Kortom: ik ben verliefd O+
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:52 schreef Catch_me het volgende:
Die doeken zijn echt goed ja, niets is zo irritant als je auto droogmaken met een gare doek die steeds zeiknat is, of dat je beschadigingen aan de oppervlakte van je lak aanbrengt :)

Ik heb er ook eentje van 20 euro, met een vrij groot oppervlak en ik kan mijn hele auto er mee drogen, zonder dat ie eigenlijk echt nat aan voelt _O_
Je auto drogen? :P. Ik was hem niet eens! ;). Spuit hooguit de wielkasten eens uit, dat zich daar niet teveel zand ophoopt.
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:15 schreef Goddelijker het volgende:
Hele auto gewassen, gepoetst, van binnen schoongemaakt, derde remlicht vervangen en beide zijknipperlichten vervangen. En het is pas kwart over 2. 8-)
Goed bezig! Ik heb ook een aardig productive zaterdagmiddag gehad.

beetje onduidelijke foto's, maar ik heb een andere motor+automaatbak geplaatst in een 5je. Kunnen we daar ook weer mee verder :).

quote:
Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik leg hem altijd op de pomp, das ook niet heel verstandig. Krijg je van die blunders die ik maar niet meer ga herhalen :@. Staat nog wel in een van de vorige topics :P.
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef vannelle het volgende:

[..]

* vannelle huilt mee
* L0wehuilt ook maar mee
Zonder het kwartje van kok was ik nu miljonair :')
pi_86631909
hmm, tanken.. moet ik ook nog aar even doen zo, even een lading lpg er weer in voor ik straks naar Leeuwarden ga, anders moet ik onderweg overschakelen op benzine.. :o
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_86639245
Mooie werkplek L0we.. Had ik dat maar ;(
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 20 september 2010 @ 16:05:28 #297
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86639609
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:31 schreef L0we het volgende:

[..]

Hij rijdt geweldig! Super geveerd, dus drempels bestaan niet ;). Je hebt echt heel veel bekijks als je daarin rondrijdt.
Het is echt wel even wennen om daarin te rijden. Het schakelen bijvoorbeeld, de pook zit in het dashboard, en waar normaal de 1 zit zit bij hem de achteruit. De pedalen zitten ook iets dichter bij mekaar. Dus bij het remmen moet je uitkijken dat je ook niet het gas induwt, of dat je bij het loslaten van de rem niet achter het gaspedaal blijft hangen.
Hij is uit 1970. Onvoorstelbaar hoe hij dr nog zo goed uit ziet vind ik. Er zit nog steeds de eerste uitlaat onder bijvoorbeeld...

Kortom: ik ben verliefd O+
[..]

Je auto drogen? :P. Ik was hem niet eens! ;). Spuit hooguit de wielkasten eens uit, dat zich daar niet teveel zand ophoopt.
[..]

Goed bezig! Ik heb ook een aardig productive zaterdagmiddag gehad.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

beetje onduidelijke foto's, maar ik heb een andere motor+automaatbak geplaatst in een 5je. Kunnen we daar ook weer mee verder :).
[..]

Ik leg hem altijd op de pomp, das ook niet heel verstandig. Krijg je van die blunders die ik maar niet meer ga herhalen :@. Staat nog wel in een van de vorige topics :P.
[..]

* L0wehuilt ook maar mee
Zonder het kwartje van kok was ik nu miljonair :')
Hij heeft ook weinig roest zo te zien! Mooi joh :D

Ik denk dat ik zo bij een echte shell ga tanken ipv een regionaal tankstationnetje. Misschien maakt het enig verschil :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86639788
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Mooie werkplek L0we.. Had ik dat maar ;(
Bevalt best wel prima! Is een loods waar ik 'maar' iets minder dan 40 m2 van huur, maar het werkt wel ideaal :).
pi_86639957
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:10 schreef L0we het volgende:

[..]

Bevalt best wel prima! Is een loods waar ik 'maar' iets minder dan 40 m2 van huur, maar het werkt wel ideaal :).
Kzou wel bij huis een ietwat oversized garage willen hebben.. Dan zou er al wel een opknappertje rondhangen O-)
  maandag 20 september 2010 @ 17:01:14 #300
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_86641919
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Wat is ROZ91 dan?
Voorloper van Euro95 ofzoiets, weet er het fijne ook niet van. Maar ik tank het liever niet. :')
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')