hahaquote:Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Niet zeuren.
Of je koopt zoiets:
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)pparelQ5fMerchandise
Ja.quote:Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
hahamaar dan van een Chinese webshop
Wat is 'niet goedkoop'?quote:Op zondag 19 september 2010 12:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Die pomp waar ik gisteren was is niet goedkoop.. Dus maar 10-15 liter er in gedaan, vond ik wel weer genoeg
.. Als ik trouwens telkens naar Zwolle heen en weer ga en rustig aan doe haal ik wel 560 km met een tank.
1.559.. Maar moest tanken want was echt zo goed als leegquote:
Dat is inderdaad vrij duur. Zelfs de Shell hier is goedkoper.quote:Op zondag 19 september 2010 13:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
1.559.. Maar moest tanken want was echt zo goed als leeg
Texaco in het dorp, zijn gewoon snelwegprijzenquote:Op zondag 19 september 2010 13:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij duur. Zelfs de Shell hier is goedkoper.
Texaco, do I need to say more?quote:Op zondag 19 september 2010 13:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Texaco in het dorp, zijn gewoon snelwegprijzen__!!
Firezone zat op 1.429
Maarja na 8 uur is dat de enige in het dorp die nog open isquote:Op zondag 19 september 2010 13:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Texaco, do I need to say more?
Net erbuiten niet iets? Hier de Tinq heeft gemiddeld 1.42quote:Op zondag 19 september 2010 13:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maarja na 8 uur is dat de enige in het dorp die nog open is
Firezone in Horst.. Maar wist niet of ik daar nog in de buurt kwam.quote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Net erbuiten niet iets? Hier de Tinq heeft gemiddeld 1.42
Ik heb al vaak genoeg getanktquote:Op zondag 19 september 2010 13:48 schreef Purdey het volgende:
Ik heb nog niet eens getankt na de eerste keer
Achter mijn huis zit een Shell station, maar ik denk dat ik even doorrijd naar de BP op de Hoofdweg in Rotterdam. Is 5 minuten rijden, maar wel goedkoper
Ik heb wel een hele handige houder in m'n tank zitten waar ik die dop in kan klemmen. Was al bang dat ik die ergens zou gaan laten liggenquote:Op zondag 19 september 2010 13:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb al vaak genoeg getankt..
Ik moet de schijtplekken er af wassen.. T is gewoon paarsquote:Op zondag 19 september 2010 14:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele handige houder in m'n tank zitten waar ik die dop in kan klemmen. Was al bang dat ik die ergens zou gaan laten liggenDenk dat ik 'm morgen of woensdag even ga wassen
Morgen ben ik nog vrij, en woensdag ook. Even kijken wanneer het weer het beste is
![]()
En eigenlijk is hij dus niet eens vies, maar ik heb hem morgen een maand en nog niet gewassen, terwijl ik daar het meeste zin in had. Oude broek aan, gympen, dikke trui aan en gaan!
Wordt dat serieus paars?quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet de schijtplekken er af wassen.. T is gewoon paars__!!
Ik zou er niet te lang mee wachten, die troep bijt echt in je lak dus dat blijf je zien.quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet de schijtplekken er af wassen.. T is gewoon paars__!!
Heb er dikke schijt (quote:Op zondag 19 september 2010 14:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zou er niet te lang mee wachten, die troep bijt echt in je lak dus dat blijf je zien.
Echt shitspul dus.
Zo'n auto heb ik ook!quote:Op zondag 19 september 2010 14:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb er dikke schijt () aan.. Auto word er toch niet meer of minder waard van.
Die houder, die is bij mij al stuk.. Zelf kapot gemaakt helaas. Moet nog een keer gemaakt wordenquote:Op zondag 19 september 2010 14:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele handige houder in m'n tank zitten waar ik die dop in kan klemmen. Was al bang dat ik die ergens zou gaan laten liggenDenk dat ik 'm morgen of woensdag even ga wassen
Morgen ben ik nog vrij, en woensdag ook. Even kijken wanneer het weer het beste is
![]()
En eigenlijk is hij dus niet eens vies, maar ik heb hem morgen een maand en nog niet gewassen, terwijl ik daar het meeste zin in had. Oude broek aan, gympen, dikke trui aan en gaan!
Heb je nog van die dingen over? Of kan ik die rechtstreeks vanop een of andere site halen/bestellen?quote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef vannelle het volgende:
Eenmalige aanbieding! (Tenzij ik er niet van af kom)
Lui als ik ben ben ik nog steeds niet uitgeschreven bij de BOVAG en kreeg ik een pakketje binnen.
Een hoop van die schijfjes waarmee je in het buitenland op kan zoeken welke brandstof wat is.
Lastig uitleggen dus kijk zelf even op: http://www.jebentalsnelduurzaamopweg.nl/
Wie er 1 wil: pm je adres en de brandstofwijzer komt kort daarna met de postbode mee!
Ik heb zát van die dingen over, was bedoeld als een gevulde display voor op de balie.quote:Op zondag 19 september 2010 17:10 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Heb je nog van die dingen over? Of kan ik die rechtstreeks vanop een of andere site halen/bestellen?
Ik woon namelijk in België en wilt je niet overbodig op verzendingskosten jagen...
Heb ik altijd als we op vakantie gaan.quote:Op zondag 19 september 2010 16:44 schreef monsterd. het volgende:
Dan zit ik in de auto, rij ik net weg.. Ga ik twijfelenpff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |