jesus, die droogdoek is kk duur, dacht dat mijn turtle wax droogdoek van 6 euro al belachelijk duur wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:01 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb vanmiddag gekocht:
Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm
http://carclean.nl/produc(...)cm_PB-WW_100907.aspx
Autoglym - Vinyl & Rubber Care
http://carclean.nl/produc(...)ml_10587_100130.aspx
Autoglym - Car Interior Shampoo
http://carclean.nl/produc(...)ml_10582_100124.aspx
Klopt, maar als ik de reacties lees... Ik kan me er nogal in vinden dat ik het het kutst vind om hem te drogen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:37 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
jesus, die droogdoek is kk duur, dacht dat mijn turtle wax droogdoek van 6 euro al belachelijk duur was
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:52 schreef Catch_me het volgende:
Die doeken zijn echt goed ja, niets is zo irritant als je auto droogmaken met een gare doek die steeds zeiknat is, of dat je beschadigingen aan de oppervlakte van je lak aanbrengt
Ik heb er ook eentje van 20 euro, met een vrij groot oppervlak en ik kan mijn hele auto er mee drogen, zonder dat ie eigenlijk echt nat aan voelt
Kan ook leuk zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ik begin een aardige verzameling van autospullen te krijgen.
Ik heb er 550 op zitten en hij is weer aardig leeg.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn.
Mijn tank is weer leeg nu.. 300 km deze keer ipv de gebruikelijke 440
Ja, het mag allemaal wel wat kosten. Ik was in eerste instantie ook wel blij dat het op een tank mij 4 euro ofzo scheelde hier met de prijs, maar nee hoor.. Ik rij ook nu veeeeeel minder dan wanneer ik in nederland zou rijden. Al is het stadsverkeer dan scheelt het nog zo'n 80 km.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb er 550 op zitten en hij is weer aardig leeg.
Gaat er weer voor 60-70 euro in.
Waar rij je nou dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik rij ook nu veeeeeel minder dan wanneer ik in nederland zou rijden.
Warschau, Polenquote:
Ik heb onderhand dit:quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ik begin een aardige verzameling van autospullen te krijgen.
Haha, volgens mij heb ik het er vaker over gehad. Blijf er ook nog voorlopig, loop namelijk stage tm januari hierquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah...denk dat ik ergens een mededeling heb gemist dan.
450 km, rode lamp begint net te branden, dus kan nog wel een km of 100-150, maar morgen toch maar weer even volgooien, zal wel weer voor een euro of 30-35 ingaan...quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb er 550 op zitten en hij is weer aardig leeg.
Gaat er weer voor 60-70 euro in.
Veel gas geven.quote:Op zondag 19 september 2010 11:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is er een manier om een auto 'heel snel te verwarmen 's ochtends? Of moet ik mezelf maar wat dikker aankleden?
Standkachel inbouwen.quote:Op zondag 19 september 2010 11:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is er een manier om een auto 'heel snel te verwarmen 's ochtends? Of moet ik mezelf maar wat dikker aankleden?
Dat kost tijd, geld en moeitequote:
Dit was al wat ik deed jaquote:
En hoelang duurt het voor ie warm is?quote:Op zondag 19 september 2010 11:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat kost tijd, geld en moeite![]()
[..]
Dit was al wat ik deed jalaten we het maar hierbij.
Minuutje of 3/4. Moet eerst namelijk door een 30km zonequote:Op zondag 19 september 2010 11:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En hoelang duurt het voor ie warm is?
Niet zeuren.quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Minuutje of 3/4. Moet eerst namelijk door een 30km zoneen om nou voor m'n huis toeren staan te maken en benzine te verprutsen zonder te bewegen vind ik ook niet wat, dan maar met bevroren poten aan het stuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |