NGquote:
Bij de prijsuitreiking van beste verstoppertje spelerquote:
Van me af schrijven is kut omdat ik dan nog meer ga huilen dan dat ik al doe en ik moet gewoon even virendinnetjes zien maar van de ene heb ik nog NIETS gehoord, andere heeft nooit tijd en zie ik dus dit weekend op feestje maargoed dikke lollllll ik heb daar dus ook geen fucking zin meer in. En weet ik veel. Ik hoor gewoon van de helft niets of nauwelijks iets en da's kut dus wie de fuck moet ik dan gaan bellen ofzoquote:Op woensdag 15 september 2010 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huilen lucht wel opKan je bij niemand ff he complete verhaal uitstorten?
Desnoods een dagboek beginnen, van je af schrijven helpt echt
Of ik wil ook wel als dagboek dienen, als je dat nodig hebt
Ik pak er even een drankje bij hoor!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tering wat een verhaal.!!!! I'm so pathetic.
Popcorn would be better!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik pak er even een drankje bij hoor!
Naja, ik zeg ook niet dat het bij iedereen altijd helpt, maar bij mij boodt het wel wat rust in m'n hoofdquote:Op woensdag 15 september 2010 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Van me af schrijven is kut omdat ik dan nog meer ga huilen dan dat ik al doe en ik moet gewoon even virendinnetjes zien maar van de ene heb ik nog NIETS gehoord, andere heeft nooit tijd en zie ik dus dit weekend op feestje maargoed dikke lollllll ik heb daar dus ook geen fucking zin meer in. En weet ik veel. Ik hoor gewoon van de helft niets of nauwelijks iets en da's kut dus wie de fuck moet ik dan gaan bellen ofzoHet interesseert ze blijkbaar toch niets. En ik zei net tegen beste vriendin dat ik me kut voel steeds dus dat ik eerder wilde komen (wat ik sowieso al zou doen, maar ze moest oppassen dus ik vroeg of ik meekon). Kan dat niet, verzin ik een oplossing. Neeee dat kan niet want dat is onhandig want dan moet ik mijn matje meeslepen! FFS ik jank de ogen uit mijn kop, dan ga ik me verdomme niet druk maken om een matje.
En van me afschrijven op de PC of in een dagboek (die heb ik wel whehe) helpt alleen als ik dingen op een rijtje moet zetten, maar da's niet het geval want ik heb alles prima op een rijtje, voel me alleen lusteloos en heb nergens zin in.En als ik ga schrijven waardoor het komt is het omdat ik geen vrienden heb hier en omdat mensen niets laten horen en omdat ik mezelf gek maak. En dan word ik volgens mij alleen maar depressiever.
Ik gebruik FOK! wel om me af te reageren. En zo'n ander forum waar iedereen mij altijd negeert als ik kut in mijn vel zit en iedereen als er maar ée'n klein dingetje is voor elkaar klaar staat. En toch blijf ik er.
Oké misschien helpt van me afschrijven wel.
I dunno mên.
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Van me af schrijven is kut omdat ik dan nog meer ga huilen dan dat ik al doe en ik moet gewoon even virendinnetjes zien maar van de ene heb ik nog NIETS gehoord, andere heeft nooit tijd en zie ik dus dit weekend op feestje maargoed dikke lollllll ik heb daar dus ook geen fucking zin meer in. En weet ik veel. Ik hoor gewoon van de helft niets of nauwelijks iets en da's kut dus wie de fuck moet ik dan gaan bellen ofzoHet interesseert ze blijkbaar toch niets. En ik zei net tegen beste vriendin dat ik me kut voel steeds dus dat ik eerder wilde komen (wat ik sowieso al zou doen, maar ze moest oppassen dus ik vroeg of ik meekon). Kan dat niet, verzin ik een oplossing. Neeee dat kan niet want dat is onhandig want dan moet ik mijn matje meeslepen! FFS ik jank de ogen uit mijn kop, dan ga ik me verdomme niet druk maken om een matje.
En van me afschrijven op de PC of in een dagboek (die heb ik wel whehe) helpt alleen als ik dingen op een rijtje moet zetten, maar da's niet het geval want ik heb alles prima op een rijtje, voel me alleen lusteloos en heb nergens zin in.En als ik ga schrijven waardoor het komt is het omdat ik geen vrienden heb hier en omdat mensen niets laten horen en omdat ik mezelf gek maak. En dan word ik volgens mij alleen maar depressiever.
Ik gebruik FOK! wel om me af te reageren. En zo'n ander forum waar iedereen mij altijd negeert als ik kut in mijn vel zit en iedereen als er maar ée'n klein dingetje is voor elkaar klaar staat. En toch blijf ik er.
Oké misschien helpt van me afschrijven wel.
I dunno mên.
Ja!quote:
Ouders zijn vaak kut, omdat die vaak zo betuttelend klinkenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vertel het aan je ouders, voordeel is dat die wel luisteren meestal.
Of zoek iemand op het internet waar je goed mee kan praten, voordeel daarvan is dat je elkaar niet/nauwelijks ziet en het dus makkelijker is om dingen kwijt te kunnen..
Op een forum zou ik het niet zetten, grote kans dat er dan van die figuren zijn die lollig gaan doen terwijl ze waarschijnlijk zichzelf nog zieliger voelen als jou
Bij shell benzine stations hebben ze altijd wle popcornquote:
Gelukkig zit dat naast de deurquote:Op woensdag 15 september 2010 00:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij shell benzine stations hebben ze altijd wle popcorn
Mijn ouders zijn ook royal sadness op dat vlak. Komen ze altijd aan met we willen het beste voor je dit en dat terwijl ze gewoon willen dat ik wil wat zij willenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ouders zijn vaak kut, omdat die vaak zo betuttelend klinkenIk werd er iig helemaal waus van
Vrienden helpen dan beter vind ik.
Wij hebben er 1 in de tuin, laatst nog gekregen voor mijn verjaardag. Jij niet dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig zit dat naast de deur
Ik wil niet dat mijn moeder mij ziet huilen, daar kan ik écht niet tegen. Nouja, het is meer dat mijn vader er dan ook gelijk van afweet en ik ben niet zo keen on my dad.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vertel het aan je ouders, voordeel is dat die wel luisteren meestal.
Of zoek iemand op het internet waar je goed mee kan praten, voordeel daarvan is dat je elkaar niet/nauwelijks ziet en het dus makkelijker is om dingen kwijt te kunnen..
Op een forum zou ik het niet zetten, grote kans dat er dan van die figuren zijn die lollig gaan doen terwijl ze waarschijnlijk zichzelf nog zieliger voelen als jou
H. Dolf!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:42 schreef Snakey het volgende:
Adolf H is niet meer, dus geef me binnen 5 seconden een nieuwe TT of ik maak er zelf wat van.
Ik heb een goeie relatie met ze, maar zulke dingen wil ik gewoon zelf fixenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook royal sadness op dat vlak. Komen ze altijd aan met we willen het beste voor je dit en dat terwijl ze gewoon willen dat ik wil wat zij willen.
Alleen ik mag hopen dat de meeste wel een betere relatie met hun ouders hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |