abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86447883
:D
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_86447895
Wo ist Anne?
  woensdag 15 september 2010 @ 00:28:33 #3
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86447900
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:26 schreef Adolf_H het volgende:
GEGEN DIE MAUER
NG :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_86447901
In before de "waarom moest hij nou de lapo hebben" reacties
pi_86447930
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef Adolf_H het volgende:
Wo ist Anne?
Bij de prijsuitreiking van beste verstoppertje speler
pi_86447932
Meine Gasrechnung ist nicht korrekt
  woensdag 15 september 2010 @ 00:29:29 #7
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_86447936
tvp
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_86447947
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:21 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Huilen lucht wel op :Y Kan je bij niemand ff he complete verhaal uitstorten? :o Desnoods een dagboek beginnen, van je af schrijven helpt echt :Y Of ik wil ook wel als dagboek dienen, als je dat nodig hebt :*
Van me af schrijven is kut omdat ik dan nog meer ga huilen dan dat ik al doe en ik moet gewoon even virendinnetjes zien maar van de ene heb ik nog NIETS gehoord, andere heeft nooit tijd en zie ik dus dit weekend op feestje maargoed dikke lollllll ik heb daar dus ook geen fucking zin meer in. En weet ik veel. Ik hoor gewoon van de helft niets of nauwelijks iets en da's kut dus wie de fuck moet ik dan gaan bellen ofzo :') Het interesseert ze blijkbaar toch niets. En ik zei net tegen beste vriendin dat ik me kut voel steeds dus dat ik eerder wilde komen (wat ik sowieso al zou doen, maar ze moest oppassen dus ik vroeg of ik meekon). Kan dat niet, verzin ik een oplossing. Neeee dat kan niet want dat is onhandig want dan moet ik mijn matje meeslepen! FFS ik jank de ogen uit mijn kop, dan ga ik me verdomme niet druk maken om een matje. :r

En van me afschrijven op de PC of in een dagboek (die heb ik wel whehe) helpt alleen als ik dingen op een rijtje moet zetten, maar da's niet het geval want ik heb alles prima op een rijtje, voel me alleen lusteloos en heb nergens zin in. :') En als ik ga schrijven waardoor het komt is het omdat ik geen vrienden heb hier en omdat mensen niets laten horen en omdat ik mezelf gek maak. En dan word ik volgens mij alleen maar depressiever. :') Ik gebruik FOK! wel om me af te reageren. En zo'n ander forum waar iedereen mij altijd negeert als ik kut in mijn vel zit en iedereen als er maar ée'n klein dingetje is voor elkaar klaar staat. En toch blijf ik er. :') Oké misschien helpt van me afschrijven wel. :') I dunno mên.
pi_86447994
Tering wat een verhaal. :') !!!! I'm so pathetic.
  woensdag 15 september 2010 @ 00:32:11 #10
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86448017
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tering wat een verhaal. :') !!!! I'm so pathetic.
Ik pak er even een drankje bij hoor!
pi_86448030
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:32 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ik pak er even een drankje bij hoor!
Popcorn would be better!
  woensdag 15 september 2010 @ 00:33:58 #12
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86448073
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Van me af schrijven is kut omdat ik dan nog meer ga huilen dan dat ik al doe en ik moet gewoon even virendinnetjes zien maar van de ene heb ik nog NIETS gehoord, andere heeft nooit tijd en zie ik dus dit weekend op feestje maargoed dikke lollllll ik heb daar dus ook geen fucking zin meer in. En weet ik veel. Ik hoor gewoon van de helft niets of nauwelijks iets en da's kut dus wie de fuck moet ik dan gaan bellen ofzo :') Het interesseert ze blijkbaar toch niets. En ik zei net tegen beste vriendin dat ik me kut voel steeds dus dat ik eerder wilde komen (wat ik sowieso al zou doen, maar ze moest oppassen dus ik vroeg of ik meekon). Kan dat niet, verzin ik een oplossing. Neeee dat kan niet want dat is onhandig want dan moet ik mijn matje meeslepen! FFS ik jank de ogen uit mijn kop, dan ga ik me verdomme niet druk maken om een matje. :r

En van me afschrijven op de PC of in een dagboek (die heb ik wel whehe) helpt alleen als ik dingen op een rijtje moet zetten, maar da's niet het geval want ik heb alles prima op een rijtje, voel me alleen lusteloos en heb nergens zin in. :') En als ik ga schrijven waardoor het komt is het omdat ik geen vrienden heb hier en omdat mensen niets laten horen en omdat ik mezelf gek maak. En dan word ik volgens mij alleen maar depressiever. :') Ik gebruik FOK! wel om me af te reageren. En zo'n ander forum waar iedereen mij altijd negeert als ik kut in mijn vel zit en iedereen als er maar ée'n klein dingetje is voor elkaar klaar staat. En toch blijf ik er. :') Oké misschien helpt van me afschrijven wel. :') I dunno mên.
Naja, ik zeg ook niet dat het bij iedereen altijd helpt, maar bij mij boodt het wel wat rust in m'n hoofd :o Geen idee waarom, want er kwam totaal geen oplossing uit ofzo, maar toch :')
pi_86448075
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

-O- Vertel het aan je ouders, voordeel is dat die wel luisteren meestal.

Of zoek iemand op het internet waar je goed mee kan praten, voordeel daarvan is dat je elkaar niet/nauwelijks ziet en het dus makkelijker is om dingen kwijt te kunnen..

Op een forum zou ik het niet zetten, grote kans dat er dan van die figuren zijn die lollig gaan doen terwijl ze waarschijnlijk zichzelf nog zieliger voelen als jou :')
pi_86448077
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Popcorn would be better!
Je kunt iig nog relativeren :P
  woensdag 15 september 2010 @ 00:34:14 #15
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86448084
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Popcorn would be better!
Ja! :9 Maar da heb ik hier nie ;(
  woensdag 15 september 2010 @ 00:35:01 #16
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86448107
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Of zoek iemand op het internet waar je goed mee kan praten, voordeel daarvan is dat je elkaar niet/nauwelijks ziet en het dus makkelijker is om dingen kwijt te kunnen..

Op een forum zou ik het niet zetten, grote kans dat er dan van die figuren zijn die lollig gaan doen terwijl ze waarschijnlijk zichzelf nog zieliger voelen als jou :')
Ouders zijn vaak kut, omdat die vaak zo betuttelend klinken :') Ik werd er iig helemaal waus van :r Vrienden helpen dan beter vind ik.
pi_86448110
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Bij shell benzine stations hebben ze altijd wle popcorn
  woensdag 15 september 2010 @ 00:35:58 #18
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86448138
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:35 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Bij shell benzine stations hebben ze altijd wle popcorn
Gelukkig zit dat naast de deur :D
pi_86448175
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:35 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ouders zijn vaak kut, omdat die vaak zo betuttelend klinken :') Ik werd er iig helemaal waus van :r Vrienden helpen dan beter vind ik.
Mijn ouders zijn ook royal sadness op dat vlak. Komen ze altijd aan met we willen het beste voor je dit en dat terwijl ze gewoon willen dat ik wil wat zij willen :') .

Alleen ik mag hopen dat de meeste wel een betere relatie met hun ouders hebben :P
pi_86448193
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:35 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Gelukkig zit dat naast de deur :D
Wij hebben er 1 in de tuin, laatst nog gekregen voor mijn verjaardag. Jij niet dan?
pi_86448220
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ik heb wel popcornmais. Kopeh? :P
pi_86448261
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Ik wil niet dat mijn moeder mij ziet huilen, daar kan ik écht niet tegen. Nouja, het is meer dat mijn vader er dan ook gelijk van afweet en ik ben niet zo keen on my dad.

Maargoed. Daarom maar FOK! om me af te reageren. :') Want hier kent vrijwel niemand me en die kutreacties boeien me voor geen fuck eigenlijk, want het is FOK!. Maar goed. Ik zie wel wat ik doe. Thanks iig. :* En Bartieboy ook. O+ En nu ga ik echt slapen want anders val ik morgen weer bijna om.
  woensdag 15 september 2010 @ 00:42:15 #23
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_86448285
Adolf H is niet meer, dus geef me binnen 5 seconden een nieuwe TT of ik maak er zelf wat van. :)
pi_86448296
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:42 schreef Snakey het volgende:
Adolf H is niet meer, dus geef me binnen 5 seconden een nieuwe TT of ik maak er zelf wat van. :)
H. Dolf!
  woensdag 15 september 2010 @ 00:42:49 #25
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86448297
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:37 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn ook royal sadness op dat vlak. Komen ze altijd aan met we willen het beste voor je dit en dat terwijl ze gewoon willen dat ik wil wat zij willen :') .

Alleen ik mag hopen dat de meeste wel een betere relatie met hun ouders hebben :P
Ik heb een goeie relatie met ze, maar zulke dingen wil ik gewoon zelf fixen :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')