abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86447714
quote:
ROTTERDAM - Onbekenden hebben zondag in Rotterdam een metro bekogeld met stenen. Niemand raakte gewond, maar de stenen vlogen volgens de politie rakelings langs enkele passagiers.
© ANP

Een 22-jarige inzittende kreeg glassplinters tegen zich aan, maar bleef ongedeerd. De politie is op zoek naar getuigen van het incident, zo liet ze dinsdag weten.

Begin juli bekogelden onbekenden ook een metrovoertuig in Rotterdam met stoeptegels. Bij dit incident raakte evenmin iemand gewond, maar sneuvelden wel de nodige ruiten.

''Dit is geen baldadigheid meer. Het kan verstrekkende gevolgen hebben'', aldus een politiewoordvoerster. In deze zaak zijn nog geen verdachten aangehouden.

Volgens de zegsvrouw gaat het vermoedelijk om twee op zichzelf staande incidenten. Ze stelde dat er geen sprake is van een toename van het aantal bekogelingen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)etro-met-stenen.html
Interessant dat de politie nu al weer kan zeggen dat het (vermoedelijk) om 2 op zich zelf staande incidenten gaat :|W
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86447850
Toename van het aantal bekogelingen. :')

Verder reis ik veel met de metro en gelukkig nooit meegemaakt. :r
  woensdag 15 september 2010 @ 00:37:35 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86448179
In principe zijn dit hersenloze boys, dit doe je niet. Net als die gastjes die een hele stoep van een viaduct afgooien zo de snelweg op tegen het verkeer in. :N

Is een geintje zeggen ze dan. Wat is er mis met de veilige humor van André van Duin? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_86448260
Altijd weer die onbekenden...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_86448332
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Interessant dat de politie nu al weer kan zeggen dat het (vermoedelijk) om 2 op zich zelf staande incidenten gaat :|W
ja knap inderdaad

dit gebeurt wel meer hoor, ik had geinformeerd naar de oorzaak van de vele storingen en de klantenservice gaf als antwoord dat er in augustus ook met stenen was gegooid waardoor een deur defect was en meer "vandalisme"
  woensdag 15 september 2010 @ 00:48:04 #6
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_86448412
Je zult maar bij de politie in Rotterdam werken...
pi_86448776
Terecht, fucking metro's.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_86448810
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:07 schreef Nosh het volgende:
pi_86448825
o.us gaat toch altijd met de metro?
pi_86448854
quote:
nou het zijn wel die oude krengen op die lijn
bijna elke dag wel storingen daar omdat er 1 stil blijft staan
pi_86448879
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:13 schreef macca728 het volgende:

[..]

nou het zijn wel die oude krengen op die lijn
bijna elke dag wel storingen daar omdat er 1 stil blijft staan
Welke lijn ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 september 2010 @ 01:16:28 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_86448892
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:26 schreef IHVK het volgende:
Toename van het aantal bekogelingen. :')

quote:
Ze stelde dat er geen sprake is van een toename van het aantal bekogelingen.
Beter lezen.
pi_86450160
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Welke lijn ?
lijn D, op de andere lijnen rijden nieuwere metro's
pi_86450186
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Beter lezen.
geen toename ?

dus maandelijkse bekogelingen zijn normaal ?
pi_86450198
quote:
Op woensdag 15 september 2010 07:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou weer dat het op lijn D was ?
Groetjes, Ezio.
pi_86450654
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Beter lezen.
Ik moest lachen om de term.
pi_86451098
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou weer dat het op lijn D was ?
omdat het daar vaker gebeurd

andere lijnen rijden groot gedeelte ondergronds of hoog boven de grond, minder makkelijk te raken dan lijn D die langs de straat rijdt in slechtere buurten :)
  woensdag 15 september 2010 @ 09:09:30 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86451130
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
In principe zijn dit hersenloze boys, dit doe je niet. Net als die gastjes die een hele stoep van een viaduct afgooien zo de snelweg op tegen het verkeer in. :N

Is een geintje zeggen ze dan. Wat is er mis met de veilige humor van André van Duin? :?

Hij is homo.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_86454226
Wat vervelend nou, nu kunnen ze geen boetes uitschrijven omdat ze echt politiewerk moeten verrichten :'(
pi_86454363
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:07 schreef macca728 het volgende:

[..]

omdat het daar vaker gebeurd

andere lijnen rijden groot gedeelte ondergronds of hoog boven de grond, minder makkelijk te raken dan lijn D die langs de straat rijdt in slechtere buurten :)
Dus omdat het vaker gebeurd is het nu ook zo :?
En Lijn D rijdt volgens mij JUIST het grootste deel ondergronds( CS tot Wilhelminaplein) en de rest verhoogd ( Wilhelminaplein tot Spijkenisse Akkers)

Er zijn eerder dit jaar incidenten geweest tussen Hesseplaats en Graskruid (Ommoord) . Daar rijdt de metro overigens gewoon bovengronds, dus het lijkt me juist aannemelijker dat het ergens in Ommoord of Zevenkamp is gebeurd ;)
Groetjes, Ezio.
pi_86454559
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dus omdat het vaker gebeurd is het nu ook zo :?
En Lijn D rijdt volgens mij JUIST het grootste deel ondergronds( CS tot Wilhelminaplein) en de rest verhoogd ( Wilhelminaplein tot Spijkenisse Akkers)

Er zijn eerder dit jaar incidenten geweest tussen Hesseplaats en Graskruid (Ommoord) . Daar rijdt de metro overigens gewoon bovengronds, dus het lijkt me juist aannemelijker dat het ergens in Ommoord of Zevenkamp is gebeurd ;)
ja stom bedoel inderdaad lijn A B C, sorry voor het misverstand
pi_86468460
quote:
heb je een metroverbod?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86469820
test
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86469894
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:51 schreef zoalshetis het volgende:
test
:')
Groetjes, Ezio.
pi_86471690
quote:
Op woensdag 15 september 2010 07:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

Op andere lijnen rijden nog kuttere metro's hoor.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_86471861
Ik hoop wel dat als ze gepakt worden, ze poging tot doodslag veroordeeld krijgen. Kunnen ze paar jaar weken zitten.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_86472179
En waarom zouden deze relschoppers zich gedragen? Omdat "de maatschappij" dat van je verlangt?

Áls je opgepakt wordt, krijg je hoogstens enkele maanden cel (lees: staatshotel). Een beetje rellende jongere ligt daar echt niet wakker van.

Weer een voorbeeld dus dat een links beleid niet werkt.
pi_86480673
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:55 schreef Zienswijze het volgende:
En waarom zouden deze relschoppers zich gedragen? Omdat "de maatschappij" dat van je verlangt?

Áls je opgepakt wordt, krijg je hoogstens enkele maanden cel (lees: staatshotel). Een beetje rellende jongere ligt daar echt niet wakker van.

Links beleid, waar dan?
pi_86480738
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:55 schreef Zienswijze het volgende:

Want in landen waar je veel langer de cel in gaat doen mensen dit niet? Bewijs? Links? Oh wacht.
  woensdag 15 september 2010 @ 22:51:53 #30
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86480821
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hij is homo.
Ja, dat is een logisch argument om een complete stoep van een viaduct af te gooien. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_86481729
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:50 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Want in landen waar je veel langer de cel in gaat doen mensen dit niet? Bewijs? Links? Oh wacht.
Singapore. Japan.

Zeer hoge straffen, fors strenger dan de VS. Zeer lage criminaliteit.
pi_86481774
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Singapore. Japan.

Zeer hoge straffen, fors strenger dan de VS. Zeer lage criminaliteit.
Heeft niet met de straffen maar met de cultuur aldaar te maken denk ik.
pi_86481800
Op zich vrij vreemd dat ze vermelden dat het om 'onbekenden' gaat. Dat lijkt mij in deze vrij logisch.
pi_86481802
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:48 schreef n0r het volgende:

[..]

Links beleid, waar dan?
Lage straffen.

Zeg nou zelf: je bent een puber (ik beweer overigens niet dat de vandelen in dit bericht pubers zijn) en je weet dat je nauwelijks gestraft wordt bij vandalisme. Wordt je wel gestraft, mag je een paar weken/maanden in een staatshotel verblijven, wat tevens statusverhogend binnen je vriendengroep is.

Wat zou jij doen als je een beetje zin hebt om te rellen? Je gedragen omdat de PvdA dat van je verlangt of een beetje baldadig doen wetende dat je toch nauwelijks wordt afgestraft?
pi_86481837
Tijd dat men er mee weg kwam is ook voorbij , sowieso moet alle schade vergoedt worden etc
Groetjes, Ezio.
pi_86481914
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef IHVK het volgende:

[..]

Heeft niet met de straffen maar met de cultuur aldaar te maken denk ik.
Dubai heeft ook zeer zware straffen, terwijl Dubai een uiterst multiculturele samenleving van vele culturen op de wereld is. Waarbij is overigens niet voor straffen a la Dubai pleit, want ik vind de straffen daar te ver gaan.

Maar harde straffen heeft invloed in de opvoeding van ouders. Want ouders willen dan natuurlijk dat hun kinderen niets overkomen door het hard ingrijpen van de staat als je kind iets strafbaars doet. Kortom: de ouders zullen zich meer alerter met de opvoeding van hun kinderen bezig houden.
pi_86482012
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
Tijd dat men er mee weg kwam is ook voorbij , sowieso moet alle schade vergoedt worden etc
Goh en daar ligt een beetje crimineel wakker van?

Dat geld voor de schade steel je gewoon bij elkaar. En waarom ook niet? Kans dat je wordt opgepakt is toch klein en als je wordt opgepakt verblijf je in een staatshotel.

Falend links beleid :N
pi_86482026
PvdA PvdA PvdA. Het langst aan de macht in de afgelopen decennia zijn CDA en VVD geweest.

Die treffen dan ook veel meer blaam.
pi_86482067
VVD is qua straffen natuurlijk ook links. Nederland is over het algemeen sowieso een vrij links land qua strafmaat, ook met de VVD aan de macht.

Met hard straffen bedoel ik echt hard straffen en niet slechts 10 of 20 jaar de cel in.
pi_86482118
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef IHVK het volgende:
PvdA PvdA PvdA. Het langst aan de macht in de afgelopen decennia zijn CDA en VVD geweest.

Die treffen dan ook veel meer blaam.
PvdA is aan de macht in de steden, waar het probleem ook speelt. Steden zijn tegenwoordig bijna een vrijplaats voor criminelen geworden
pi_86482163
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Goh en daar ligt een beetje crimineel wakker van?

Dat geld voor de schade steel je gewoon bij elkaar. En waarom ook niet? Kans dat je wordt opgepakt is toch klein en als je wordt opgepakt verblijf je in een staatshotel.

Falend links beleid :N
Criminelen niet nee
Maar denk je nou echt dat die zich bezighouden met metro's bekogelen .
Dit zijn gewoon kutkoters die vervelen .
Groetjes, Ezio.
pi_86482211
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Criminelen niet nee
Maar denk je nou echt dat die zich bezighouden met metro's bekogelen .
Dit zijn gewoon kutkoters die vervelen .
En wat doe je met kutkoters die zich vervelen? Ze een lesje leren ^O^
En wat doet links? Lage straffen in een staatshotel, taakstraffen, een cursus "hoe moet ik me gedragen" en meer van dat soort onzin :N

Overigens maakte PvdA in R'dam daar de dienst uit :')
pi_86482237
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

PvdA is aan de macht in de steden, waar het probleem ook speelt. Steden zijn tegenwoordig bijna een vrijplaats voor criminelen geworden
Steden bepalen de strafmaat??
pi_86482244
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En wat doet links? Lage straffen in een staatshotel, taakstraffen, een cursus "hoe moet ik me gedragen" en meer van dat soort onzin :N

Links bestaat niet
Groetjes, Ezio.
pi_86482262
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:26 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Links bestaat niet
Leg uit.
pi_86482268
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

straffen ? nee belonen met geld als je je eigen goed gedraagt en snoepreisjes naar New York of Marokko
Gewoon de realiteit hoor.
pi_86482286
Alsof in' rechtste' steden op de wereld dit soort stedenproblematiek niet bestaat :')
pi_86482298
En wie moet trouwens de schade betalen voor al dat vandalisme en de criminaliteit?

Juist ja, de burger.

Wat een oneerlijk systeem is het toch.
pi_86482321
Problemen in Mexico zijn ook de schuld van de PvdA?
Of problemen in New York?
pi_86482324
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:26 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Leg uit.
Er is nooit een linkse regering geweest . of een links beleid .
Als je de afgelopen regentenscholen tegen elkaar zou afstrepen kom je altijd in het midden uit ;)
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')