thermometer uit je hol en tegen de lamp aan houden voor 10 seconden.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:21 schreef noksala het volgende:
Goede avond,
Sinds een paar dagen voel ik mij niet echt lekker. Sinds kort ben ik wat andere vechtsporten gaan proberen, en op die manier gebruikten ik een heleboel andere spieren als normaal. Het gevolg daarvan is dat ik nu kapot ga van de spierpijn. Van de week was ik mijn jas kwijt geraakt, en moest ik een half uur in mijn t-shirtje naar huis fietsen. Daardoor ben ik nu de hele tijd aan het snotteren. Buiten dat om heb ik ook nog wat problemen met mijn ex, en ben behoorlijk in de war. Helaas moet ik morgen naar school, maar dat zie ik echt niet zitten. Mijn schouders doen zo'n pijn dat ik die zware rugzak niet eens kan dragen. Helaas kun je aan mijn lichaam niet zien dat ik me niet lekker voel, en ik moet daarom morgen gewoon naar school van mijn moeder. Eigenlijk wil ik morgen een dagje uitrusten en alles op een rijtje zetten.
Heeft iemand tips om mijn moeder te laten denken dat ik koorts ofso heb, dat ik in ieder geval ziek overkom en morgen niet naar school hoef.
Ga hem nog lekker helpen johquote:Op woensdag 15 september 2010 02:35 schreef EppoVonHaenenschnaer het volgende:
[..]
thermometer uit je hol en tegen de lamp aan houden voor 10 seconden.
Ik geloof der niks van. Maar als je echt ziek bent blijf je gewoon thuis bel je school op, ik ben ziek en mijn moeder is niet thuis. Ben je een echte man ga je naar school en als je dan echt ziek word dan meld je je gewoon op school ziek?quote:Op woensdag 15 september 2010 08:34 schreef noksala het volgende:
Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen van de hoofdpijn. Daarnet heb ik ook tegen mijn moeder gezegt dat ik mij niet lekker voel. Ze zei: Dat is je eigen schuld, je zoekt het maar uit. Daarna is ze naar haar werk gegaan. Sinds mijn moeder weg is heb ik al 4x moeten overgeven. Mijn gezicht is bleek, en ben helemaal aan het trillen. Me moeder heeft me niet ziek gemeld, ik weet echt niet wat ik nou moet.
quote:Op woensdag 15 september 2010 08:03 schreef Pencile het volgende:
Vooral door blijven gaan met jezelf aanstellen en eraan denken hoe slecht je jezelf voelt, dan voel je je vanzelf echt verrot en denk je jezelf als het ware echt ziek.
yay it worked, mission accomplished!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:34 schreef noksala het volgende:
Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen van de hoofdpijn. Daarnet heb ik ook tegen mijn moeder gezegt dat ik mij niet lekker voel. Ze zei: Dat is je eigen schuld, je zoekt het maar uit. Daarna is ze naar haar werk gegaan. Sinds mijn moeder weg is heb ik al 4x moeten overgeven. Mijn gezicht is bleek, en ben helemaal aan het trillen. Me moeder heeft me niet ziek gemeld, ik weet echt niet wat ik nou moet.
quote:Op woensdag 15 september 2010 08:27 schreef Antony1989 het volgende:
Weet niet of het echt werkt maar ik geloof er in dus dan werkt het ...
precies het gaat erom dat je niet op school ben,dus waar je bent in niet van belang in deze of bellen ze op school gelijk op als je er niet bent?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:23 schreef Boudibou het volgende:
Neem anders lekker een verlofdagje op bij een vriend van je ofzo.. lekker de dag doorkomen door te gamen o.i.d... bedoel, als je per se van je ma moet..
WTF gast.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:08 schreef noksala het volgende:
Oke oke, ik zal eerlijk zeggen hoe het zit:
quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:06 schreef _Loki het volgende:
Als je ook al op Fok moet liegen om aandacht te krijgen.
Jeugd van tegenwoordig..quote:Op woensdag 15 september 2010 19:00 schreef Lokow het volgende:
doe niet zo zielig ga gewoon dan een dagje niet.
Jij ging altijd braaf naar school?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig..Allemaal mietjes
Ik heb idd nooit gespijbeldquote:Op woensdag 15 september 2010 19:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jij ging altijd braaf naar school?
vaak genoeg gehad dat ik een ziek stemmetje opzetten om vervolgens te roepen dat ik niet lekker was en ECHT niet naar school kon, of mezelf nog de hele nacht wakker houden zodat ik er ook echt brak uitzagtriest eigenlijk
Ik denk dat dit de meest kansloze post is die ik ooit op fok heb gelezenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:08 schreef noksala het volgende:
Ik wil een andere vechtsport gaan doen, en daarom had ik een tijdje terug proeflessen aangevraagt bij verschillende vechtsporten. Helaas kreeg ik eerst geen mailtjes terug dus ik zocht er nog meer. Sinds een paar dagen krijg ik opeens wel reacties terug dat ik welkom ben om eens een rondje mee te trainen.
Op school moet ik voor Nederlands een boek halen van de bieb, maar omdat ik steeds uit school naar mijn vader moet fietsen en daarna naar vechtsport heb ik geen tijd gehad dat boek te halen.
Gisteren zei mijn leraar dat als ik dat boek niet bij me had ik 2 weken een vierkant rooster krijg. Dat zou een veel gevallen verkeerd uitlopen bij mij.
Toen ik gisteren avond van Kickboksen kwam regende het fucking veel. Al mijn kleren waren helemaal nat, en ik kon niet eens meer kijken zoveel regen kwam er in mijn ogen. Eenmaal helemaal verzopen thuis gekomen bedacht ik dat ik wel koorts zou krijgen de volgende dag. Dan zou ik in die dag dat ik ziek was het boek halen bij de bieb, en de volgende dag weer naar school komen.
Helaas heb ik een hogere weerstand dan ik had verwacht, en ik heb alleen hoofdpijn en buikgriep. Aangezien mijn moeder boos zou worden dat ik niet naar school ben gegaan, en mijn school denkt dat ik spijbel heb ik veel stres.
Gelukkig kwam mijn stiefvader net thuis. Hij heeft mijn temperatuur gemeten, en een kopje thee voor me gezet. Ik heb trouwens wel een beetje verhoging. Als ik me stracks wat beter voel dan gaan we even naar mijn stiefvader's huis om wat verhuisspullen op te halen. Hij zei ook dat als mijn moeder komt hij zal vertellen dat ik wel echt ziek ben.
Sorry dat ik had gelogen, maar ik dacht dat ik anders betere reacties zou verwachten.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil een andere vechtsport gaan doen, en daarom had ik een tijdje terug proeflessen aangevraagt bij verschillende vechtsporten. Helaas kreeg ik eerst geen mailtjes terug dus ik zocht er nog meer. Sinds een paar dagen krijg ik opeens wel reacties terug dat ik welkom ben om eens een rondje mee te trainen.
Op school moet ik voor Nederlands een boek halen van de bieb, maar omdat ik steeds uit school naar mijn vader moet fietsen en daarna naar vechtsport heb ik geen tijd gehad dat boek te halen.
Gisteren zei mijn leraar dat als ik dat boek niet bij me had ik 2 weken een vierkant rooster krijg. Dat zou een veel gevallen verkeerd uitlopen bij mij.
Toen ik gisteren avond van Kickboksen kwam regende het fucking veel. Al mijn kleren waren helemaal nat, en ik kon niet eens meer kijken zoveel regen kwam er in mijn ogen. Eenmaal helemaal verzopen thuis gekomen bedacht ik dat ik wel koorts zou krijgen de volgende dag. Dan zou ik in die dag dat ik ziek was het boek halen bij de bieb, en de volgende dag weer naar school komen.
Helaas heb ik een hogere weerstand dan ik had verwacht, en ik heb alleen hoofdpijn en buikgriep. Aangezien mijn moeder boos zou worden dat ik niet naar school ben gegaan, en mijn school denkt dat ik spijbel heb ik veel stres.
Gelukkig kwam mijn stiefvader net thuis. Hij heeft mijn temperatuur gemeten, en een kopje thee voor me gezet. Ik heb trouwens wel een beetje verhoging. Als ik me stracks wat beter voel dan gaan we even naar mijn stiefvader's huis om wat verhuisspullen op te halen. Hij zei ook dat als mijn moeder komt hij zal vertellen dat ik wel echt ziek ben.
Sorry dat ik had gelogen, maar ik dacht dat ik anders betere reacties zou verwachten.
[..]
Ik denk dat dit de meest kansloze post is die ik ooit op fok heb gelezen
Is daar geen fok!award voor, meest kansloze post?quote:
Ach lieverdje toch!!!!!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:43 schreef noksala het volgende:
Ik vraag me af wat eigenlijk erger is. Dat je kind nepziek speelt, en daardoor niet naar school gaat. Of dat je denkt dat je kind nepziek is, maar in feite zit hij ziek thuis met veel stres.
Volgensmij zou iedere andere moeder op zijn minst de temperatuur bekijken, maar ik heb weer zo'n slechte moeder dat ze mij gestrest alleen achterlaat en achteraf ook nog flink op mijn kop gaat geven.
Vreemd he als er alleen maar kanker uit je mond komt?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:18 schreef noksala het volgende:
MIjn moeder vind het toch nooit intressant wat ik te zeggen heb
wtf gast XDquote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef Superlam het volgende:
[..]
Vreemd he als er alleen maar kanker uit je mond komt?
Moet je persee kanker gebruiken?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef Superlam het volgende:
[..]
Vreemd he als er alleen maar kanker uit je mond komt?
Je had z'n moeder kunnen zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 20:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ach lieverdje toch!!!!!!!
![]()
Doe je moeder even op fok komen dan gaan wij Fokkingmodders haar wel eens eventjes vertellen hoe het hoort hoor!
Niet per se maar ik vond het hier wel gepast.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef noksala het volgende:
[..]
Moet je persee kanker gebruiken?
In plaats daarvan kon je nog heel veel andere woorden gebruiken. Met ziektes praten vind ik bestwel zielig, maargoed mijn mening. Als jij je daardoor stoer voelt, moet je het voorral doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:26 schreef Superlam het volgende:
[..]
Niet per se maar ik vond het hier wel gepast.
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:38 schreef noksala het volgende:
[..]
In plaats daarvan kon je nog heel veel andere woorden gebruiken. Met ziektes praten vind ik bestwel zielig, maargoed mijn mening. Als jij je daardoor stoer voelt, moet je het voorral doen.
quote:Op donderdag 16 september 2010 01:01 schreef noksala het volgende:
Morgen ga ik wel naar school. Dus ik doe nog wat chrunches en opdrukken, daarna ga ik pitten.
Weltrusten iedereen
Mijn moeder heeft toen ik een jaar of 8-10 was 2 maanden lang gedacht dat ik me aanstelde, evenals het ziekenhuis. Uiteindelijk zijn ze er na een half jaar achter gekomen dat me nier operatief verwijderd moest worden. Dus kanker op met dat aanstellerige gedrag van je.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:43 schreef noksala het volgende:
Ik vraag me af wat eigenlijk erger is. Dat je kind nepziek speelt, en daardoor niet naar school gaat. Of dat je denkt dat je kind nepziek is, maar in feite zit hij ziek thuis met veel stres.
Volgensmij zou iedere andere moeder op zijn minst de temperatuur bekijken, maar ik heb weer zo'n slechte moeder dat ze mij gestrest alleen achterlaat en achteraf ook nog flink op mijn kop gaat geven.
Jou moeder denkt tenminste nog aan jequote:Op donderdag 16 september 2010 13:27 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft toen ik een jaar of 8-10 was 2 maanden lang gedacht dat ik me aanstelde, evenals het ziekenhuis. Uiteindelijk zijn ze er na een half jaar achter gekomen dat me nier operatief verwijderd moest worden. Dus kanker op met dat aanstellerige gedrag van je.
Het leven is hard, jochie.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:25 schreef noksala het volgende:
[..]
Jou moeder denkt tenminste nog aan je
JEZUS WAT BEN JIJ EEN PUSSY ZEGquote:Op woensdag 15 september 2010 11:08 schreef noksala het volgende:
Ja:quote:Op donderdag 16 september 2010 18:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Iemand een samenvatting? Ik snap TS niet.
Like d´oh, ga naar school en ga na een kwartier zitten zeuren bij de leraar dat je je niet lekker voelt en dat het je beter lijkt naar huis te gaanquote:Op woensdag 15 september 2010 00:21 schreef noksala het volgende:
Goede avond,
Sinds een paar dagen voel ik mij niet echt lekker. Sinds kort ben ik wat andere vechtsporten gaan proberen, en op die manier gebruikten ik een heleboel andere spieren als normaal. Het gevolg daarvan is dat ik nu kapot ga van de spierpijn. Van de week was ik mijn jas kwijt geraakt, en moest ik een half uur in mijn t-shirtje naar huis fietsen. Daardoor ben ik nu de hele tijd aan het snotteren. Buiten dat om heb ik ook nog wat problemen met mijn ex, en ben behoorlijk in de war. Helaas moet ik morgen naar school, maar dat zie ik echt niet zitten. Mijn schouders doen zo'n pijn dat ik die zware rugzak niet eens kan dragen. Helaas kun je aan mijn lichaam niet zien dat ik me niet lekker voel, en ik moet daarom morgen gewoon naar school van mijn moeder. Eigenlijk wil ik morgen een dagje uitrusten en alles op een rijtje zetten.
Heeft iemand tips om mijn moeder te laten denken dat ik koorts ofso heb, dat ik in ieder geval ziek overkom en morgen niet naar school hoef.
Conclusie:quote:Op donderdag 16 september 2010 18:48 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Ja:
TS doet een vechtspot (slap excuus), is ziek en wil spijbelen door nep ziek te doen t.o.v. relaties.
je sais pas, heb die samenvatting uit mijn DUIM gezogenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Conclusie:
TS is een sukkel?
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zeg gewoon tegen je moeder dat je echt ziek was, moest kotsen etc. (laat evt. kots op de grond liggen) en ga slapen/chillen/fokken
Dan had je je moeder wakker moeten houdenquote:Op woensdag 15 september 2010 08:34 schreef noksala het volgende:
Eerst nog even opwarmen in de magnetron dan lijkt het erop alsof het vers isquote:Op zondag 19 september 2010 20:30 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Dan had je je moeder wakker moeten houden
je had moeten gaan huilen
Je had je kots moeten bewaren
Als je gezicht bleek is heb je toch bewijs
Bel zelf...
Iddquote:Op zondag 19 september 2010 20:40 schreef Hoerigegnoe het volgende:
[..]
Eerst nog even opwarmen in de magnetron dan lijkt het erop alsof het vers is.
En hoelang ben je al homo?quote:Op zondag 19 september 2010 22:27 schreef noksala het volgende:
Ik ben opzich geen voorstander van nepziek gedoe, maar die woensdag had ik het echt even nodig.
ehm... das wel heel toevallig dat nou net ET op tv is geweestquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef nineteen-eighty-nine het volgende:
Als je nog eens nep-ziek wilt zijn, gewoon even je met je hoofd onder je kussen gaan liggen en je bureaulamp erop schijnen (volgens mij van E.T. geleerd ooit), en dan even moeders laten voelen of je voorhoofd warm is! Werkte bij mij meestal ook, alleen niet als ze dan de thermometer tevoorschijn haalde..
Mijn moeder voelt niet aan mijn hoofd ofso. Het ligt er gewoon aan of ze in een goede bui is. Wanneer ze bijvoorbeeld net haar salaris binnen heeft gekregen dan kan ik wel ziek zijn, maar anders zegt ze dat ik aan het neppen ben.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef nineteen-eighty-nine het volgende:
Als je nog eens nep-ziek wilt zijn, gewoon even je met je hoofd onder je kussen gaan liggen en je bureaulamp erop schijnen (volgens mij van E.T. geleerd ooit), en dan even moeders laten voelen of je voorhoofd warm is! Werkte bij mij meestal ook, alleen niet als ze dan de thermometer tevoorschijn haalde..
Dat noem ik nou is eenquote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef noksala het volgende:
[..]
Mijn moeder voelt niet aan mijn hoofd ofso. Het ligt er gewoon aan of ze in een goede bui is. Wanneer ze bijvoorbeeld net haar salaris binnen heeft gekregen dan kan ik wel ziek zijn, maar anders zegt ze dat ik aan het neppen ben.
okequote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 08:27 schreef Antony1989 het volgende:
Goed slapen en niet aanstellen.
Anders, koop een pot Wheij eiwitten op eiwitpoeder.nl. Eitwitten zorgen ervoor dat je spieren wat sneller herstellen en dat je minder spierpijn hebt. Ik gebruik het ook. Weet niet of het echt werkt maar ik geloof er in dus dan werkt het ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |