Oke oke, ik zal eerlijk zeggen hoe het zit:
Ik wil een andere vechtsport gaan doen, en daarom had ik een tijdje terug proeflessen aangevraagt bij verschillende vechtsporten. Helaas kreeg ik eerst geen mailtjes terug dus ik zocht er nog meer. Sinds een paar dagen krijg ik opeens wel reacties terug dat ik welkom ben om eens een rondje mee te trainen.
Op school moet ik voor Nederlands een boek halen van de bieb, maar omdat ik steeds uit school naar mijn vader moet fietsen en daarna naar vechtsport heb ik geen tijd gehad dat boek te halen.
Gisteren zei mijn leraar dat als ik dat boek niet bij me had ik 2 weken een vierkant rooster krijg. Dat zou een veel gevallen verkeerd uitlopen bij mij.
Toen ik gisteren avond van Kickboksen kwam regende het fucking veel. Al mijn kleren waren helemaal nat, en ik kon niet eens meer kijken zoveel regen kwam er in mijn ogen. Eenmaal helemaal verzopen thuis gekomen bedacht ik dat ik wel koorts zou krijgen de volgende dag. Dan zou ik in die dag dat ik ziek was het boek halen bij de bieb, en de volgende dag weer naar school komen.
Helaas heb ik een hogere weerstand dan ik had verwacht, en ik heb alleen hoofdpijn en buikgriep. Aangezien mijn moeder boos zou worden dat ik niet naar school ben gegaan, en mijn school denkt dat ik spijbel heb ik veel stres.
Gelukkig kwam mijn stiefvader net thuis. Hij heeft mijn temperatuur gemeten, en een kopje thee voor me gezet. Ik heb trouwens wel een beetje verhoging. Als ik me stracks wat beter voel dan gaan we even naar mijn stiefvader's huis om wat verhuisspullen op te halen. Hij zei ook dat als mijn moeder komt hij zal vertellen dat ik wel echt ziek ben.
Sorry dat ik had gelogen, maar ik dacht dat ik anders betere reacties zou verwachten.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.