Niet dat Japanse hangtietmonster weer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:42 schreef samvirus het volgende:
Zoek Hannah Minx op mensen, bedank mij later
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
Postalgold stuurde mij 450 aidswezen dat vond ik echt fantastisch.
Damn, dat was zo slecht dat ik mijn lachen niet kon inhouden.quote:
Ik moest ook lachen van die mayoquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Damn, dat was zo slecht dat ik mijn lachen niet kon inhouden.
jij zoekt liever plaatjes op van aidswezenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:45 schreef Zeewier het volgende:
[..]
Niet dat Japanse hangtietmonster weer.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Zeker wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:51 schreef samvirus het volgende:
[..]
jij zoekt liever plaatjes op van aidswezen
quote:
quote:
Ik zag het ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
ligt het aan mij of lijkt die staafdiagram op het woordje lul.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:37 schreef Zeewier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg 'm na 2 dagen!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb dus ook zon goud verstuur pakket aangevraagd maar heb m nog niet gekregen!
Hmmzz, misschien heb ik m dan wel al gekregen maar is t als spam weggegooid.quote:
Welke FOK!ker is dit:quote:Op woensdag 15 september 2010 19:27 schreef HeaN82 het volgende:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=1&t=78613
Mensen die goud sturen naar die oplichters![]()
Hoe dom kan je zijn.....
Ik vroeg het me ook af, en als het geen fokker is.. dan moet het er gauw een wordenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Welke FOK!ker is dit:
Hallo,
Ik heb drie maanden de gouden oorbellen van mijn zoon Sjonnie opgestuurd naar Postalgold. Maar ze hadden er geen interesse in en ze zeiden dat ze de oorbellen zo spoedig mogelijk zouden terugsturen.
Dit is niet gebeurd en ze sturen mij nu wekelijks een mail dat het komt door TNT of omdat ik mijn adresgegevens verkeerd heb ingevuld.
Hoe krijg ik de oorbellen van mijn zoon terug?_!
ik ookquote:
dat mensen er ook nog eens serieus intrappenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:27 schreef HeaN82 het volgende:
Hoe dom kan je zijn.....
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Welke FOK!ker is dit:
Hallo,
Ik heb drie maanden de gouden oorbellen van mijn zoon Sjonnie opgestuurd naar Postalgold. Maar ze hadden er geen interesse in en ze zeiden dat ze de oorbellen zo spoedig mogelijk zouden terugsturen.
Dit is niet gebeurd en ze sturen mij nu wekelijks een mail dat het komt door TNT of omdat ik mijn adresgegevens verkeerd heb ingevuld.
Hoe krijg ik de oorbellen van mijn zoon terug?_!
Sjonniequote:Hallo,
Hoe krijg ik de oorbellen van mijn zoon terug?
Cyberlink Powerdirector... of gewoon de oude vetrouwde Windows moviemaker...quote:Op donderdag 16 september 2010 18:46 schreef Mastertje het volgende:
Wat is een beetje okay videobewerkingsprogramma jongens, ik kan niets met dat adobe premiere, crasht heletijd.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:20 schreef iBenny het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wie die mafkees is?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Volgens mij kan die kerel nooit meer aan een fatsoenlijke baan komen. Als hij binnenkomt voor een sollicitatiegesprek.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:42 schreef Zwappel het volgende:
[..]
'Heeft u nog ongewenst personeel en ruimte voor mij en... SKUP~'.
mijn drinken, wat doe jequote:Op dinsdag 14 september 2010 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef HeaN82 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)r_goud.avi_plain.xml
Was nog en stukje over postgalold in EDITIE NL wat een oplichters
quote:Ik ben ook zo stom geweest om met post all gold in zee te gaan!!
Het duurde ongeveer 3 weken voor dat ik bericht terug kreeg dat mijn sieraden
in hun bezit waren,
maar door enorme drukte nog niet bij hun taxateur gezien waren,na nog eens een hele week kreeg ik een bedrag per telefoon(nadat ik zelf weer had gebeld)!
Ze boden mij ¤ 97,-,hier was ik het niet mee eens en kreeg direct te horen dat ik een verhoging van het bod kreeg,het bod kwam toen uit op ¤ 191,-!!!!!!
Omdat ik toch niets meer deed met die sieraden ben ik akoord gegaan.
Ik kreeg dit bedrag uitbetaald met 2 cheque's, bij de bank kwam ik erachter dat ik voor ieder cheque ¤ 25,- bankkosten moest betalen dus ik was al ¤ 50,- kwijt en dan had ik nog niks,omdat ik het bedrag geacepteerd had,had ik dus geen poot meer om op te staan
Al met al heb ik dus geen bal over gehoude aan deze deal met post all gold!!
Dus mensen doe niet zo dom als ik heb gedaan en ga niet met hun in zee.
Het is hebt en niet heeft..quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:42 schreef Zwappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Heeft u nog ongewenst personeel en ruimte voor mij en... SKUP~'.
Van Radar Forum.quote:Hallo,
mijn god, het zelfde decorquote:
Het is dan ook een Tros forum... Dat kan je dan ook niet serieus nemen...quote:Op woensdag 15 september 2010 19:27 schreef HeaN82 het volgende:
Hoe dom kan je zijn.....
WAYOOO die is ook vervelend!!quote:Op zondag 19 september 2010 13:55 schreef Zeewier het volgende:
Deze is pas erg (en echt op TV in de UK.):
[yt]
Als je echt 450 euro wilt krijgen van postalgold, dan moet je echt kilo's aanvoerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef HeaN82 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)r_goud.avi_plain.xml
Was nog en stukje over postgalold in EDITIE NL wat een oplichters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |