SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
Oké dan is het wellicht verstandig dat ik nog even doorspaar aangezien de macbooks of imacs voor mooie prijzen 2e hands vaak niet boven de 2 ghz. komen. Mijn grootste bezwaar tegen windows is al die vreselijke foutmeldingen. Het vele onhandige werken ed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:18 schreef Trollface. het volgende:
Nee, 2Ghz is in principe 2Ghz. Wel kan het uitmaken wat er nog allemaal op de achtergrond draait.
Het is duidelijk dat je weet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:18 schreef Trollface. het volgende:
Nee, 2Ghz is in principe 2Ghz. Wel kan het uitmaken wat er nog allemaal op de achtergrond draait.
Kijk dames en heren, een Apple fanboy.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:35 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je weet waar je het over hebtEn ja, 2GHz is 2GHz, maar die opmerking slaat kant noch wal. 2GHz op een Windows systeem draait een stuk minder lekker dan een 2GHz Macintosh systeem. Om het nog maar niet over de houdbaarheid van Windows te hebben, windows verneukt zichzelf naar mate de maanden verstrekken. DLL, Registry, onbedoelde crap die op de achtergrond draait, enz
Windows systemen zijn niet te vergelijke met Macintosh systemen, de systemen zijn anders geschreven, hebben een andere filosofie betreft het gebruik van RAM en CPU power, software communiceerd anders met hardware (Cocoa, Core Audio, Xcode, enz.)
Windows is en blijft een bij elkaar geraapte zooi, van Win3.11 af aan.
Intel Core duo CPU T2450quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Het besturingssysteem is misschien lichter of responsiever, maar dat heeft met de prestaties van een programma niets te maken.
Maar watvoor processor zit er in je huidige laptop? want alleen het aantal Ghz zegt niet zoveel
Als je voor een nieuwe laptop/pc gaat zal daar hoogstwaarschijnlijk een i3/5/7 in zitten.quote:
Ik ga dan sowieso voor een mac hèquote:Op woensdag 15 september 2010 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je voor een nieuwe laptop/pc gaat zal daar hoogstwaarschijnlijk een i3/5/7 in zitten.
Die zijn beduidend beter dan hun voorganger.
Omdat? Je weet dat je enorm beperkt wordt in je doen en laten op een Apple, terwijl je daar veel teveel voor betaalt?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:19 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik ga dan sowieso voor een mac hè
Goed voor jou man, vandaar dat alle grote producers wel een mac gebruiken.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:01 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Omdat? Je weet dat je enorm beperkt wordt in je doen en laten op een Apple, terwijl je daar veel teveel voor betaalt?
Zelf produceer ik ook, vaak met zeer zware VST's, maar alles is zo stabiel als een huis onder Windows 7.
Dat klopt, de enige producer die ik ken die dat niet doet is Leon Bolier, het kán wel, maar ik kies er voor om dit niet te doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Goed voor jou man, vandaar dat alle grote producers wel een mac gebruiken.
Waar wordt ik dan in beperkt?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:01 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Omdat? Je weet dat je enorm beperkt wordt in je doen en laten op een Apple, terwijl je daar veel teveel voor betaalt?
Zelf produceer ik ook, vaak met zeer zware VST's, maar alles is zo stabiel als een huis onder Windows 7.
Dat is ten dele natuurlijk ook omdat in het verleden de stabiliteit van Windows een groter probleem was dan nu, en als je eenmaal iets gebruikt...quote:Op donderdag 16 september 2010 14:06 schreef Jahr00n het volgende:
Goed voor jou man, vandaar dat alle grote producers wel een mac gebruiken.
O?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:38 schreef TimMer1981 het volgende:
Duidelijk dat jij ook weet waar je het over hebt...
Windows 7 heeft geen moer meer te maken met XP en alles daarvoor.
Als je het maar niet verneukt net als al die andere mac topicsquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:07 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Als je het maar niet verneukt net als al die andere mac topics
Je probeert apples (hehehe) met peren te vergelijken.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:24 schreef honda1990 het volgende:
Kleine conclusie: als ik een mac koop moet het minimaal een 2ghz. zijn wil het er niet op achter uit gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |