Ik ookquote:Op woensdag 15 september 2010 20:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een enorme berg bagger opgeruimd hier.
Ga er dan ook vooral niet op in als iemand aan het flamen is.
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:33 schreef Ayca het volgende:
Waarom is mijn 'Regen.' post weggehaald?Het regende echt hoor.
ik heb gewoon de laatste pagina weggehaaldquote:
Lelijke gordijnen.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat goed, zit lekker en past bij mijn gordijnen.
Zij noemen zich moslim.quote:In het Midden-Oosten zijn gevangenisstraffen voor eerwraak op vrouwen verminderd of zelfs afgeschaft. Vaak worden ze geclassificeerd als zelfmoord om vervolging van de dader te voorkomen.
En zij noemen zich seculier.quote:In hetzelfde jaar verlaagt een rechtbank in Istanboel de levenslange straf van drie broers naar vier tot twaalf jaar. Ze hebben hun zus van een brug gegooid omdat ze vinden dat ze een hoer is. Het hof concludeert dat ze de moord had ‘uitgelokt’ door haar gedrag.
Jaaaja.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:33 schreef Ayca het volgende:
Waarom is mijn 'Regen.' post weggehaald?Het regende echt hoor.
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:31 schreef Burakius het volgende:
Oke jongens, allemaal even normaal doen. Ik weet niet wie er is begonnen, maar diegene moet er mee kappen. Dit is een leuk topic voor Turken en laten we dat zo houden.
lulzquote:Op woensdag 15 september 2010 20:31 schreef Netsplitter het volgende:
Burakius: 48 uur ontbaggerpauze.
Ziek.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:33 schreef zarGon het volgende:
Interessant stuk over eerwraak: http://www.depers.nl/buit(...)naam-van-de-eer.html. Mensen zijn walgelijk.
Weet ik. Maar ik snap helemaal niks van die gamedingen. Ik heb nog nooit een wii, nintento of een playstation gehad. Dus ik weet eigenlijk niet welke ik het beste kan kopen. Heeft de playstation ook zo'n sportspellending?quote:
Koop een Wii, de graphics zullen je wel niet zo boeien en Wii heeft hogere schattigheidsfactor en meer games die dat bewegingsding gebruiken.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik snap helemaal niks van die gamedingen. Ik heb nog nooit een wii, nintento of een playstation gehad. Dus ik weet eigenlijk niet welke ik het beste kan kopen. Heeft de playstation ook zo'n sportspellending?
Dus prima voor mensen als ik?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Koop een Wii, de graphics zullen je wel niet zo boeien en Wii heeft hogere schattigheidsfactor en meer games die dat bewegingsding gebruiken.
ah toeequote:Op woensdag 15 september 2010 20:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik dat aan jou laat zien ben ik strafbaar bezig..
"Ze had toch echt döner besteld voor haar lahmacun eikel"quote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef Ayca het volgende:
Ik ben op dit moment alle mogelijke gesprekken in het Turks aan het oefenen (in mijn hoofd..) Zodat het er morgen hopelijk wat vloeiender eruit komt.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Ze had toch echt döner besteld voor haar lahmacun eikel"
Altijd handig in Amsterdam
Best chille muziek toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, broertje heeft dat al half jaar, best chill
Gelegenheidsvoetbalkijker hierquote:
Dit klopt niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:37 schreef Ayca het volgende:
I know now what I knew then but I didn't know then what I know now...
failquote:Op donderdag 16 september 2010 10:08 schreef Ayca het volgende:
Ik ben te laat.. de bus was al vertrokken.![]()
Hihi...Was dikke shit vanmorgen rond Breda. Gigantische vertragingen en shitquote:Op donderdag 16 september 2010 10:52 schreef zarGon het volgende:
KankerNS. Ik word gewelddadig door de NS. Ik heb zin om iemand zijn hersenen in te beuken en dan op die iemand te plassen en zout te gaan strooien op de wonden.
WRAAAGGHHHHH. STERF. HARD. SUBIET.
Wel filmpje van maken, anders hebben we er niks aanquote:Op donderdag 16 september 2010 11:06 schreef zarGon het volgende:
Ik krijg echt de neiging om elke lekkere chick te misbruiken en een killing spree te beginnen.
Omegodje, Zaggie.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:52 schreef zarGon het volgende:
KankerNS. Ik word gewelddadig door de NS. Ik heb zin om iemand zijn hersenen in te beuken en dan op die iemand te plassen en zout te gaan strooien op de wonden.
I concur.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:09 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Wel filmpje van maken, anders hebben we er niks aan
D.K, waarom zeg jij 'hihi'? Ik word agressief als jongens 'hihi' zeggen. BEN JE HOMO OF ZO.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:59 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Hihi...Was dikke shit vanmorgen rond Breda. Gigantische vertragingen en shit
Spoorknor.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:52 schreef zarGon het volgende:
Wik, je weet dat ik van je houd, maar ga het niet pushen. Mijn liefde is alleen onvoorwaardelijk tegenover mijn moeder.quote:Op [url=] 16 september 2010 11:23[/url] schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spoorknor.
JEUDEEEEEH.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:17 schreef zarGon het volgende:
Aan de hand van het artikel (en dus de context) kun je door deductie toe te passen te weten komen of het artikel over de jeugd of over joden gaat, toch?
Trouw met me dan. Dat dit kan in Nederland! Dit kan gewoon in Nederland!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:18 schreef zarGon het volgende:
Ik werd trouwens blij toen ik posts zag, GB. En dat meen ik, serieus.
Je reinste discriminatie, alleen maar omdat ik geen familiebanden met je deel.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wik, je weet dat ik van je houd, maar ga het niet pushen. Mijn liefde is alleen onvoorwaardelijk tegenover mijn moeder.
Blijdschap. Blijdshap. Blijdsap. Blijdap. Blijap. Bliap. Blap. Bap. Ap. Fap. Fapfapfap.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:24 schreef zarGon het volgende:
Je bezorgt mij blijdshap alleen al door aanwezig te zijn. Ik ben gevoelig (geworden) door deze hele situatie met de NS, verdomme.
Hihihihihih....als het aan GB ligt kan ik binnenkort niet meer fatsoenlijk op een stoel zittenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
D.K, waarom zeg jij 'hihi'? Ik word agressief als jongens 'hihi' zeggen. BEN JE HOMO OF ZO.
Houd je gore bek dicht.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:36 schreef wikwakka2 het volgende:
GB, het woord 'dotje' is zooo 1969.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:41 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Hihihihihih....als het aan GB ligt kan ik binnenkort niet meer fatsoenlijk op een stoel zitten
Wat een liefde opeens.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:08 schreef GenusButeo het volgende:
Drie puntjes zeggen meer dan 1000 woorden... Wik... Ik... Ik hou van je...
Met ravigotesaus?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik ook
Op de markt gehaald
Ik denk knoflook.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is dat voor neppe saus????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |