Ziek.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:33 schreef zarGon het volgende:
Interessant stuk over eerwraak: http://www.depers.nl/buit(...)naam-van-de-eer.html. Mensen zijn walgelijk.
Weet ik. Maar ik snap helemaal niks van die gamedingen. Ik heb nog nooit een wii, nintento of een playstation gehad. Dus ik weet eigenlijk niet welke ik het beste kan kopen. Heeft de playstation ook zo'n sportspellending?quote:
Koop een Wii, de graphics zullen je wel niet zo boeien en Wii heeft hogere schattigheidsfactor en meer games die dat bewegingsding gebruiken.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik snap helemaal niks van die gamedingen. Ik heb nog nooit een wii, nintento of een playstation gehad. Dus ik weet eigenlijk niet welke ik het beste kan kopen. Heeft de playstation ook zo'n sportspellending?
Dus prima voor mensen als ik?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Koop een Wii, de graphics zullen je wel niet zo boeien en Wii heeft hogere schattigheidsfactor en meer games die dat bewegingsding gebruiken.
ah toeequote:Op woensdag 15 september 2010 20:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik dat aan jou laat zien ben ik strafbaar bezig..
"Ze had toch echt döner besteld voor haar lahmacun eikel"quote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef Ayca het volgende:
Ik ben op dit moment alle mogelijke gesprekken in het Turks aan het oefenen (in mijn hoofd..) Zodat het er morgen hopelijk wat vloeiender eruit komt.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Ze had toch echt döner besteld voor haar lahmacun eikel"
Altijd handig in Amsterdam
Best chille muziek toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, broertje heeft dat al half jaar, best chill
Gelegenheidsvoetbalkijker hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |