Ja maar dat hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je 4 maanden eerder een nieuwe telefoon kan halen.
Even kijken wat een iPhone kost met en zonder contractverlenging.
Tegenwoordig kun je beter eerst kijken naar het besturingssysteem dat op je telefoon draait.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:09 schreef Landysh het volgende:
Ik wil geen samsung, ik heb al 4 (bijna 5) jaar een samsung gehad. Nu wil ik een andere tel!
Wat wil je met je toestel kunnen doen? Internetten (browsen) werkt niet lekker op bijvoorbeeld een BlackBerry Bold 9700.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:18 schreef Landysh het volgende:
Damn, zo duur. Misschien ga ik toch maar voor de BB dan.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:21 schreef Landysh het volgende:
Deeeeeeeejmmm. Laat ook maar, ik hou het wel bij mijn samsung.
Een Samsung D600 gebruiken in 2010/2011 is niets anders waard dan de allesomvattendequote:
Ik ben gewoon een cahil. Ik snap niks van die smartphones.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een Samsung D600 gebruiken in 2010/2011 is niets anders waard dan de allesomvattende-smiley.
Hmmmmmkeeey. Ik heb tot februari de tijd dusss.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:36 schreef zarGon het volgende:
Als je genoegen neemt met een D600, gewoon blijven gebruiken. Als je van de nieuwe technieken gebruik wil maken, is het aan jou om je een beetje in te lezen.
Als je een telefoon wil die er leuk uitziet, maar niet veel wil uitgeven is de iPhone 4 niet echt een optie. Mijn persoonlijke advies aan jou is dat je Windows Mobile/Phone- en Symbian-toestellen moet vermijden.
Zoveel waarheid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:36 schreef zarGon het volgende:
Als je een telefoon wil die er leuk uitziet, maar niet veel wil uitgeven is de iPhone 4 niet echt een optie. Mijn persoonlijke advies aan jou is dat je Windows Mobile- en Symbian-toestellen moet vermijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:51 schreef Ayca het volgende:
Morgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
...
Cool story, Hansel.
Ligt er natuurlijk aan naar welk land je het stuurt, hè.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:27 schreef Ayca het volgende:
Als ik een buitenlandse overboeking doe, hoelang duurt het dan tot diegene het geld heeft?
Deutschland.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan naar welk land je het stuurt, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |