nee, ik wil onze topics een beetje hoog houdenquote:Op zondag 23 april 2006 17:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]je post gewoon hetzelfde in 2 topics joh. Ik heb je wel door, je wilt gewoon je postgehalte opkrikken!
het slaat inderdaad wel allemaal een beetje dood. Misschien moet er gewoon een centraal vliegtopic komen ofzoquote:Op zondag 23 april 2006 18:01 schreef cheukert het volgende:
[..]
nee, ik wil onze topics een beetje hoog houden![]()
Er moeten gewoon meer mensen gaan zweefvliegenquote:Op zondag 23 april 2006 18:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
het slaat inderdaad wel allemaal een beetje dood. Misschien moet er gewoon een centraal vliegtopic komen ofzo
wanneer danquote:Op zondag 23 april 2006 18:31 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Er moeten gewoon meer mensen gaan zweefvliegen![]()
Ik heb me het al voorgenomen iig![]()
Ik laat het beetje te veel af hangen van andere mensen. Als ik op pad ga, wil ik altijd zoveel mogelijk dingen doen. Meeste dingen zijn saai om in je uppie te doenquote:Op zondag 23 april 2006 18:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
wanneer danDuurt lang met je hoor
kun je niet gewoon een keer een email sturen naar een of andere club dan?quote:Op zondag 23 april 2006 19:04 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik laat het beetje te veel af hangen van andere mensen. Als ik op pad ga, wil ik altijd zoveel mogelijk dingen doen. Meeste dingen zijn saai om in je uppie te doen(Ik wil dan bv ook graag dan langs het strand bv
)
Verder wacht ik soms ook iets te veel het weer af![]()
emails reageren sommige niet echt op. Althans, heb er wel paar gemailt, maar nooit meer iets van gehoord. (bv woensdrecht en gilze-rijen)quote:Op zondag 23 april 2006 19:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
kun je niet gewoon een keer een email sturen naar een of andere club dan?
nee, dat hoeft niet. Maar het is wel zo makkelijk dat je geen lilliputter bentquote:Op maandag 24 april 2006 13:40 schreef Wolter het volgende:
Is er ook een minimale lengte die iemand moet hebben om te mogen zweefvliegen?
altijd wel voldoende loodkussens en gewone kussens maarja afgelopen zaterdag zaten we ook te kijken of er wel iemand achter in de tweezitter zatquote:Op maandag 24 april 2006 15:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
nee, dat hoeft niet. Maar het is wel zo makkelijk dat je geen lilliputter bent
Ik weet dat het misschien een beetje lastig is om in te schatten maar ik ben zelf 1.92 m en waar ik mee wil gaan zweefvliegen is 1.42 m. Levert dat voor 1 van ons 2en problemen op? Oja, is het ook mogelijk om in Leeuwarden met 2 pasagiers tegelijk te vliegen onder begeleiding (dus niet zelf vliegen)?quote:Op maandag 24 april 2006 15:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
nee, dat hoeft niet. Maar het is wel zo makkelijk dat je geen lilliputter bent
Wat ik hier dus uit op maak is dat jij samen met een ander, die ook nog nooit heeft zweef gevlogen, wil gaan vliegen maar dat hij 50 cm korter is? Het is inderdaad erg vaag maar op je 2de vraag kan ik wel makkelijk antwoord geven. Dat wil namelijk niet omdat de meeste zweefvliegen( op een paar uitzonderingen na) 1 of 2 zitters zijn en dus geen 3 zitters dus met 2 passagiers tegelijk gaat niet lukken.quote:Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef Wolter het volgende:
[..]
Ik weet dat het misschien een beetje lastig is om in te schatten maar ik ben zelf 1.92 m en waar ik mee wil gaan zweefvliegen is 1.42 m. Levert dat voor 1 van ons 2en problemen op? Oja, is het ook mogelijk om in Leeuwarden met 2 pasagiers tegelijk te vliegen onder begeleiding (dus niet zelf vliegen)?
je moet even zoekenquote:Op maandag 24 april 2006 15:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wat ik hier dus uit op maak is dat jij samen met een ander, die ook nog nooit heeft zweef gevlogen, wil gaan vliegen maar dat hij 50 cm korter is? Het is inderdaad erg vaag maar op je 2de vraag kan ik wel makkelijk antwoord geven. Dat wil namelijk niet omdat de meeste zweefvliegen( op een paar uitzonderingen na) 1 of 2 zitters zijn en dus geen 3 zitters dus met 2 passagiers tegelijk gaat niet lukken.
Voor ¤37 op Terlet, bij Arnhem??quote:Dit is de eenvoudigste manier om kennis te maken met het vliegen. U maakt één vlucht met een ervaren piloot. De vlucht duurt ongeveer 15 minuten. Aan het einde van de vlucht krijgt u ter herinnering een doopvluchtcertificaat.
Informeer gewoon bij het dichtsbijzijnde zweefvliegveld, prijzen en beleving ontlopen elkaar niet zoveel. Terlet is commercieël, dus je bent snel(ler) aan de beurt en duur.quote:Op maandag 24 april 2006 16:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Voor ¤37 op Terlet, bij Arnhem??
Is dit de moeite waard?? Lijkt me namelijk wel een leuke ervaring![]()
Wat is een beetje een normale prijs ervoor?quote:Op maandag 24 april 2006 16:03 schreef jozef444 het volgende:
Passagiersvluchtje is altijd leuk37 euro is wel duur vind ik zelf
maargoed
Terlet is op een kwartiertje rijden met de auto van mijquote:Op maandag 24 april 2006 16:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Informeer gewoon bij het dichtsbijzijnde zweefvliegveld, prijzen en beleving ontlopen elkaar niet zoveel. Terlet is commercieël, dus je bent snel(ler) aan de beurt en duur.
Daarom zei ik ook enkele uitzonderingenquote:
weet nog toen bij die eerste pic dat ik dacht dat t een photoshop wasquote:Op maandag 24 april 2006 16:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook enkele uitzonderingenmaar wel een lachen kist.
En over die passagiersvluchten, die zijn bij osn nu 15 euro dacht ik.
jawel maar ik ben geen jeugdquote:Op maandag 24 april 2006 17:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
haha, hebbe jullie geen kampenlullig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |