GPL.quote:Op zondag 2 april 2006 13:26 schreef cheukert het volgende:
Valt erg mee, toen ik mn theorie deed (begin klas 4 vwo ofzoiets) vond ik t erg goed te doen. Avond ervoor even gebloktverder niks aan gedaan. Ohja, voorschriften had ik in de trein geleerd
Wil je GPL halen of de Duitse papiertjes?
ey ga vliegen jijquote:Op zondag 2 april 2006 14:43 schreef cheukert het volgende:
Jij woonde toch in Duitsland?
laat maar, ik dacht dat je iemand anders was![]()
Jij woont in Rotterdam zie ik net
Valkenburg bij Leiden ligt vrij dicht in de buurt.
Wel een mailtje sturen een week van te voren voor een toegangspas tot het veld (militair)
www.zhvc.nl
quote:Op zondag 2 april 2006 14:49 schreef Keiichi het volgende:
Ik woon in Breda![]()
LostFormat is uit rotterdam![]()
wilde vanochtend gaan, maar regende zo hard als de motherfocker, dus maar niet gegaan. Kmoet vanaaf ook nog wiskunde po maken, dus nu gaan heeft ook niet echt veel nut. Ik denk overigens toch dat het veld verzopen isquote:
het veld is idd verzopen, dat was het bij ons gister verdomme ookquote:Op zondag 2 april 2006 14:59 schreef cheukert het volgende:
[..]
wilde vanochtend gaan, maar regende zo hard als de motherfocker, dus maar niet gegaan. Kmoet vanaaf ook nog wiskunde po maken, dus nu gaan heeft ook niet echt veel nut. Ik denk overigens toch dat het veld verzopen is![]()
quote:YellowLedbetter had de drang om te reageren, ik de drang om hem te bannen.
Dat gevoel kreeg ik bij hem.
vertel eensquote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef Keiichi het volgende:
[..]Die naam kwam me al zo bekend voor...
Ja, vervloekt nog aan toe. Nu heb ik een onzin banquote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef Keiichi het volgende:
[..]Die naam kwam me al zo bekend voor...
ja verdomme, en ik zit thuis te leren voor de schoolexamenweekquote:Op zondag 9 april 2006 14:59 schreef cheukert het volgende:
heerlijk vliegweer...
Ga kijken zou ik zeggenquote:Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef Keiichi het volgende:
Zouden ze vanavond nog ergens aan het vliegen zijn![]()
of te borrelenquote:Op zondag 9 april 2006 18:25 schreef cheukert het volgende:
Autoreply zit waarschijnlijk nu waarschijnlijk heerlijk te boren...
Maar een tweezitter, de andere staat nog bij Grob... AR heeft vanmiddag wel gescheurd, maar dan op motor. Thermisch was het übergoed, maar laag, 600 meter in ZLD en (geschat) bij breda iets van 1100 oid.quote:
Was bij ons (Midden-Zeeland) langsgekomen, je had zo mee kunnen vliegenquote:Op zondag 9 april 2006 20:41 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb een zwever in de lucht boven woensdrecht gespot eerder deze avond.
Ik wou zelf eigenlijk helemaal naar Burgh Haamstede rijden in het mom van lekker naar het strand te gaan en dan gewoon kijken of er iemand toevallig wasMaar niet ieder waarmee ik wegging was het daar mee eens
![]()
Twee jaar geleden heb ik de neushaak vervangen. Ik was de enige die erbij kon en ik zat op den duur ook klem. Tijdens de vlucht zit je prima, maar wel vast met heupen en schouders. Lengte is geen probleem en het bijbehorende gevoel is perfect, jij vliegt, je zit niet in een plastic doosquote:Op zondag 9 april 2006 20:02 schreef cheukert het volgende:
noop, dagje thuis gehangen![]()
Eerst van plan om naar t veld te gaan, maar er zou sowieso niet gevlogen worden ivm met onderzoek en het was ook onduidelijk of het veld wel open was (militair)
geen poen voor een privekist, al heb ik er voorlopig nog niet zoveel aan.
Die kist met jou erin lijkt trouwens wel erg ruim
Als je dat nou eerder verteltquote:Op zondag 9 april 2006 23:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Was bij ons (Midden-Zeeland) langsgekomen, je had zo mee kunnen vliegen![]()
[..]
Ik zit waarschijnlijk vrijdag nog in Duitsland (kist ophalen), vrijdag is alv en de rest van het weekend dus vliegeren. Bel/mail ff als je komt, dan geef ik het alvast door.quote:Op zondag 9 april 2006 23:19 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Als je dat nou eerder vertelt
De 10daagse vooruitzichten geven voor het volgende weekend wel redelijk/goed weer. Dan kan ik mooi wel even langskomen![]()
Als ik iedereen thuis laat, dan kan ik gaan waar ik wil zonder dat iemand weer eigenlijk ergens anders heen wil of naar huis (zoals vandaag dus)
Daar moet meer uit te halen zijnquote:THERMIEK: MEEST MATIG, IN DE LOOP VAN DE MIDDAG IN
OPKLARINGSGEBIEDEN LOKAAL VRIJ KRACHTIG.
quote:Op zondag 23 april 2006 17:58 schreef cheukert het volgende:
net thuis, 2 startjes gemaakt, 1e nog een beetje soort van stijgen op gepikt, van 350 naar 450. 2e was niks.... in de middag begon t te regenen
nee, ik wil onze topics een beetje hoog houdenquote:Op zondag 23 april 2006 17:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]je post gewoon hetzelfde in 2 topics joh. Ik heb je wel door, je wilt gewoon je postgehalte opkrikken!
het slaat inderdaad wel allemaal een beetje dood. Misschien moet er gewoon een centraal vliegtopic komen ofzoquote:Op zondag 23 april 2006 18:01 schreef cheukert het volgende:
[..]
nee, ik wil onze topics een beetje hoog houden![]()
Er moeten gewoon meer mensen gaan zweefvliegenquote:Op zondag 23 april 2006 18:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
het slaat inderdaad wel allemaal een beetje dood. Misschien moet er gewoon een centraal vliegtopic komen ofzo
wanneer danquote:Op zondag 23 april 2006 18:31 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Er moeten gewoon meer mensen gaan zweefvliegen![]()
Ik heb me het al voorgenomen iig![]()
Ik laat het beetje te veel af hangen van andere mensen. Als ik op pad ga, wil ik altijd zoveel mogelijk dingen doen. Meeste dingen zijn saai om in je uppie te doenquote:Op zondag 23 april 2006 18:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
wanneer danDuurt lang met je hoor
kun je niet gewoon een keer een email sturen naar een of andere club dan?quote:Op zondag 23 april 2006 19:04 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik laat het beetje te veel af hangen van andere mensen. Als ik op pad ga, wil ik altijd zoveel mogelijk dingen doen. Meeste dingen zijn saai om in je uppie te doen(Ik wil dan bv ook graag dan langs het strand bv
)
Verder wacht ik soms ook iets te veel het weer af![]()
emails reageren sommige niet echt op. Althans, heb er wel paar gemailt, maar nooit meer iets van gehoord. (bv woensdrecht en gilze-rijen)quote:Op zondag 23 april 2006 19:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
kun je niet gewoon een keer een email sturen naar een of andere club dan?
nee, dat hoeft niet. Maar het is wel zo makkelijk dat je geen lilliputter bentquote:Op maandag 24 april 2006 13:40 schreef Wolter het volgende:
Is er ook een minimale lengte die iemand moet hebben om te mogen zweefvliegen?
altijd wel voldoende loodkussens en gewone kussens maarja afgelopen zaterdag zaten we ook te kijken of er wel iemand achter in de tweezitter zatquote:Op maandag 24 april 2006 15:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
nee, dat hoeft niet. Maar het is wel zo makkelijk dat je geen lilliputter bent
Ik weet dat het misschien een beetje lastig is om in te schatten maar ik ben zelf 1.92 m en waar ik mee wil gaan zweefvliegen is 1.42 m. Levert dat voor 1 van ons 2en problemen op? Oja, is het ook mogelijk om in Leeuwarden met 2 pasagiers tegelijk te vliegen onder begeleiding (dus niet zelf vliegen)?quote:Op maandag 24 april 2006 15:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
nee, dat hoeft niet. Maar het is wel zo makkelijk dat je geen lilliputter bent
Wat ik hier dus uit op maak is dat jij samen met een ander, die ook nog nooit heeft zweef gevlogen, wil gaan vliegen maar dat hij 50 cm korter is? Het is inderdaad erg vaag maar op je 2de vraag kan ik wel makkelijk antwoord geven. Dat wil namelijk niet omdat de meeste zweefvliegen( op een paar uitzonderingen na) 1 of 2 zitters zijn en dus geen 3 zitters dus met 2 passagiers tegelijk gaat niet lukken.quote:Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef Wolter het volgende:
[..]
Ik weet dat het misschien een beetje lastig is om in te schatten maar ik ben zelf 1.92 m en waar ik mee wil gaan zweefvliegen is 1.42 m. Levert dat voor 1 van ons 2en problemen op? Oja, is het ook mogelijk om in Leeuwarden met 2 pasagiers tegelijk te vliegen onder begeleiding (dus niet zelf vliegen)?
je moet even zoekenquote:Op maandag 24 april 2006 15:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wat ik hier dus uit op maak is dat jij samen met een ander, die ook nog nooit heeft zweef gevlogen, wil gaan vliegen maar dat hij 50 cm korter is? Het is inderdaad erg vaag maar op je 2de vraag kan ik wel makkelijk antwoord geven. Dat wil namelijk niet omdat de meeste zweefvliegen( op een paar uitzonderingen na) 1 of 2 zitters zijn en dus geen 3 zitters dus met 2 passagiers tegelijk gaat niet lukken.
Voor ¤37 op Terlet, bij Arnhem??quote:Dit is de eenvoudigste manier om kennis te maken met het vliegen. U maakt één vlucht met een ervaren piloot. De vlucht duurt ongeveer 15 minuten. Aan het einde van de vlucht krijgt u ter herinnering een doopvluchtcertificaat.
Informeer gewoon bij het dichtsbijzijnde zweefvliegveld, prijzen en beleving ontlopen elkaar niet zoveel. Terlet is commercieël, dus je bent snel(ler) aan de beurt en duur.quote:Op maandag 24 april 2006 16:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Voor ¤37 op Terlet, bij Arnhem??
Is dit de moeite waard?? Lijkt me namelijk wel een leuke ervaring![]()
Wat is een beetje een normale prijs ervoor?quote:Op maandag 24 april 2006 16:03 schreef jozef444 het volgende:
Passagiersvluchtje is altijd leuk37 euro is wel duur vind ik zelf
maargoed
Terlet is op een kwartiertje rijden met de auto van mijquote:Op maandag 24 april 2006 16:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Informeer gewoon bij het dichtsbijzijnde zweefvliegveld, prijzen en beleving ontlopen elkaar niet zoveel. Terlet is commercieël, dus je bent snel(ler) aan de beurt en duur.
Daarom zei ik ook enkele uitzonderingenquote:
weet nog toen bij die eerste pic dat ik dacht dat t een photoshop wasquote:Op maandag 24 april 2006 16:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook enkele uitzonderingenmaar wel een lachen kist.
En over die passagiersvluchten, die zijn bij osn nu 15 euro dacht ik.
jawel maar ik ben geen jeugdquote:Op maandag 24 april 2006 17:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
haha, hebbe jullie geen kampenlullig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |