En ik.quote:
Die ruikt idd lekker.quote:Op zondag 19 september 2010 20:05 schreef Ungkai het volgende:
Jeanpaul gautier,
Das die ene met dat mannelichaam, die donkerblauw met lichtblauwe strepen[ afbeelding ]
Oehquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die ruikt idd lekker.
Vriendje heeft nu een nieuw geurtje. He Wood, Rocky Mountain, ruikt ook lekker![]()
[ afbeelding ]
Normale Wood ken ik niet.. Maar heeft misschien ook met je huid te maken. Heb zelf nog ergens Eternity van CK staan, bij mij ruikt hij naar zeep en bij mn zusje naar bloemetjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OehIk vond de 'normale' Wood altijd net niet, misschien is dit wat
Mja, ik heb alleen in de winkel geroken, maar toen vond ik het niet zo veelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Normale Wood ken ik niet.. Maar heeft misschien ook met je huid te maken. Heb zelf nog ergens Eternity van CK staan, bij mij ruikt hij naar zeep en bij mn zusje naar bloemetjes
Kan je mij daar een flesje van opsturen dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:00 schreef stickie het volgende:
Mijn zweet word altijd wel gewaardeerd
Die Jump vond ik vroeger altijd lekker van Joop.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:06 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zweer al jaren bij
[ afbeelding ]
en bij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 20:26 schreef Klipnap het volgende:
Eieren in de blender stoppen, de helft opdrinken en de andere helft op je lichaam spuiten. Zo lok je meisjes
Nooit een vriendin gehad waarschijnlijk?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:32 schreef Rauw. het volgende:
Axe Africa aftershave ruikt heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |