Kreeg je dat flesje niet gratis bij scheerapparaat van Philips?quote:Op zondag 19 september 2010 11:42 schreef grindfreakje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit een vrouw tegengekomen die deze niet lekker vind.
Was dat niet tijdens dezelfde actie waarbij je als je een frikadel kocht dat je er een gratis PS3 bij kreeg.quote:Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kreeg je dat flesje niet gratis bij scheerapparaat van Philips?
3 fansquote:
quote:La Nuit de L'Homme, the new fragrance for men by Yves Saint Laurent, is a story of seduction, intensity and bold sensuality.
A structure of contrasting forces. A seduction that lies half-way between restraint and abandon. Bright, masculine freshness combines with sophistication and nonchalance for a deep, mysterious and sensual fragrance.
A combination of freshness, tone and comfort with notes of Cardamom, Cedar, and Coumarin.
The Eau de Toilette is available in three sizes.
Die.quote:
Ja, en wat als je dan nou net precies die gene koopt die haar vader ook echt draagt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:20 schreef Posergoth6667 het volgende:
je moet dus denken aan wat voor geur haar vader zou kunnen dragen
Nee, mannenparfum.quote:
juist wel. dat is een geur die ze kent en vertrouwt. dat is nou juist het idee er achter.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja, en wat als je dan nou net precies die gene koopt die haar vader ook echt draagt?
Lijkt me niet zo wenselijk
Nou ik vind het wel raar hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
juist wel. dat is een geur die ze kent en vertrouwt. dat is nou juist het idee er achter.
Wat doe je dan in een Jongeren/Pubers forum?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een vrouw hoe vind je dat.... zonder te vragen aan anderen wat een "goeie" parfum is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |